- הוסף לסימניות
- #1
מבקשים ממני ללוות לדפוס ספר שעבדתי עליו.
אף פעם לא עשיתי את זה. הפקתי כבר המון ספרים, אבל תמיד רק עברתי על העתקי שמש ואייריסים מהבית, בבית דפוס אף פעם לא הייתי.
א. כמה מקובל לקחת על דבר כזה? זה כולל נסיעה לא פשוטה אל מחוץ לעיר למקום לא מוכר.
ב. כמה שעות זה אמור לקחת?
ג. איך נראה התהליך? מה אני אמורה לעקוב שם ולמה אני אמורה לשים לב?
מדובר בהדפסה בכמות מסחרית של ספר צבעוני עם כריכה קשה.
אני ממש מגששת באפלה. אין לי מושג למה לצפות ואיך להחליט אם כן או לא.
אשמח אם יש אנשים שמכירים את הפרוצדורה ויכולים לפרט קצת מניסיונם, ממש יעזור לי לקבל החלטה אם לקחת את זה על עצמי או לא, ותמורת כמה כסף זה שווה לי...
המון המון תודה מראש!
אף פעם לא עשיתי את זה. הפקתי כבר המון ספרים, אבל תמיד רק עברתי על העתקי שמש ואייריסים מהבית, בבית דפוס אף פעם לא הייתי.
א. כמה מקובל לקחת על דבר כזה? זה כולל נסיעה לא פשוטה אל מחוץ לעיר למקום לא מוכר.
ב. כמה שעות זה אמור לקחת?
ג. איך נראה התהליך? מה אני אמורה לעקוב שם ולמה אני אמורה לשים לב?
מדובר בהדפסה בכמות מסחרית של ספר צבעוני עם כריכה קשה.
אני ממש מגששת באפלה. אין לי מושג למה לצפות ואיך להחליט אם כן או לא.
אשמח אם יש אנשים שמכירים את הפרוצדורה ויכולים לפרט קצת מניסיונם, ממש יעזור לי לקבל החלטה אם לקחת את זה על עצמי או לא, ותמורת כמה כסף זה שווה לי...
המון המון תודה מראש!
הנושאים החמים