וופל אגוזים
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #21
בטח שיש, והם ניתנים לפתיחה.אז זהו שבשניהם אין...
גם בכבדה באילו שיש כולם נעולים
לא פעם הייתי בקרונות עם חלונות פתוחים מעט בשביל האוורור.
בטח שיש, והם ניתנים לפתיחה.אז זהו שבשניהם אין...
גם בכבדה באילו שיש כולם נעולים
חלונות זה להכניס אויר.היצרן של האוטובוסים לא קשור לאפיקים.
והתשובה על השאלה היא, שהיום הכל ממוזג ואין צורך בחלונות.
בפעם הבאה שאתה נוסע באוטובוס תסתכל בבקשה על הכיתוב שע"ג החלונות בגג....החלונות בתקרה מיועדים לפתיחה
ואין שום סיכון בזה
זה שזה נפתח רק חריץ זה בדחיפה קלה, ובדחיפה עוד יותר חזקה זה יעוף!!אני נוסע באוטובוס כזה כל יום ובחלק מהאוטובוסים האלו פתחו אותו לפני הנסיעה והרבה פעמים אני רואה שפותחים אותו באמצע נסיעה, ואף פעם עוד לא קרה כלום
אגב, זה לא נפתח מלא - אלא יש חריץ ששם עובר האוויר והפתח הזה תפוס משני צדדיו ונפתח לכדי חריץ שאין אפשרות לצאת ממנו
כמארגן נסיעות ומתעסק בתחום זה מיועד לפתיחהבפעם הבאה שאתה נוסע באוטובוס תסתכל בבקשה על הכיתוב שע"ג החלונות בגג....
הצדק עם השאלה-איך זה קורה שמייצרים אוטובוס שמכיל 60 אנשים ללא חלון אחד????
מה קרה להם שם לאנשים שיושבים במרצדס ממוזג??
באמת מנסה לחשוב למה זה טוב. תחכימו אותי.
איזה כתיבה ! ישר לקהילת כתיבה ספרותית !הצדק עם השאלה-
דבר אשר לא מותיר ברירה.
חד משמעי שאוטובוס ללא חלונות
נותן תחושה של כלוב ארנבות...
מחנק, חום, ריחות, והאפלה..
דבר אשר מכביד על הנושאים את ה"כיף" שבנסיעה!
לכאורה מכיון שיש מזגנים,
ויש אנשים פחות מתורבתים...
שאת הטישו מהחלון מעיפים,
ואלו שאת המזגן פותחים ומתאוררים.
וחלילה בשעת סכנה מימילא את הזכוכית מנפצים.. (ה"י)
לכן עבורינו אוטובוס ללא חלונות מעמידים.
ואם כבר באוטובוסים עסקינן...
אז את עניין האוטובוסים החשמליים בעינן..
הידעתם שהנהגים עוברים הדרכה מיוחדת לנהוג על אוטובוס חשמלי,
ובכל אופן על כל בלימה אני מרגיש כסמרטוט הנסחט בדלי?!?!
אין הסבר הגיוני, למי אפשר לבוא בטוענה
האם על הגז.. או על הבלימה...
לי טען נהג אוטובוס שחוץ מן האויר הירוק...
זה גם בכיס חוסך קצת מן ה"ירוק".
אוטובוס סיני חשמלי עולה 200,000 + - לעומת הגרמני שעולה כמעט 1,000,000. האוטובוס החזק והמוכר..
וכמובן שלנו לא נשאר אלא להיות כעדר בקר...
להיות תלויים ברגשותיהם של הנהגים
שברובם משתדלים ואכן נחמדים.
ואם חלילה נפלנו על נהג לא לנו,,
נשתדל להכיל ולקבלו בכל ליבנו!!!
ונקיים את מצוות בוראנו-
שנייחד לבבנו
ונזכה להיות "עבדך"
ונקיים "ואהבת לרעך כמוך"!
ביקשתי שתסתכל על הכיתוב ליד החלונות ההם ואם אתה גם יכול לצלם ולהביא לפה זה יהיה עוד יותר טובכמארגן נסיעות ומתעסק בתחום זה מיועד לפתיחה
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: brpn, בַּת שֶׁל מֶּלֶך, ירושלמית משופשפת ועוד 2 משתמשים5 //