לידיעת הציבור: זהירות! בזק 144

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י rosmarin;2009311:
התקשרו והציעו לנו שורת פרסום באתר 144.
אמרו שמאיתנו זה לא דורש כלום. הם יפרסמו, ויגבו תשלום של 30 אגורות לכל שיחה שיתקשרו אלינו מהאתר שלהם.
נחמד.

עובר חודש, (עם כמה הטרדות טלפוניות לא רלוונטיות....), ובזק גובים 250 ש"ח בחשבון החודשי. כשהתקשרנו לשאול ולדעת מה זה ועל מה זה- מתברר שהיה אי הבנה קטנה: הם לא גובים תשלום על כל שיחה, אלא על כל כניסה לאתר!
(עכשיו- לך תוכיח אם נכנסו לאתר או לא....)

טוב בסדר. נשלם את ה 250. אפשר להפסיק את הפרסום באתר?

"לא. התחייבתם לעסקה שנתית"
(לך תוכיח שאף אחד לא אמר לך כזה דבר)

אז אין דרך להתנתק?

"אפשר לבוא לקראתך ולהפסיק את ההתחייבות בעוד 3 חודשים"
תודה רבה להם. :eek::eek::eek:

וכך, סימנו בבזק לעצמם עוד V ליד שמו של לקוח מרוצה.

אבל, מאחר ואין לנו כח לריב עם בזק, זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להזהיר אחרים.
אז, מקווה שימצאו לעצמם דרך אחרת להתפרנס.

ב"ה

1. לא להתפתות לעסקאות שמציעים מגורם שהתקשר אליכם , אלא אם כן אתם חזרתם למספר הרשמי של החברה.
2. אנחנו ב 2016. ניתן להקליט כל שיחה יוצאת\נכנסת ולהיות תמיד עם הוכחה מה בדיוק נאמר בשיחה.
3. השיטת "מצליח" הזאת נעשית על ידי מגוון רחב של חברות , אם עליתם עליהם - במקרה הטוב מתנצלים , במקרה הפחות טוב - גובים כספים על ניתוק וכדומה.

ואם לא עליתם עליהם אז הן הצליחו.....
עצוב אבל זה ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
תודה רבה על המידע!
תזכו למצוות, חשוב מאוד.
מעצבן לראות שזו התנהלות של עסק רציני שמכבד את עצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י soundwave;2013660:
ב"ה

1. לא להתפתות לעסקאות שמציעים מגורם שהתקשר אליכם , אלא אם כן אתם חזרתם למספר הרשמי של החברה.
2. אנחנו ב 2016. ניתן להקליט כל שיחה יוצאת\נכנסת ולהיות תמיד עם הוכחה מה בדיוק נאמר בשיחה.
3. השיטת "מצליח" הזאת נעשית על ידי מגוון רחב של חברות , אם עליתם עליהם - במקרה הטוב מתנצלים , במקרה הפחות טוב - גובים כספים על ניתוק וכדומה.

ואם לא עליתם עליהם אז הן הצליחו.....
עצוב אבל זה ככה.
זה בכל לא כמו שאתה מתאר!
חברת בזק נתפסת בעיננו כחברה רצינית! וזאת כנראה אחת הסיבות להצלחה שלהם להכניס אותנו ברשת שלהם...

כשאני נרשמתי לשירות שלם בזמנו, אני חזרתי אליהם ולא ביצעתי עיסקה לפני הם הסבירו הכל לבעלי, ואח"כ לי, ולמחרת שוב התקשרו ו"חישבנו" איתי איך ומה לכתוב ובאיזה איזורים הכי "כדאי" (להם...) לפרסם

תמיד תמיד תמיד לשים לב לאותיות הקטנות- במיוחד בהתקשרויות כאלה.
מתי החבילה נגמרת?
האם צריך להחזיר ציוד ?
האם התשלום עולה מתישהו?
וכו' וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
תודה למי שהעלה את הנושא.
זה הביא גם אותי לבחון את החשבוניות האחרונות ולהבין שנפלתי גם אני בתעלול הזה.
התקשרתי לבטל בטענה שהעסק בהעברת בעלות, ואם הבעלים החדשים ירצו הם יפנו בעצמם. בתחילה הם טענו שיש דמי ביטול וכו' (אצלי הם רצו 520 ש"ח...), התעקשתי שאין על מה לדבר ולא התחייבתי לשנה וכו', בסופו של דבר הקפיאו לי עד שיבדקו את ההקלטות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
סליחה על ההקפצה...
תכל'ס מה עושים?
צועקים עליהם עד שכואב הגרון?
פונים ל---?
ברצינות, זה דחוף לי לדעת

(הם דורשים דמי ביטול של 500 ש"ח ושאר ירקות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
היום הצלחנו להתנתק מהם אחרי שנה!
ואל תחשבו שהיה קל
ניסו לשכנע אותנו בטלפון שמעכשיו יעלה רק 69 שקלים לחודש
אמרנו להם שאנחנו לא מאמינים להם
היה ויכוח של איזה רבע שעה לפחות
זהוווווו מקוה שלמדנו את הלקח
ויותר לא נתפנה לכל ה"חינם" הזה......
בהצלחה לכולם
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י מנוחהלה;2037693:
סליחה על ההקפצה...
תכל'ס מה עושים?
צועקים עליהם עד שכואב הגרון?
פונים ל---?
ברצינות, זה דחוף לי לדעת

(הם דורשים דמי ביטול של 500 ש"ח ושאר ירקות)
1- לארגון אמון הציבור.
2- מתארגנים לתביעה צרכנית. מספיק שתתארגנו עם 10 חבר'ה שנפלו בפח (רק כאן באתר יש יותר מזה) ותצליחו להוציא מהם פיצויים וקצת להעלות לתודעה את ההתנהלות שלהם.
יש מספיק עו"ד רעבים ללחם שיקחו תיק כזה על סמך אחוז מהסכום הסופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
איזה הזוי!!!
אני נזכרת בכל עשרות הטלפונים שלהם שהתקשרו לנדנד לי להרשם!! מזל שבעלי התעקש שלא.
אבל מאד מוזר- אני שאלת בפירוש האם יש התחייבות לתקופה מסוימת ואמרו לי שלא!!
אולי לא, רק למי ששואל.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אני בהלם מכמות הנופלים בפח,
ועם המון הערכה לפותח האשכול, וזכות הרבים שנפלה בחלקו,
היה מן הראוי לשלוח את זה גם למכתבים למערכת לעיתונות היומית, ולהציל עוד אנשים מהציבור החרדי.
וגם במקביל למדורי הצרכנות בעיתונים, וכשהם פונים לחברות, החברות יורדות מהעץ יותר מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
סליחה על ההקפצה
חייבים לעשות משהוא
הם גנבים ברמה
גובים מאות שקלים ללא שום היתר
ואין איך לבטל
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אאאאאאאאאאאוווווווווווווףףףףףףףףף
החודש סגרנו איתם! :( :( :(
אז נפלנו?
איך מתפטרים מהם?:eek:
אני חושבת שהם בפרוש אמרו שאין שום התחיבות!!!!
הם כל יום מגיעים עם עוד רעיונו לשדרוג השרות וכמובן בהוספת תשלום.:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הם לא מפסיקים להתקשר אלי...
תודה על המידע עכשיו אני בטוח לא אשתכנע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לי קרה עם בזק שהם טענו שהורדתי אנטי וירוס מהמייל וזה עלה לי 15 ש"ח
אין לי מושג איך מורידים אנטיוירוס בכלל

לא היה עם מי לדבר
אמרתי להם שיבטלו
הם ביטלו אבל מה ששילמתי לא החזירו
בעלי מצא את האנטיוירוס שלהם במחשב ומחק
לא יודעת מה היה הסיפור
אולי לחצתי על משהו בטעות
אני לא יודעת
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
האם יש האפשרות לבקש מחברת האשראי או מהבנק לבטל את החיוב בכדי שקודם כל לא יגבו את מה שלא מגיע להם ואח"כ לסדר את העניינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני בפאלפון ולפני כמה שבועות שאלו אותי אם אני רוצה להצטרף לשירות הזה ואמרו לי שזה חינם
אין לי עסק מסויים, רק הפלאפון האישי שלי
זה גם אומר שנפלתי בפח?
רק לא בדיוק הבנתי מתי אני אצטרך לשלם להם? רק כשמישהו מחפש המספר שלי?
אם אני פשוט עובר לחברה אחרת, השירות יפסיק מימילא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש אפשרות לבטל???
דחוףףףף
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אאאאאאאאאאאוווווווווווווףףףףףףףףף
החודש סגרנו איתם! :( :( :(
אז נפלנו?
איך מתפטרים מהם?:eek:
אני חושבת שהם בפרוש אמרו שאין שום התחיבות!!!!
הם כל יום מגיעים עם עוד רעיונו לשדרוג השרות וכמובן בהוספת תשלום.:mad:
ואחרי חודשיים המחיר עולה והם אומרים שהכל היה הטבה לחודשיים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה