התייעצות למה הדגים באקווריום מתים

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי אקווריום קטן עם כ10 דגים קטנים ולאא מבינה למה כל שבוע מת דג אחד,
מאכילה אותם לפי הכללים גרגיר ביום לכל דג, מנקה את המים כמו שצריך 20 אחוז מים חדשים ומוסיפה להם חומר נגד כלור,
וגם הוספתי להם בקטריות,
בקיצור לא מבינה למה מתים לי דגים
מאד אשמח לקבל תשובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש זרימה של מים באקווריום או שמדובר במים עומדים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מקווה שאתם לא שמים את החומר נגד כלור כשהדגים באקווריום :)
תנסי לשים פילטר קטן, זה יוסיף לאיכות חיים שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אקווריום קטן מלחיץ אותם וזה כבר גורם למיתה (מפחד)
כמו"כ חמצן במים זה קריטי להרבה דגים.
חפשו בגוגל 'למה דגים מתים באקווריום' ותרוו נחת..
[תופעה מוכרת.. אחרי שזה קרה פעם אחת כנראה כבר לא יכנסו לכאן יותר..]
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
דבר ראשון תדעו לא שופכים את הדגים עם המים לאקוריום אלא מוציאים אותם מהשקית אחרי הסתגלות
דבר שני את החומרים שמים שהאקווריום ריק ולא על הדגים
וכמו שאמרו לכם דגים צריכים סינון קבוע למים חימום וחמצן כל סוג וההוראות שלו
ואל תיקנו בחיים אקווריום עגול הדבר גורם למיתת דגים מסטרס וכמובן שיש הגבלה של מספר דגים שאפשר להכניס צריך להשאיר מרחב מחיה לכל דגים
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש לי אקווריום קטן עם כ10 דגים קטנים ולאא מבינה למה כל שבוע מת דג אחד,
מאכילה אותם לפי הכללים גרגיר ביום לכל דג, מנקה את המים כמו שצריך 20 אחוז מים חדשים ומוסיפה להם חומר נגד כלור,
וגם הוספתי להם בקטריות,
בקיצור לא מבינה למה מתים לי דגים
מאד אשמח לקבל תשובה
איזה דגים זה?

סתם אגב, אם אתם רואים דג שכמעט לא זז, והוא ממוקם בחלק העליון או התחתון של האקווריום בחוסר תנועה זה סימן למצוקה. (בלילה כמובן כולם ככה כי הם ישנים, אני מדבר על שעות היום).
וכן יש סימנים שמעידים על חוסר חמצן, יש לשים לב לסימנים אלו.
(יש דגים שבלי חמצן מתים מיד, דגי זהב יכולים לשרוד כמה ימים בלי חמצן. אבל אם זה דגי זהב ואתם מחליפים את המים כל כמה ימים קשה להניח שחוסר החמצן גרם למותם).
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
פעם היה לנו אקווריום קטן עם 2 דגים
היה דג אחד דומיננטי וכל פעם הדג השני היה מת
היינו מביאים לו חבר חדש ושוב החדש מת
עד שראיתי שהדג הראשון מציק ל"חבר":
אוכל לו את האוכל
נושך לו את הזנב
בקיצור רצה לחיות לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יש לי חמצן במים בודאי
האמת שאני שמה אנטי כלור [אגב קניתי אותו מהחנות] כאשר הדגים נמצאים באקווריום, למה זה בעיה?
הדגים הם גופי, מולי, וקריסטלים
יש לי גם פילטר
ממש מוזר
ותודה רבה על ככככככככככל התשובות החכמות
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני שם את החומרים כשהם בפנים ולא מתים לי אף פעם [מדובר על אקווריום גדול א"א לפנות כל פעם,ומה נראהלכם בחנות מפנים כל פעם את כל הדגים, מה ההבדל אם שמים כשהם בפנים או שמים אותם אחרי 5 דקות]
אולי הבעיה היא בכמות ששמים זה ממש יכול להרוג דגים

האוכל מספיק? גרגיר לכל אחד? ואיך אתם יודעים שכל אחד קיבל את הגרגיר שלו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יתכן שהם רבים מדי לאקווריום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
למה דג מנקה מת?
יש לי חמצן ואוכל מחליפים את המים והוא לא צריך חימום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני שם את החומרים כשהם בפנים ולא מתים לי אף פעם [מדובר על אקווריום גדול א"א לפנות כל פעם,ומה נראהלכם בחנות מפנים כל פעם את כל הדגים, מה ההבדל אם שמים כשהם בפנים או שמים אותם אחרי 5 דקות]
אולי הבעיה היא בכמות ששמים זה ממש יכול להרוג דגים

האוכל מספיק? גרגיר לכל אחד? ואיך אתם יודעים שכל אחד קיבל את הגרגיר שלו?
אני שמה גרגיר לכל אחד כי ככה אמרו לי בחנות, אבל ראיתי שגם הדגים שכן אכלו כל הזמן [היו חוטפים כל הזמן] התחילו למות.
ושמתי ב13 ליטר 8 דגים קטנים, לא אמורה להיות בעיה.
אולי אם אקנה דגים קצת יותר גדולים מזן שונה זה יפטור את הבעיה, כאילו דגים מזנים יותר גדולים שורדים יותר טוב?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה