- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכולם.
התבקשתי לכתוב טקסט באותיות סת"ם.
באופן שיהיו לעיתים אותיות שיורחב רק החלק העליון שלהם (כמו בספר תורה)
ולעיתים אותם אותיות לא יורחבו..
(שורות מיושרות בשווה ! ובלי לשנות את המרווח בין התיבות !! )
דוגמא מצורפת כאן. אות ד ואות ה אחת מורחבת בתוכנה ואחת לא מורחבת
---
הבעיה שכשמרחיבים בתוכנה אז כל האות מורחבת גם הצדדים שלה
והיא לא פרופורציונלית לאות לא מורחבת
המטרה שרק הקו העליון של האות יוארך.... ולא צדדי האות או חלקים אחרים שלה
כמו רגל השמאלית של ה שלא תורחב ותישאר כמות שהיא ורק גג האות יורחב.
____________________________
כיצד עושים זאת ???? מה הטכניקה ??
____________________________
התבקשתי לכתוב טקסט באותיות סת"ם.
באופן שיהיו לעיתים אותיות שיורחב רק החלק העליון שלהם (כמו בספר תורה)
ולעיתים אותם אותיות לא יורחבו..
(שורות מיושרות בשווה ! ובלי לשנות את המרווח בין התיבות !! )
דוגמא מצורפת כאן. אות ד ואות ה אחת מורחבת בתוכנה ואחת לא מורחבת
---
הבעיה שכשמרחיבים בתוכנה אז כל האות מורחבת גם הצדדים שלה
והיא לא פרופורציונלית לאות לא מורחבת
המטרה שרק הקו העליון של האות יוארך.... ולא צדדי האות או חלקים אחרים שלה
כמו רגל השמאלית של ה שלא תורחב ותישאר כמות שהיא ורק גג האות יורחב.
____________________________
כיצד עושים זאת ???? מה הטכניקה ??
____________________________
הנושאים החמים