דרוש מידע לימודי עיצוב תעשייתי

  • הוסף לסימניות
  • #1
במוסף מגורים שיצא לאור ע"י משפחה לפני תקופה
התפרסם ראיון עם בוגרת לימודי עיצוב תעשייתי במכללת מבחר
באתר שלהם אני לא רואה מסלול כזה,
למישהו יש מידע האם הם מציעים באמת מסלול כזה או שמדובר במכללה אחרת?
כמו כן, איפה עוד אפשר ללמוד במגזר החרדי עיצוב תעשייתי ברמה גבוהה?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש במרכז החרדי להכשרה מקצועית בבני ברק, לא מהיכרות אישית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
רק במרכז החרדי להכשרה מקצועית,
אני בוגרת,

את יכולה לשאול מה שאת רוצה,
תודה.
ולימודים לתואר במגזר החרדי- אין בתחום הזה?
מישהו קרא את הכתבה הספציפית ההיא במוסף מגורים ויודע על מה מדובר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם יש לך את יכולה לשלוח לי,
המרכז החרדי ומבחר זה אתה הנהלה,

ההבדל שאנחנו מה"ט -הנדסאות
ומבחר -זה תואר,

הרמה היא מאוד גבוהה אצלינו,
ואין מקום חרדי מקביל,
הסיבה שזה מה"ט ולא תואר -היא הבעיה בהכתבת נושאי הלימוד האומנות ע"י המל"ג
לעומת מה"ט הנותן קצת יותר חופש בחירה...

בכל מצב הרמה מקבילה לתואר אבל משך הלימודים קצר יותר,

סמינר אופקים פתחו מגמה לעיצוב תעשייתי - אבל הם מתמקדים יותר בקטע האומנותי
זה אומנות עם קריצה קלה לעיצוב תעשייתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם יש לך את יכולה לשלוח לי,
המרכז החרדי ומבחר זה אתה הנהלה,

ההבדל שאנחנו מה"ט -הנדסאות
ומבחר -זה תואר,

הרמה היא מאוד גבוהה אצלינו,
ואין מקום חרדי מקביל,
הסיבה שזה מה"ט ולא תואר -היא הבעיה בהכתבת נושאי הלימוד האומנות ע"י המל"ג
לעומת מה"ט הנותן קצת יותר חופש בחירה...

בכל מצב הרמה מקבילה לתואר אבל משך הלימודים קצר יותר,

סמינר אופקים פתחו מגמה לעיצוב תעשייתי - אבל הם מתמקדים יותר בקטע האומנותי
זה אומנות עם קריצה קלה לעיצוב תעשייתי...
תודה על התגובה המפורטת!
אז זה אומר שהיא בעצם בוגרת המרכז החרדי?
כרגע אין לי את הכתבה בהישג יד,
אם אצליח בהמשך אעלה כי באמת מעניין אותי מה עומד מאחורי.
המרואיינת נקראה "תמר" עד כמה שזכור לי, בת 25 ובין הבוגרות הראשונות של "מבחר" (...) בלימודי עיצוב תעשייתי.
מבחינת עבודה והתקדמות, יש אפשרות להגיע לאותם מקומות כמו עם תואר?
ומה יכול להיות עד כדי כך בעייתי בנושאי הלימוד באומנות שלא ניתן לסנן? (להגיד שיותר בעייתי ממקצועות טיפוליים שנלמדים אצלנו לתואר?)
מה היקף הלימודים בערך? ניתן לשלב עם עבודה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם יש לך את יכולה לשלוח לי,
המרכז החרדי ומבחר זה אתה הנהלה,

ההבדל שאנחנו מה"ט -הנדסאות
ומבחר -זה תואר,

הרמה היא מאוד גבוהה אצלינו,
ואין מקום חרדי מקביל,
הסיבה שזה מה"ט ולא תואר -היא הבעיה בהכתבת נושאי הלימוד האומנות ע"י המל"ג
לעומת מה"ט הנותן קצת יותר חופש בחירה...

בכל מצב הרמה מקבילה לתואר אבל משך הלימודים קצר יותר,

סמינר אופקים פתחו מגמה לעיצוב תעשייתי - אבל הם מתמקדים יותר בקטע האומנותי
זה אומנות עם קריצה קלה לעיצוב תעשייתי...
הי, את עובדת בזה עכשיו?
כמה בנות שסיימו איתך את הלימודים עובדות בזה עכשיו? ואיפה?
אשמח לשמוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מבחינת עבודה והתקדמות, יש אפשרות להגיע לאותם מקומות כמו עם תואר?
ומה יכול להיות עד כדי כך בעייתי בנושאי הלימוד באומנות שלא ניתן לסנן? (להגיד שיותר בעייתי ממקצועות טיפוליים שנלמדים אצלנו לתואר?)
מה היקף הלימודים בערך? ניתן לשלב עם עבודה?
אשמח מאד למידע ממי שיודע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הי, את עובדת בזה עכשיו?
כמה בנות שסיימו איתך את הלימודים עובדות בזה עכשיו? ואיפה?
אשמח לשמוע.
רק במרכז החרדי להכשרה מקצועית,
אני בוגרת,

את יכולה לשאול מה שאת רוצה,
היי אשמח לדבר איתך לגבי לימוד עיצוב תעשייתי
האם את עובדת היום בתחום ?
והא ואיפה לומדים את זה
תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה