דרוש מידע לימודי משחק רציניים

  • הוסף לסימניות
  • #21
ניתן להגיע לשם בתחבורה ציבורית?

מאיזה אזור היא הגיעה? כי הבנתי שזה במקום לא כ"כ מרכזי (יישוב?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
פסיפס הוא מקום מאוד רציני אבל מתמקד רק בתיאטרון פחות במשחק מול המצלמה.
אנסמבל- האוירה מאוד נחמדה בעקרון זה נקרא מקצועי ובת שחש לה את הכישורים בהחלט יכולה להתפתח.
יד בנימין בעיני רמה פחות אבל אולי השתכלל מאז שראיתי.
ולגבי שילוב בשוק העבודה. זה שוק תחרותי יש הרבה קופצים. החזקות מצליחות ומבוקשות (פרמטר מאוד משמעותי- מראה חיצוני) הבינוניות- מאמינה שאילו שמעקשות ועובדות כל הזמן בשיווק עצמי, גם משתלבות.
אני מנויה בקבוצת אאמניות ובהחלט רואה המון ביקוש לשחקניות.
מה גם שאפשר לעשות כסף מחוגי דרמחול ומלימוד משחק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
דווקא יד בנימין - ממה שאני ביררתי - נשמע הכי מקצועי. זה לימודי בוקר ולא שעות בודדות אפשר לשלב את זה עם לימודי תסריט וכו', התלמידים שם באמת גם מצליחים להשתלב בעולם הבמה..

רק שלגבי אווירה חרדית אני לא יודעת מה האווירה שם, צריכה לבדוק יותר לעומק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
דווקא יד בנימין - ממה שאני ביררתי - נשמע הכי מקצועי. זה לימודי בוקר ולא שעות בודדות אפשר לשלב את זה עם לימודי תסריט וכו', התלמידים שם באמת גם מצליחים להשתלב בעולם הבמה..

רק שלגבי אווירה חרדית אני לא יודעת מה האווירה שם, צריכה לבדוק יותר לעומק...
זה לא הסניף ולא החדש.... אל תצפי.
אבל המקום חרדי - חרדל"י וכפי שציינתי שהשנה יש כיתה שכולם חרדיות (גם זה עניין של הגדרה.. יהיו שיאמרו שסמארטפון/רשיון/לק/אני לא יודע מה עוד וחרדית זה תרתי דסתרי).
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אני אישית לא חושבת שיש כאלו שלא מתקבלות בגלל שהן מודרניות לבתי ספר למשחק אחרים. זה לא סמינר אחרי הכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
זה לא הסניף ולא החדש.... אל תצפי.
אבל המקום חרדי - חרדל"י וכפי שציינתי שהשנה יש כיתה שכולם חרדיות (גם זה עניין של הגדרה.. יהיו שיאמרו שסמארטפון/רשיון/לק/אני לא יודע מה עוד וחרדית זה תרתי דסתרי).​
איך הלימודים שם מבחינה מקצועית?​
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
איך הלימודים שם מבחינה מקצועית?​
דווקא יד בנימין - ממה שאני ביררתי - נשמע הכי מקצועי. זה לימודי בוקר ולא שעות בודדות אפשר לשלב את זה עם לימודי תסריט וכו', התלמידים שם באמת גם מצליחים להשתלב בעולם הבמה..

רק שלגבי אווירה חרדית אני לא יודעת מה האווירה שם, צריכה לבדוק יותר לעומק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
(פרמטר מאוד משמעותי- מראה חיצוני) הבינוניות- מאמינה שאילו שמעקשות ועובדות כל הזמן בשיווק עצמי, גם משתלבות.
לגבי המראה החיצוני - אני גם באה מהתחום, וחייבת לומר שכפי מה שאני ראיתי ככל שהסרט מקצועי יותר מייחסים יותר חשיבות לדבר האמיתי שזה המשחק עצמו ופחות למראה החיצוני. דווקא בסרטים היותר קטנים ופחות מקצועיים מייחסים חשיבות למראה החיצוני ופחות למקצועיות (אגב, לא סותר שאפשר גם וגם...)
אני עצמי מנהלת מיזם בשם יוצאות לאור וברור לי שהקריטריונים שלי לבחירת השחקניות יהיה מקצועיות ומשחק כנה ואמיתי, כזה שמגיע באמת מבפנים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בתור אחת שלמדה כמה שנים משחק
אשמח לקבל, אם יש למשהי פרטים של מפיקות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מקפיצה.
מי מכירה מקרוב את הבית ספר של מרים ברזל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש את מריונטה בבית שמש
רמה גבוהה מאוד
חרדי ושמור
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני מחפשת כבר כמה שנים טובות לימודי משחק רציניים לבחורות חרדיות. משהו שיש בו עתיד. לא כדרך אגב, אלא

בתור מקצוע ממש. מישהי יודעת אם יש דבר כזה בכלל? אני יודעת שיש המון בתי ספר שמתאימים לכאלו שרוצות

לעשות את זה כדרך אגב, לנפש וכו'. אבל אני מחפשת משהו שאפשר להשתלב בו בשוק העבודה.

אני בספק אם קיים דבר כזה בציבור שלנו, אבל בכל זאת אני מנסה את מזלי כאן (אחרי שחיפשתי המון!!)

תודה מראש
היי, אמנם עבר הרבה זמן:) אבל נתקלתי בזה ואשמח לשמוע ממך דווקא על בתי ספר שעושים את זה 'לנפש' ולא דווקא כמקצוע)
תודה ומקווה שמצאת את שחיפשת..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

היי,
אני נשואה+4 בת 33 ב"ה
לאחרונה התחלתי לחשוב הרבה על לימודי אחיות
הרצון לעזור לשני באמת מהלב, לעודד ולתמוך..
יש לי כמה שאלות.. אשמח למענה
מי שיש לה סבלנות ויכולה לשוחח איתי זה עוד יותר יעזור
ובכל אופן אכתוב את השאלות העיקריות.
1. האם כדאי להתחיל בכלל ללמוד בשלב הזה של החיים? או לחכות שהילדים עוד קצת יגדלו...
מבינה שיש לימודים מלאים של 4 שנים או מקוצרים לבעלי תואר אבל יותר אינטנסיביים.
והאם יש לימודי ערב??? איך אנשים לומדים 4 שנים בלימודי בוקר??? איך מפרנסים??
2. הבנתי שבמהלך הלימודים חייב להתנסות בכל מיני מחלקות.
אני יותר מחפשת לעבוד עם נשים, מחלקת יולדות וכד..או ילדים. פחות מתחברת לטיפוליים סיעודיים מורכבים וכו'..אני דיי אדם שנגעל מדברים מסוימיים. מה עושים במקרה כזה?
3. משמרות שבת מטרידות אותי...איך אפשר להשאיר את המשפחה לבד?? האם זה חובה?
4. פסיכומטרי..מעדיפה (מאוד) לדלג על הדבר המעצבן הזה..הבנתי שיש מקומות שלא חייב פסיכומטרי (אני תושבת הדרום...יש מקום באזור?)
5. יש שמועות שהשכר לא מתגמל..בכל אופן זה שיקול חשוב כי זה מהלך ושינוי משמעותי בחיים ללמוד אחיות. כי היום בתור מורה אני מרוויחה 8000 אבל שבעתי מהוראה :)
6. עד כמה הלימודים מאסיביים וקשים? אני חוששת שלא אעמוד בזה..
  • תודה
Reactions: cherry c1 //
14 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה