- הוסף לסימניות
- #1
אשמח מאוד מאוד לקרוא כל מידע שיש לכם בנושא לימודי המשך (י"ג, י"ד) בסמינרים בירושלים.
בפרט נוות ישראל
האם עיצוב מדיה מומלץ ללמוד? עד כמה יש עבודה בשוק הזה? עד כמה הלימודים דורשים?
וכן חינוך מיוחד
מה יותר משתלם וכ'? מה הלימודים דורשים?
רמה גבוהה בלימודים מוצרכת בחנ"מ?
אני ממש בהתלבטות גדולה ומחפשת כל מידע שיוכל לעזור לי ממי שמכירה\למדה את המקצועות הללו, ובאילו מקומות.
תודה גדולה מראש
בפרט נוות ישראל
האם עיצוב מדיה מומלץ ללמוד? עד כמה יש עבודה בשוק הזה? עד כמה הלימודים דורשים?
וכן חינוך מיוחד
מה יותר משתלם וכ'? מה הלימודים דורשים?
רמה גבוהה בלימודים מוצרכת בחנ"מ?
אני ממש בהתלבטות גדולה ומחפשת כל מידע שיוכל לעזור לי ממי שמכירה\למדה את המקצועות הללו, ובאילו מקומות.
תודה גדולה מראש
הנושאים החמים