דרוש מידע לימודי תואר שני או הסבה לעבודה סוציאלית

  • הוסף לסימניות
  • #61
איך באמת אתן יודעות על מה ללכת? הלב? אבחון? המלצות? מה השיקול המכריע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני חושבת שאין מישהו שעובד על פתיחת קבוצה כזו כרגע.
אם יש מישהי רצינית שמעונינת לעשות זאת- אוכל לעזור עם המידע שבידי (וגם עם רשימה גדולה של מעונינות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
כשיהיה רלוונטי בע"ה אכתוב כאן.. כרגע אני לא מרחיבה את הרשימה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
הי שלום ,
יש משהו רלוונטי מתואר ראשון בחינוך להסבה לעבודה סוציאלית באזור בני ברק,
או הסביבה ?
אשמח מאוד לשמוע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
תודה רבה ,
איך הצוות ? הקבוצות? מורות מורים או גם וגם?
יש לך מספר ישיר שלהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
  • הוסף לסימניות
  • #71
מה זה אומר הסבה מחינוך לעוס?
יש לי תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ממכללת לוינסקי, כמה שנות לימוד נדרש לעוס?והאם מצריך פסיכומטרי מתחת גיל 30?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
מה זה אומר הסבה מחינוך לעוס?
יש לי תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ממכללת לוינסקי, כמה שנות לימוד נדרש לעוס?והאם מצריך פסיכומטרי מתחת גיל 30?
הי שלום,
גם אני סיימתי שם , אולי אנחנו מכירות ?
אשמח שתצרי קשר בפרטי..
אני ביררתי שלמי שיש תואר ראשון בחינוך יכולה לעשות מסלול הסבה של שנתיים ,
במכללת אשקלון . שם הלימודים אחת לשבוע יום שלם ועוד 2 ימים הכשרה מקצועית עד 40 ק''מ
ממקום מגוריך.
וכל זה תואר ראשון בעבודה סוציאלית,
לתואר שני בעבודה סוציאלית יש ללמוד עוד שנתיים במקום אחר
במבחר אין מסלול מהיר של שנתיים אלא רק שלוש שנים ..
השאלה שלי היכן יש יותר התחשבות , יחס סבלני עוזר והלימודים לא קשים אלא בהתחשבות..
למי יש מידע ומה עדיף אשקלון , מבחר קמפוס שטראוס,
חשוב לי יותר הכמות מאשר האיכות
אשמח בפרטי

מה זה אומר הסבה מחינוך לעוס?
יש לי תואר ראשון בחינוך לגיל הרך ממכללת לוינסקי, כמה שנות לימוד נדרש לעוס?והאם מצריך פסיכומטרי מתחת גיל 30?
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
ברור שבאוניברסיטה הרמה היא הכי גבוה שיש.
ד"א האונ' העברית מדורגת במספר 7 מהאוניברסיטאות הטובות בעולם.
בשמחה אתן עוד פרטים: hadas2076 שטרודל ג'ימל
הרמה המקצועית שם גבוהה ממכללת אשקלון?
אני רוצה לעשות הסבה מחינוך לעו"ס. חשוב לי הרמה המקצועית יותר מכל פרמטר אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
הי שלום,
גם אני סיימתי שם , אולי אנחנו מכירות ?
אשמח שתצרי קשר בפרטי..
אני ביררתי שלמי שיש תואר ראשון בחינוך יכולה לעשות מסלול הסבה של שנתיים ,
במכללת אשקלון . שם הלימודים אחת לשבוע יום שלם ועוד 2 ימים הכשרה מקצועית עד 40 ק''מ
ממקום מגוריך.
וכל זה תואר ראשון בעבודה סוציאלית,
לתואר שני בעבודה סוציאלית יש ללמוד עוד שנתיים במקום אחר
במבחר אין מסלול מהיר של שנתיים אלא רק שלוש שנים ..
השאלה שלי היכן יש יותר התחשבות , יחס סבלני עוזר והלימודים לא קשים אלא בהתחשבות..
למי יש מידע ומה עדיף אשקלון , מבחר קמפוס שטראוס,
חשוב לי יותר הכמות מאשר האיכות
אשמח בפרטי
היי, מעניין, אין לי אפשרות לשלוח באישי .
יתכן ואנו מכירות אם זה מהשנתיים האחרונות.
אם את שומעת על עוד מידע אשמח לעדכון כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
שלום רב
רצתי להתייעץ עמכם
אני מורה עם תואר שני 10 שנות וותק
את התואר הראשון עשתי הנוות ישראל התמחות חנ"מ
את התואר השני עשתי לפני שנתיים במכללת הרצוג התמחות חנ"מ

במצב הנוכחי עם התנאים הנ"ל שהמשכורת לא כ"כ מחייכת אני מועסקת בבני יוסף
רצתי לחשוב על כיוון אחר?
הסבת מקצוע? (לאן למה וכו')
או לימוד יעוץ או כול דבר?
שיוכל לשלב ביום חופשי ובזמנים הפנויים

אשמח לשמוע מכם מה אפשר לעשות כעת?
האם שווה ללמוד כיוון אחר וכך להרחיב יותר את המשכורת ?
איזה מקצוע יפתח לי עולם חדש?

תודה רבה ושבוע וחודש טוב!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
שלום רב
רצתי להתייעץ עמכם
אני מורה עם תואר שני 10 שנות וותק
את התואר הראשון עשתי הנוות ישראל התמחות חנ"מ
את התואר השני עשתי לפני שנתיים במכללת הרצוג התמחות חנ"מ

במצב הנוכחי עם התנאים הנ"ל שהמשכורת לא כ"כ מחייכת אני מועסקת בבני יוסף
רצתי לחשוב על כיוון אחר?
הסבת מקצוע? (לאן למה וכו')
או לימוד יעוץ או כול דבר?
שיוכל לשלב ביום חופשי ובזמנים הפנויים

אשמח לשמוע מכם מה אפשר לעשות כעת?
האם שווה ללמוד כיוון אחר וכך להרחיב יותר את המשכורת ?
איזה מקצוע יפתח לי עולם חדש?

תודה רבה ושבוע וחודש טוב!!!
אם נכנסת דווקא לאשכול הזה -
הסבה לעו"ס כיום נלמדת בהפרדה רק באשקלון, וגם שם זה לא ממש הסבה...
תואר שני- יש באומנות, פסיכודרמה, וגם מקצועות אחרים כמו סיעוד (אחיות) ועוד. לא זוכרת בדיוק, אבל תבדקי מול מבחר.

אם את לא סגורה על עצמך- אולי שווה ללכת ליעוץ תעסוקתי מקצועי (!) עם המלצות, שיוכל לכוון אותך בהתאם למה שכבר יש בידך, לנסיון, לנטיות, וכו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
שלום רב
רצתי להתייעץ עמכם
אני מורה עם תואר שני 10 שנות וותק
את התואר הראשון עשתי הנוות ישראל התמחות חנ"מ
את התואר השני עשתי לפני שנתיים במכללת הרצוג התמחות חנ"מ

במצב הנוכחי עם התנאים הנ"ל שהמשכורת לא כ"כ מחייכת אני מועסקת בבני יוסף
רצתי לחשוב על כיוון אחר?
הסבת מקצוע? (לאן למה וכו')
או לימוד יעוץ או כול דבר?
שיוכל לשלב ביום חופשי ובזמנים הפנויים

אשמח לשמוע מכם מה אפשר לעשות כעת?
האם שווה ללמוד כיוון אחר וכך להרחיב יותר את המשכורת ?
איזה מקצוע יפתח לי עולם חדש?

תודה רבה ושבוע וחודש טוב!!!
לפני הכל, לעבור מעסיק.
יש לך תואר שני בחנ"מ. יש לזה ביקוש בממ"ד ומערכות נוספות. את יכולה תוך שנתיים להגיע לניהול מסגרת או ניהול פרויקט ולהקפיץ את השכר.
תסתכלי סביבך ותנסי למצוא נשים שמרוויחות טוב בתחום החנמ ולהבין מה המסלול שהן עשו.
בכל תחום תצטרכי להמשיךמלהתקדם וללמוד ולנהל את הקריירה כדי להגיע למשכורת טובה. חבל ללכת ללמוד משהו אחר לפני שאת ממצה אפשרויות בתחום שלך.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה