- הוסף לסימניות
- #1
בס"ד
היום משפחתי ערכו קניות לראש השנה, ואני קיבלתי תפקיד להכין את הרימונים... ואז הגיעה המצלמה, ובמקום לפרק את הרימונים, עשיתי להם יום צילום לתועלת צורכי גרפיקה.
קבלו במתנה 2 תמונות לשימוש חופשי ומסחרי (אנא השתמשו בהם רק לדברים טובים וכשרים).
בברכת שנה טובה ומבורכת לכל חברי הפורום הנפלא ויוצריו, ולכל בית ישראל!
היום משפחתי ערכו קניות לראש השנה, ואני קיבלתי תפקיד להכין את הרימונים... ואז הגיעה המצלמה, ובמקום לפרק את הרימונים, עשיתי להם יום צילום לתועלת צורכי גרפיקה.
קבלו במתנה 2 תמונות לשימוש חופשי ומסחרי (אנא השתמשו בהם רק לדברים טובים וכשרים).
בברכת שנה טובה ומבורכת לכל חברי הפורום הנפלא ויוצריו, ולכל בית ישראל!
הנושאים החמים