פורים למה ילדים מתוקים מתחפשים לחיילים ולערבים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
קצת איבדנו את האהבת ישראל שאמורה להיות לכל יהודי באשר הוא, ובתוכם החיילים
מרוב שטיפת מח שהתקשורת עושה על הצבא, כגוף.
לא כחיילים בודדים. נשמות. חלק אלוק ממעל.
אוהו נסחפת
לא קשור בכלל לנושא!

אגב אני הראשון לחבק חיילים בתור יהודים ולא בתור חיילים!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #23
לדכא את היצרים של הילדים לא יועיל כלום
ילד רוצה להיות חזק [ כמו שילדה רוצה להיות יפה ולכן היא מתחפשת לכלה וכדו'] וחייל או ערבי מסמלים עבורו את זה
אם מפריע למישהו שבן יקיר שלו ח"ו יהיה ציוני שיחפש עבורו תחפושת אחרת שמסמלת חוזקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
כשהייתי ילד לא זוכר שהיה נושא כזה אם להתחפש לחייל וזה היה בתקופות שגם היה דיבור חם על גיוס
אולי יש ענין לא להתחפש ליועמשי"ת ושופטי בג"ץ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אבל כולנו חיילים!
כל אחד/ת בתפקידו שיועד לו (אגב חיילים: רוב החיילים מאמינים במלחמת מצווה ומחוברים לאביהם שבשמים)
אז אפשר להחליף יום אחד תפקיד בביגוד. ולחנך את הילד במקום כזה שמישהו מבשר שלנו, חיילי צהל, הם ״פחות טובים ממני״ חלילה - זה אמירה צינית והרסנית. אנחנו חיילים בתורה והם בצבא (וכל אחד בתפקידו/ה)
והכי חשוב: לא להחדיר גרם שנאה או ביקורת על אף יהודי!!
ויאללה, עגבניות!!!

חלילה אין לי ביקורת על פותחת האשכול. זה שאלה שבאה מתמימות כאילו אנחנו נלחמים על כך שהבחורים שלנו ישארו בישיבות ולא יתחיילו אז למה להתחפש?
זה כל כך שונה מכל דבר אחר. אנחנו מאמינים בכך שצריך את לימוד התורה בנוסף למתגייסים (או שאני תמימה ויש כאלה שבטוחים שלא צריך צבא בכלל? חח) אבל זה לא הופך כל מתגייס לגופו ״למוקצה״. כי כל יהודי הוא קודש קודשים. אבל הרצון להשאיר את עולם התורה - ברור והכרחי!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #29
תנסה להבין.
החייל הוא יהודי, כמוך.
ואם קורה לו משו נבכה, ואם קרה לו נס נודה.
הילד לא מתחפש לצבי או או גיא או נאור או משה , שאותם אנו אוהבים ככל אח יהודי.

הוא מתחפש לעטיפה המייצגת את הצבא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מה הביעה להתחפש לחייל???
לא הבנתי למרבה רגלים יותר טוב ???
לחיפושית יותר טוב???
מה לעשות מרבה רגלים טוב בהרבה מהגוף הזה שנקרא צבא שבא לעקור את היהדות והמדים הללו מסמלים את הגוף הזה שנקרא צבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הילד לא מתחפש לצבי או או גיא או נאור או משה , שאותם אנו אוהבים ככל אח יהודי.

הוא מתחפש לעטיפה המייצגת את הצבא.
אין שום בעיה בעטיפה בדיוק שאין בעיה בכל חייל וחייל
דמגוגיה חרדית חלולה. וסליחה שאני ככה זה. מכעיס מאוד!
הדבר היחיד שאנחנו מתנגדים אליו זה סגירת הישיבות. החיילים הם צדיקים וקדושים ומאות שעלו השמימה נמצאים במקום שאין אף בריה יכולה לעמוד במחיצתם. מעט כבוד לאנשים ולעטיפה ששומרת (באופן טבעי בכא) על המדינה שלנו.
ספציפית לנו (לפחות ברובנו) זה לא מתאים לסגנון החיים ויש לנו אידיאלים אחרים. אבל מי גילה לך שאתה הוא המושלם? אוף!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כמה שאלות:

1-אם אנחנו לא מוכנים להתגייס, למה הילדים מחופשים לחיילים? זכור לי שהיה מי שאסר את העניין בעבר, האם השתנה משהו?
מי שאסר זה העצניקים
כיף לילדים להתחפש לחיילים ושוטרים
2- למה ילדים חרדים מתחפשים לערבים? מי מתחפש לאוייב? (מרגיש לי בתקופה הזאת שזה קצת קצת כמו להתחפש לנאצי במוצאי השואה... אנחנו עדיין במלחמה וכבר מחופשים לערבים?)
זה התחפושת שהייתה להם בבית כמו שמתחפשים להולנדית /סינית/ יפנית/מקסיקנית
3- ראיתי חיילים עם 'נשקים' קולניים, 'יורים' לכל עבר, האם אין בזה חוסר רגישות רציני, להשמיע קולות כל כך קרובים לירי אמיתי ולהבהיל אנשים? (כמובן דובר רבות נגד נפצים, שזה מסוכן באמת, ומכירה מקרים אמיתיים של הפלה וילד מגמגם שנגרמו מזה, אבל זה נראה לי מיעוט בלבד שעושים את זה, והלוואי שההורים יעצרו את זה... אבל ראיתי איש מבוגר ונחמד שהסתובב היום בבהלה למשמע קול ירי (ברחוב החוזה בביתר), וגילה ילד חמד בן 8 בערך משחק עם התחפושת)...
דורי דורות ילדים מתחפשים לחיילים ושוטרים
הם אוהבים להרגיש חזקים
באמת ובתמים רוצה להבין... אשמח להחכים ולשמוע מדוע ולמה.
פורים שמח!!!
לא צריך להתעמק
זה בסה"כ תחפושת לא צריך לעשות מזה עניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
דמגוגיה חרדית חלולה.
מה חלול פה? הצבא זה לא גוף כפרני חילוני?
וסליחה שאני ככה זה. מכעיס מאוד!
למה ככה דברי חכמים בנחת...
מעט כבוד לאנשים ולעטיפה ששומרת (באופן טבעי בכא) על המדינה שלנו.
מי שומר האברך או?.....
אבל מי גילה לך שאתה הוא המושלם? אוף!
מה הולכים פה אישי<?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
דמגוגיה חרדית חלולה
תודה.

לא יודעת מי זה "רובנו", לא יודעת איזה זרם חרדי הדעה שהבעת מייצגת.

יש הרבה מה להעמיק בנושא, לא דעות שלי, של גדולי עולם.

אני חושבת שהתגובה שלך דמגוגית, אם את מוצאת את השורה הבאה מנוגדת למשהו שכתבתי:
החיילים הם צדיקים וקדושים ומאות שעלו השמימה נמצאים במקום שאין אף בריה יכולה לעמוד במחיצתם
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יותר הפריע לי הקטע של השאלה התמהה כיצד יתכן התחפשות לחיילים באותה נשימה עם תחפושת של ערבי.

אם אפשר לערוך את הכותרת.
תודה.
כי זה רוצה להוציא אותך מהעולם הזה וזה מהעולם הבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
על כל מקרה- ילד בגיל 7 שמתחפש לחייל - אל לו להורה לחשוש שישאר בו רצון ושאיפה לדורות להיות בגיל 19 חייל.

אם זה החשש -
יש דברים מפחידים יותר לשמור על הילד ב12 שנה הללו.

אם זה כי נוגד את הערכים וההשקפה שלכם
או כי כל סיבה אחרת
זה משו אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
זה כל כך שונה מכל דבר אחר. אנחנו מאמינים בכך שצריך את לימוד התורה בנוסף למתגייסים (או שאני תמימה ויש כאלה שבטוחים שלא צריך צבא בכלל? חח)
אני לא חונכתי כך. [את כנראה תמימה]. חונכתי שאך ורק לימוד תורה זה מה ששומר עלינו.[להגיד שצריך ''בנוסף'' את לימוד התורה קצת מוזר בעיניי].
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה