אסתר יעקובזון
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #21
היי אני עובדת בזה
ומרוצה ברוך ה
אבל חשוב לדעת שהמסלול לא מתאים לכולם
יש מבחנים קשים- במיוחד השניים האחרונים שבמידה ולא עוברים אז חבל על כל המאמץ
וגם העבודה- יש אפשרות לשכר מאוד גבוה אבל מאוד תלוי באופי
אני מכירה הרבה בנות שלמדו ולא סיימו וגם כאלה שסיימו אבל לא מסודרות בעבודה טובה.
לכן כדאי לחשוב טוב לפני שמתחילים
תוכלי לפנות אלי באישי
ומרוצה ברוך ה
אבל חשוב לדעת שהמסלול לא מתאים לכולם
יש מבחנים קשים- במיוחד השניים האחרונים שבמידה ולא עוברים אז חבל על כל המאמץ
וגם העבודה- יש אפשרות לשכר מאוד גבוה אבל מאוד תלוי באופי
אני מכירה הרבה בנות שלמדו ולא סיימו וגם כאלה שסיימו אבל לא מסודרות בעבודה טובה.
לכן כדאי לחשוב טוב לפני שמתחילים
תוכלי לפנות אלי באישי
הנושאים החמים