כללי ללוגו - בנק לילדים

  • הוסף לסימניות
  • #21
איך עכשיו ?

איחדנו את התגובות וניסינו לפשט כמה שיותר את הילדים עם הפונט המקורי של דיסקונט.
 

קבצים מצורפים

  • 0 ביטים · צפיות: 0
  • הוסף לסימניות
  • #22
כבר הרבה יותר יפה!!!!!!!!!!
אולי כדאי את הירוק בדיוק כמו בצבע של דיסקונט- מעבר של ירוק קצת כהה יותר
נראה לי שדיסקונט משתמשים גם בצבע ורוד כהה זה גם יכול להוסיף.
התיק ממש מתוק הוא נראה כמו בעל עסקים קטן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מתוק ממש, אני עוקבת אחרי כלל ההתפתחות וניהנית מההתקדמות.
באופן איש מפריע לי החלל שנוצר כתוצאה ממפגש היד של הילד עם הקוקו של הילדה, זה יוצר מעין צורה סגורה, שמפריעה בעין
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הצורה הטובה ביותר לעבודה היא-
שתכתוב לעצמה מה השווה והשונה בין הלוגו והסגנון שלו לבין הלוגו של בנק דיסקונט
את הצבע הירוק היא חייבת שיהיה בדיוק כמו הירוק שלהם+ תוספת של עוד צבע
וכמו שהיא הוסיפה את המסגרת סביב זה עושה את זה ילדותי ומתאים וכן את הילדים עדיין יש להם משהו שמושך יותר ל"הכל בשקל" שילדים קונים לבד היא צריכה לחשוב אולי על דמותג ולאפיין אותו בצורה שיהיה ילדותי אבל גם מאוד חכם וחסכן, זה יכול להיות מדהים- דמותג ומאוד מתאים לנושא שלה.
המון הצלחות!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
תודה רבה על התגובות המפורטות, החו"ד שלכן ממש עוזרות...
הירוק הזה הוא בדיוק הירוק של דיסקונט, דגמנו אותו מהלוגו...
וורוד??? לא נראה לי שיש בדיסקונט- אם יש ואני לא יודעת אשמח אם תעלי לי דוגמא
בנוגע לדמותג, איזו דמות זו? של ילד? ניסיתי גמד אבל לא כ"כ הלך.. כי זה מאוד הזכיר את הגמד של פועלים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
תנסי לעשות את המעבר של הצבע הירוק שלהם, פה הירוק נראה הרבה יותר בהיר
תנסי לפתוח בgoogle את בנק דיסקונט ותראי את הגוון וכו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י mirasharvit;1445778:
תנסי לעשות את המעבר של הצבע הירוק שלהם, פה הירוק נראה הרבה יותר בהיר
תנסי לפתוח בgoogle את בנק דיסקונט ותראי את הגוון וכו..

דגמתי מהלוגו המקורי של דיסקונט . כנראה שפה בתצוגה זה נראה לך בהיר יותר אבל זה הירוק בוודאות. בלוגו של דיסקונט אין מעביר יש צבע אחד ירוק חלק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הנה

זה אחד לאחד..
 

קבצים מצורפים

  • ך.png
    KB 38.8 · צפיות: 34
  • הוסף לסימניות
  • #29
היום הצבע השתדרג יש להם מעבר יפה של ירוק כהה יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י mirasharvit;1445788:
היום הצבע השתדרג יש להם מעבר יפה של ירוק כהה יותר

רק במוצרים שלהם ובסמלים
לא בלוגו
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י mirasharvit;1445788:
היום הצבע השתדרג יש להם מעבר יפה של ירוק כהה יותר

לא יודעת כ"כ על איזה מעבר את מדברת אבל חוץ מהירוק יש עוד מה לשפר ?
תודה לכולן!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הילדים יותר מפושטים, אבל הם איבדו קצת מהחינניות...
אין לי ה להמליץ לעשות... אז רק--- בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י קראנצול;1445984:
הילדים יותר מפושטים, אבל הם איבדו קצת מהחינניות...
אין לי ה להמליץ לעשות... אז רק--- בהצלחה!!

זהו שהילדים הכי מתוקים זה הראשונים אבל אמרו שהם מוכרים וגם אם מורידים להם את הלחיים, הקוקיות לילדה , הגבות וכו.. אלו הפרטים שעושים אותם חיננים כאלה אבל יותר מידי ללוגו..
טוב היא תצטרך לנסות עוד כמה אופציות..
נעדכן אם יצא משו.
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י michal23;1446034:
זהו שהילדים הכי מתוקים זה הראשונים אבל אמרו שהם מוכרים וגם אם מורידים להם את הלחיים, הקוקיות לילדה , הגבות וכו.. אלו הפרטים שעושים אותם חיננים כאלה אבל יותר מידי ללוגו..
טוב היא תצטרך לנסות עוד כמה אופציות..
נעדכן אם יצא משו.
תודה!

תהליך מרתק...
שיפור מבורך.
כדאי לנסות בלי צבע קו באותיות כי הפונט מספיק יציב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני אהבתי יותר את השם "בנקיד" כי אני חושבת שזה משדר יותר רצינות מאשר "דיסקוני" שמזכיר ילדוני, חמודוני.... וילדים אוהבים שמתייחסים אליהם ברצינות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י 21309;1446198:
אני אהבתי יותר את השם "בנקיד" כי אני חושבת שזה משדר יותר רצינות מאשר "דיסקוני" שמזכיר ילדוני, חמודוני.... וילדים אוהבים שמתייחסים אליהם ברצינות!


גם אני אהבתי יותר בנקיד - ואמרתי לאחותי
אבל.. יעצו לה פה בכמה תגובות להשתמש בפונט של דיסקונט המקורי ואין לה את הפונט שלהם
אז המילה היחידה שהיא יכלה להוציא מהדיסקוט הקיים זה דיסקוני.. (פשוט שכפלה את האות י')
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אולי דווקא תקחו דמות של ילד גאון כזה רציני עם משקפיים גדולים וכו'
שבעצם זה יבטא דמות של ילד שמתעסק עם "דברים של גדולים"
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
נכתב ע"י 21309;1446241:
אולי דווקא תקחו דמות של ילד גאון כזה רציני עם משקפיים גדולים וכו'
שבעצם זה יבטא דמות של ילד שמתעסק עם "דברים של גדולים"

אהבתי ! רעיון!!!
תודה ננסה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י michal23;1446235:
גם אני אהבתי יותר בנקיד - ואמרתי לאחותי
אבל.. יעצו לה פה בכמה תגובות להשתמש בפונט של דיסקונט המקורי ואין לה את הפונט שלהם
אז המילה היחידה שהיא יכלה להוציא מהדיסקוט הקיים זה דיסקוני.. (פשוט שכפלה את האות י')

זו ממש לא סיבה!!
אם היא רוצה לצאת עם פרויקט מוגמר, מושלם, כמו שצריך...
הלוגו זה הדבר הכי חשוב, הכי הכי חשוב בעסק! וחלק ממנו, זה השם.
זהו, זו רק הבעת דעה והמלצה כן להשקיע בשם שנשמע יותר טוב, ולמצוא דרך לעשות את האותיות החסרות:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י קראנצול;1446266:
זו ממש לא סיבה!!
אם היא רוצה לצאת עם פרויקט מוגמר, מושלם, כמו שצריך...
הלוגו זה הדבר הכי חשוב, הכי הכי חשוב בעסק! וחלק ממנו, זה השם.
זהו, זו רק הבעת דעה והמלצה כן להשקיע בשם שנשמע יותר טוב, ולמצוא דרך לעשות את האותיות החסרות:)

צודק/ת בהחלט!
היא תמשיך לנסות עד שיצא לה משהו שהיא תאהב ותהיה מרוצה, היא מאוד פרפקציוניסטית...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה