דרוש מידע למה האוטובוסים החדשים של אפיקים בלי חלונות?

  • הוסף לסימניות
  • #22
היצרן של האוטובוסים לא קשור לאפיקים.
והתשובה על השאלה היא, שהיום הכל ממוזג ואין צורך בחלונות.
חלונות זה להכניס אויר.
מכירים אוויר?
כן, ההוא הנקי, הצח, הטבעי, הפשוט.
מזגן זה כבר להפוך אותו לקר או חם.
השאלה זועקת עוד יותר, בתשעת הימים...
או סתם ביום שהחלטת לצאת נקי מהבית, ובדיוק התיישב לידך אחר שלא החליט כך.
לא ברור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני נוסע באוטובוס כזה כל יום ובחלק מהאוטובוסים האלו פתחו אותו לפני הנסיעה והרבה פעמים אני רואה שפותחים אותו באמצע נסיעה, ואף פעם עוד לא קרה כלום
אגב, זה לא נפתח מלא - אלא יש חריץ ששם עובר האוויר והפתח הזה תפוס משני צדדיו ונפתח לכדי חריץ שאין אפשרות לצאת ממנו
זה שזה נפתח רק חריץ זה בדחיפה קלה, ובדחיפה עוד יותר חזקה זה יעוף!!
בבקשה תסתכל על הכיתוב שלצד או ע"ג החלונות ההם ואח"כ תחזור לפה לעדכן מה כתוב שם
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה מה שהGPT ענה לגבי חלונות בגג האוטובוס


באוטובוסים בין-עירוניים רגילים, כמו גם באוטובוסים של תחבורה ציבורית עם כ-60 מקומות, החלונות בגג (הפתחים העליונים) משמשים בעיקר ל:

1. יציאת חירום

זה התפקיד הראשי:
  • בכל אוטובוס חייבות להיות יציאות חירום לפי תקנות הבטיחות.
  • פתחי הגג משמשים כיציאות חירום והדלתות חסומות בתאונה.
  • הם מסומנים בתוויות ברורות, לרוב עם מנגנון פתיחה מהירה ופשוטה לשעת חירום.

2. אורור

  • ברבים מהאוטובוסים, במיוחד ללא מזגן (אומפרט של תקלה במזגן), ניתן לפתוח את הפתחים כדי לאוורר את האוטובוסים.
  • הפתחים ממוקמים כך שייווצר זרם אוויר טבעי – אוויר חם עולה ויוצא דרך הפתח, מה שמאפשר לאוויר קריר יותר להיכנס מהצדדים.

3. אור טבע (משני)

  • בחלק מהאוטובוסים, במיוחד החדשים יותר, הפתחים בכיסוי זכוכית שקופה או חלבית, שמכניסה מעט אור טבעי לתא הנוסעים.
  • זה תורם לתחושת פתיחות ונעימות, אבל זה לא הייעוד שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
איך זה קורה שמייצרים אוטובוס שמכיל 60 אנשים ללא חלון אחד????
מה קרה להם שם לאנשים שיושבים במרצדס ממוזג??
באמת מנסה לחשוב למה זה טוב. תחכימו אותי.
הצדק עם השאלה-
דבר אשר לא מותיר ברירה.

חד משמעי שאוטובוס ללא חלונות
נותן תחושה של כלוב ארנבות...

מחנק, חום, ריחות, והאפלה..
דבר אשר מכביד על הנושאים את ה"כיף" שבנסיעה!

לכאורה מכיון שיש מזגנים,
ויש אנשים פחות מתורבתים...

שאת הטישו מהחלון מעיפים,
ואלו שאת המזגן פותחים ומתאוררים.

וחלילה בשעת סכנה מימילא את הזכוכית מנפצים.. (ה"י)
לכן עבורינו אוטובוס ללא חלונות מעמידים.


ואם כבר באוטובוסים עסקינן...
אז את עניין האוטובוסים החשמליים בעינן..

הידעתם שהנהגים עוברים הדרכה מיוחדת לנהוג על אוטובוס חשמלי,
ובכל אופן על כל בלימה אני מרגיש כסמרטוט הנסחט בדלי?!?!

אין הסבר הגיוני, למי אפשר לבוא בטוענה
האם על הגז.. או על הבלימה...

לי טען נהג אוטובוס שחוץ מן האויר הירוק...
זה גם בכיס חוסך קצת מן ה"ירוק".

אוטובוס סיני חשמלי עולה 200,000 + - לעומת הגרמני שעולה כמעט 1,000,000. האוטובוס החזק והמוכר..
וכמובן שלנו לא נשאר אלא להיות כעדר בקר...

להיות תלויים ברגשותיהם של הנהגים
שברובם משתדלים ואכן נחמדים.

ואם חלילה נפלנו על נהג לא לנו,,
נשתדל להכיל ולקבלו בכל ליבנו!!!

ונקיים את מצוות בוראנו-
שנייחד לבבנו

ונזכה להיות "עבדך"
ונקיים "ואהבת לרעך כמוך"!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הצדק עם השאלה-
דבר אשר לא מותיר ברירה.

חד משמעי שאוטובוס ללא חלונות
נותן תחושה של כלוב ארנבות...

מחנק, חום, ריחות, והאפלה..
דבר אשר מכביד על הנושאים את ה"כיף" שבנסיעה!

לכאורה מכיון שיש מזגנים,
ויש אנשים פחות מתורבתים...

שאת הטישו מהחלון מעיפים,
ואלו שאת המזגן פותחים ומתאוררים.

וחלילה בשעת סכנה מימילא את הזכוכית מנפצים.. (ה"י)
לכן עבורינו אוטובוס ללא חלונות מעמידים.


ואם כבר באוטובוסים עסקינן...
אז את עניין האוטובוסים החשמליים בעינן..

הידעתם שהנהגים עוברים הדרכה מיוחדת לנהוג על אוטובוס חשמלי,
ובכל אופן על כל בלימה אני מרגיש כסמרטוט הנסחט בדלי?!?!

אין הסבר הגיוני, למי אפשר לבוא בטוענה
האם על הגז.. או על הבלימה...

לי טען נהג אוטובוס שחוץ מן האויר הירוק...
זה גם בכיס חוסך קצת מן ה"ירוק".

אוטובוס סיני חשמלי עולה 200,000 + - לעומת הגרמני שעולה כמעט 1,000,000. האוטובוס החזק והמוכר..
וכמובן שלנו לא נשאר אלא להיות כעדר בקר...

להיות תלויים ברגשותיהם של הנהגים
שברובם משתדלים ואכן נחמדים.

ואם חלילה נפלנו על נהג לא לנו,,
נשתדל להכיל ולקבלו בכל ליבנו!!!

ונקיים את מצוות בוראנו-
שנייחד לבבנו

ונזכה להיות "עבדך"
ונקיים "ואהבת לרעך כמוך"!
איזה כתיבה ! ישר לקהילת כתיבה ספרותית !
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני רוצה להעלות נקודה שפתאום 'קפצה' לי.

כאשר בחור ספרדי מישיבה בפריפריה נוסע הביתה כי לא חש בטוב, והמשטרה הצבאית מופיעה באותו לילה בביתו. זה לא ולא קרה במקרה, נכון?


נניח שמו בישראל: יהודה בן זקן.

נניח רגע לשאלה המקוממת לכשעצמה למה נטפלים דווקא לספרדים, ונתמקד בשאלה הבאה: איך הם ידעו? מי גילה להם שבליל י"ד כסליו אפשר לתפוס עריק פלוני בכתובת הוריו??


יש 2 אפשרויות בסך הכל.


  1. איכון סלולרי על כל המוגדרים עריקים
  2. רשת עניפה של משתפ"ים

נפרק את זה רגע לבנה אחרי לבנה, אוקיי?

אם יש איכון – האם לכל בחור ישיבה יש קו סלולרי על שמו? אני די בטוח שלא. אז המשמעות היא שהם צריכים להשיג רשומות של כל בעלי הקווים במשפחה, נגיד למשפחה בן זקן מנתיבות יש 10 קווים. ואז לאכן את כולם, ולבודד אחד מהם שנמצא בקביעות במשך ימים ארוכים באותה נקודה, ואז בהצלבה עם מערכות מידע אחרות יודעים שהכתובת X בבני ברק היא ישיבה כלשהי. שם לומד כנראה העריק "שלהם" – יהודה ני"ו.

מסקנה?

עריק יהודה בן זקן משוייך למס' סלולרי 05555555 שרשום על שם האבא, אליעזר בן זקן. ואז כאשר המספר הנ"ל פתאום מגיע לילה לבית הוריו – הגייסים יכולים להתנפל.

מה שמעלה את השאלה הבאה...

עד כמה זה חוקי, למען ה'?

נגיד נגיד שהמשטרה הצבאית ביקה אישור מגלי בהרב מיארה שאישרה בחפץ לב לבצע איכון אחר מס' סלולרי הרשום על שם יהודה בן זקן. העריק. אני מניח שהוגשה בקשה רוחבית כזו ואושרה בחיוך גדול.

אבל איזה פעלול חוקי יכול לגרום לאישור לעשות איכון סלולרי אחרי מס' של האבא? אליעזר? מבחינת החוק הוא אזרח שומר חוק, שבנו בן ה 18 לא ברשותו.

חשבתם על זה?

ובוא ניגע באפשרות השניה. ב'.

כדי שבחור מישיבת כסא רחמים או כל ישיבה אחרת, יסכים להיות חלאת המין האנושי ולדווח לגייסים על כל בן ישיבה שנוסע להוריו, הוא צריך להיות יצור מאוד מריר, מאוד אוהב כסף, ומישהו שקל לשכנע אותו לעשות את העבודה שלו. להלשין.

אז אם הייתי רכז שטח בשב"כ, הייתי מפעיל חמ"ל עם כמה עשרות בני תורה לשעבר, שמכרו את נשמתם לשטן, והם 'מדובבים' בחורי ישיבה תמימים, חלשים, בכל ישיבה ספרדית, נותנים להם כמה מאות שקלים על כל פיסת מידע, ומבטיחים להם שלא יקרה שום רע לכל בחור שהם ילשינו עליו.

אוקיי?

אבל זו אפשרות לא סבירה. כי כדי להפעיל רשת כזו צריך המון כוח אדם מאוד ספציפי. אנשים שמכירים את השפה, הז'רגון של בני התורה הספרדים, ויכולים להפעיל עליהם לחצים פסיכולוגיים חכמים, ולהפוך אותם למשת"פים.

כמה חבר'ה כאלו יש? כנראה בודדים. אז הצבא צריך לאתר כמה עשרות כאלו, שמוכשרים בשכנוע, לתת להם כלים וכסף ולסייע להם במערך שלם וענף להשיג משת"פים בכל ישיבה ספרדית...

זה לא מחזיק, כי מתישהו מישהו יישבר, הלב היהודי יכה בו, והוא יספר לרב של הישיבה שהוא בתפקיד כזה וכזה – והרשת כולה תיחשף וכולם יהיו זהירים.

אז מה כן קורה פה? (עשו לי חסד ואל תיכנסו לפוליטיקה פנים חרדית, זה לא מעניין אותי)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה