כללי ללוגו - בנק לילדים

  • הוסף לסימניות
  • #1
צהריים טובים!
בהמשך לאשכול הזה http://www.prog.co.il/showthread.php?t=183598&highlight=בנק+לילדים
קיבלנו אינספור רעיונות מקסימים איך לנסות להתקדם עם הלוגו בצורה נכונה ..
ותודה במיוחד ל"סתם" שיעצה לאחותי לתת למילה מיתוג עצמאי ולא להשתמש חצי חצי..
אז אחותי החליטה בסופו של דבר להמשיך עם בנק דיסקונט , וסניפי הילדים יהיו שלו.
נשמח לחוות דעתכם המקצועית - עם איזה שם סופי ללכת והאם הלוגו תיקני,
תודה ושבת שלום! :)
 

קבצים מצורפים

  • 1.png
    KB 33.1 · צפיות: 22
  • הוסף לסימניות
  • #2
דעתכם חשובה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הראשון ממש אהבתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הראשון אדיר, איזה מתוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אהבתי את השם דיסקוני, יותר מבנקיד.
(או אולי לשנות ל"בנקידס" )
אבל מבחינת הלוגו- הראשון יפה יותר לדעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
האם לפי דעתכם הילדים מכילים הרבה פרטים בשביל לוגו ? יש טעם לפשט אותם יותר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הערה קטנה לגבי הילדים:
אלו דמויות מוכרות. ואם את מתכוונת להשתמש עם זה לכל הפרויקט בפרסומות למשל. כדי שתבררי איזה סוג המפקחת שתגיע.
כי אצלינו המפקחת חקרה ודרשה את אחת הבנות שהיתה לה דמות מרכזית בכל הקמפיין והמיתוג. איך היא עשתה את זה? אם היא יצרה את זה לבד וכ' בסוף היא המציאה לה איזה תשובה. אז תבדקי עם המורה שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
לפי דעתי תשתמשי בגופן של בנק דיסקונט ככה יזהו מייד שזה קשור אליהם, כי הגופן הזה נראה פשוט מאוד ולא מחייב כ"כ (הוא חנימי!?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כדאי לך שהבנק יהיה סניף של דיסקונט זה מה שעלה לי דבר ראשון ואז תשתמשי בחלק מה רעיונות שלהם עם זיקה לילדים, זה יכול לצאת מדהים!!!!!
ודרך אגב-- התלהבתי מאוד מהרעון החדש..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הילדים החסכנים שמגיעים לבנק הזה הם ילדים יותר חכמים מגילם ומחושבים ולא כאלו צחקנים ושובבים..
את חייבת לשלב בין ילדותיות למשהו מאוד רציני ומחושב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י mirasharvit;1445400:
לפי דעתי תשתמשי בגופן של בנק דיסקונט ככה יזהו מייד שזה קשור אליהם, כי הגופן הזה נראה פשוט מאוד ולא מחייב כ"כ (הוא חנימי!?)

הפונט הוא איילה של פונטביט
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מתנצלת..
אבל הוא לא נראה טוב כ"כ, כדאי לה לשנות לפונט של דיסקונט
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כשההיא השתמשה בפונט של דיסקונט המורה אמרה לה שקודם כל היא רואה דיסקונט ורק אח"כ מבינים שזה משהו חדש, בקיצור פסלה לה...
וגם שהפונט של דיסקונט כבד מידי בשבילי ילדים וחיפשנו משהו קליל יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אולי כדאי לה כן לקחת את הפונט של דיסקונט וקצת לשחק איתו לסובב חלק מהאותיות קצת- "להקפיץ אותו" וכך ייראה דומה אך שונה לדיסקונט.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
עבודה יפה
כמה המלצות:
♦ לדעתי לשנות פונט
♦ לחפש אלמנט פשוט שיתאים לילדים (במקום הציורים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י אסתר10;1445663:
עבודה יפה
כמה המלצות:
♦ לדעתי לשנות פונט
♦ לחפש אלמנט פשוט שיתאים לילדים (במקום הציורים)

עולה לך אולי רעיון לאלמנט אחר חוץ מילדים ?
הסיבה לבחירת הפונט היתה כי הוא גם ילדותי וגם רציני כי זה אותיות מרובעות שגם ילדים יודעים לקרא ולא פונט כתב יד - ז"א שהק' זה ק' והד' זה ד' וכו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י michal23;1445668:
עולה לך אולי רעיון לאלמנט אחר חוץ מילדים ?
הסיבה לבחירת הפונט היתה כי הוא גם ילדותי וגם רציני כי זה אותיות מרובעות שגם ילדים יודעים לקרא ולא פונט כתב יד - ז"א שהק' זה ק' והד' זה ד' וכו..

כדאי לנסות לשלב סמיילי באחת מהאותיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י mirasharvit;1445517:
אולי כדאי לה כן לקחת את הפונט של דיסקונט וקצת לשחק איתו לסובב חלק מהאותיות קצת- "להקפיץ אותו" וכך ייראה דומה אך שונה לדיסקונט.
בהצלחה.

היא ניסתה אבל זה לא מראה כ"כ על רצינות ויציבות.. (זה לא משחקיה)
מה עוד אפשר לדעתך לעשות עם הפונט של דיסקונט ?
יש המלצה על פונט אחר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אולי את הפונט של דיסקונט בצבעים אחרים?
אני כן חושבת שהפונט הזה הכי מתאים...
והאיורים של הילדים מידי מרובי פרטים בשביל לוגו!!! חייב למצוא רעיון אחר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה