כללי לוח שנה

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת לקניה עימוד בסיסי של לוח שנה (עיצוב - אני מעצבת ) עם עם זמני זריחה ושקיעה יומיים נא ליצור עימי קשר במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י yochp;1065793:
מחפשת לקניה עימוד בסיסי של לוח שנה (עיצוב - אני מעצבת ) עם עם זמני זריחה ושקיעה יומיים נא ליצור עימי קשר במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


מצטרפת לבקשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זמנים

אני מוכר זמנים ללוחות אפשר לפנות באישי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נראה לי שהבקשה היתה ללוח מעומד, ולא לזמנים בלבד...
המאמץ שבבניית הלוח, עימוד התאריכים: לועזי-עברי בהתאמה, זמנים וכדו' גובה הרבה הרבה זמן לפעמים,
שהוא לא זמן עיצוב אלא עבודה טכנית של עימוד.
אם יש גרפיאי שכבר עשה את העימוד הזה ומוכן למכור,
נראה לי שזה כדאי כי בטח יש פה עוד גרפיקאים שישמחו לקנות ולחסוך לעצמם עבודה מעצבנת....

(את העיצוב מסביב או צבע לקוביות וכדו' לא בעיה להוסיף לבד, אבל הבניה של העימוד בדאגה להתאמה, היא מייגעת ודורשת זמן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני לא מבין מה הקושי הגדול בבניית לוח.

מה הבעיה לעשות אותו עם מיזוג?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י a26955;1065897:
אני לא מבין מה הקושי הגדול בבניית לוח.

מה הבעיה לעשות אותו עם מיזוג?

the time is money.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
האמת, כאחת שמעצבת ומעמדת לוחות מידי שנה אני אף פעם לא מבינה את הבקשות האלה, מהפן המקצועי.

מילא, כשמבקשים לוח שנה פשוט, בלי זמנים, בשביל לעשות מזכרת לסבא ולסבתא, עוד אפשר להבין שלא בדיוק ישנה עם איזה פונט עימדו את הלוח ואם הריבועים גדולים או קטנים וגודל הטקסט של החגים תופס את כל הקובייה או לא...

אבל, כשמדובר בלקוח שזקוק ללוח שנה מקצועי, צריך לשמוע ממנו על הצרכים שלו ולעצב לו לוח שנה בהתאם.

יש לקוחות שרוצים לוח עברי ויש כאלה הרוצים לוח לועזי.
יש המעוניינים בלוח חודשי ויש הרוצים לוח שנתי או שבועי.
יש את הלקוחות שרוצים לוח עם קוביות כמה שיותר גדולות ושגם בימים הכי עמוסים בלוח עדיין יישאר מקום לכתוב בקובייה ויש כאלה שחשוב להם רק שהלוח יהיה יפה.
יש את הלקוחות שחשוב להם שיצויינו בלוח זמני הפטירה של כל גדולי ישראל ויש שחשוב להם שיצוינו באופון בולט "זמנים ישראליים" כדוגמת יום הזיכרון ויום העצמאות.
יש את הלקוחות שפונים לקהל מבוגר והכתב צריך להיות גדול יותר ויש כאלו שזה כלל לא חשוב להם.
יש לקוחות עסקיים שלא צריכים שיהיה בלוח לא זמנים ולא פרשות - אלא רק תאריך לועזי גדול ותאריך עברי קטן, ויש את המוסדות התורניים שרוצים בדר"כ בדיוק הפוך.
יש את אלה שרוצים את התאריך העברי בצד ימין של הקוביה ואת התאריך הלועזי בצד שמאל, יש כאלה שרוצים ההיפך, ויש כאלה שרוצים את שני התאריכים זה לצד זה (בימין או בשמאל).

וזה עוד לפני שדיברתי על הזמנים...
לפי איזה זמנים תעשי ללקוח שלך לוח שנה?
אם אני אמכור לך לוח מוכן שעשיתי עם זמני טבריה או ברוקלין זה יעזור לך?

לי נראה הרבה יותר פשוט לבנות לוח מחדש.
זה מה שאני עושה עבור כל לקוח שמגיע אלי, לא משנה אם יש לי כבר לוח מוכן או לא.
מגיע ללקוח לקבל מוצר איכותי בלי פשרות.

אז נכון שאני יכולה להחליף רקע, צבעים ופונט (שהרבה פעמים יכול לשבש הכל כי הוא טיפה יותר רחב או גבוה) ואז הלוח יראה קצת שונה - אבל לוח מותאם אישית לבקשות הלקוח תמיד ייצא טוב יותר ויפה יותר.

בהצלחה לכולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י a26955;1065993:
השאלה כמה עולה לוח מוכן, וכמה זמן לקוח לעשות לוח לבד....

כל אחד ושיקולי הזמן והתקציב שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עדן תודה .
נכון שהייתי צריכה להדגיש שמדובר על עברי חודשי+ לועזי + פרשות.
אני המעצבת, את האחריות לתאריכים אני לא רוצה לקחת על עצמי זה הכל.
כל שאר העיצוב ואיך נראה הלוח מבפנים פשוט לא מעניין.
זמנים ניתן לרכוש מהניק elad_ph באקסל לפי איזה איזור בארץ שבא לך ישנה גם אפשרות של ימי הילולות של צדיקים בתשלום נפרד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זו בדיוק היתה כוונתי, שלא צריך לבקש לוח שנה בסיסי עם הזמנים אלא רק את הזמנים..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה