עזרה למה נטפרי חוסמים?

  • הוסף לסימניות
  • #62
מבחינת המדיניות של נטפרי, תלוי במהות האתר.

אם האתר מיועד לשווק אותה כצלמת,
והיא יכולה להעביר את הכתובת + גישה לכל לקוח מזדמן, אז ברור שהם חוסמים.
וברגע שהתמונות נחסמות באתר הזה, הן נחסמות לכולם, גם בפאנל הניהול.
וזה באמת בעיה לערוך אתר ככה!

מניסיון שלי,
בניתי אתר פרטי, למשפחה המצומצמת,
כולל המון תמונות של נשים (משפחה כמובן),
ולאחר שביקשתי יפה, והסברתי את העניין, שמדובר באתר אישי, ורק למי שיש סיסמא הוא יכול להיכנס, והאתר לא יהיה פתוח לציבור כלל,
הם פתחו לי את האתר חופשי, ללא סינון תמונות כלל (כמו במייל וכדו').
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
מבחינת המדיניות של נטפרי, תלוי במהות האתר.

אם האתר מיועד לשווק אותה כצלמת,
והיא יכולה להעביר את הכתובת + גישה לכל לקוח מזדמן, אז ברור שהם חוסמים.
וברגע שהתמונות נחסמות באתר הזה, הן נחסמות לכולם, גם בפאנל הניהול.
וזה באמת בעיה לערוך אתר ככה!

מניסיון שלי,
בניתי אתר פרטי, למשפחה המצומצמת,
כולל המון תמונות של נשים (משפחה כמובן),
ולאחר שביקשתי יפה, והסברתי את העניין, שמדובר באתר אישי, ורק למי שיש סיסמא הוא יכול להיכנס, והאתר לא יהיה פתוח לציבור כלל,
הם פתחו לי את האתר חופשי, ללא סינון תמונות כלל (כמו במייל וכדו').

מעניין...
אני ביקשתי בצורה יפה מאוד מספר רב של פעמים ואמרו שהם חושבים על זה ואחרי שבוע החזירו תשובה שהם פותחים לי לשבוע בלבד...
איך הם יכולים לסמוך על זה שלא תעביר את הקישור של האתר לאנשים אחרים? או שאנשים אחרים לא ימצאו את זה בגוגל?
את האתר עריכה אין סיכוי בעולם שמישהו יכנס אליו זה אך ורק אני....
אני אנסה שוב בפעם המליון לבקש זאת, אולי עכשיו ה' יפתח להם את הלב :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
איך הם יכולים לסמוך על זה שלא תעביר את הקישור של האתר לאנשים אחרים? או שאנשים אחרים לא ימצאו את זה בגוגל?
לא יעזור להם למצוא אותו בגוגל,
כי האתר חסום עם סיסמא, רק למורשים בלבד.

וכן, התחייבתי בפניהם שלא אאפשר כניסה חופשית,
ושאני אחראי על תוכן האתר, וכו' וכו'
והם אמרו לי שסומכים על המילה שלי.

אגב, זה היה תוך שעות ספורות, ממש לא שבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
לא יעזור להם למצוא אותו בגוגל,
כי האתר חסום עם סיסמא, רק למורשים בלבד.

וכן, התחייבתי בפניהם שלא אאפשר כניסה חופשית,
ושאני אחראי על תוכן האתר, וכו' וכו'
והם אמרו לי שסומכים על המילה שלי.

אגב, זה היה תוך שעות ספורות, ממש לא שבוע.
מוזר שאצלי לשימוש עסקי ולא הסכימו
אבל ממש שמחה בשבילכם!
בקרוב אצלי ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
כותבת לך מניסיון!
א. את צריכה לבקש אישור מנהל ולהתעקש איתם ולרשום ברור כמו שרשמת פה. תמשיכי את ההתכתבות שוב ושוב עד שהם יבינו.
ב. מה שברור הוא שמבחינה טכנית אין להם שום בעיה - עובדה שלזמן קצר הם פותחים לך..
ג. אם לא עוזר תכתבי הודעה פרטית לניק @mat (אין עניין להטריח אותו סתם, רק אם לא עוזר שום דבר אחר...)
והוא יפתור לך את הבעיה בעז"ה. (במחשבה שניה, כבר תייגתי אותו אז אולי הוא יבוא לכאן ויוכל לסדר...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מה שאני מנסה זה פשוט לראות האם למשהו מבניכם שהוא בסינון של נטפרי פתחו את אתר העריכה באפון אישי בלבד לצמיתות.
יש כאן מישהו?
אני בונה אתרים רק עם נטפרי וכל הבעיות נפתרות ממש מהר.
@תפארת שיש אשמח לעזור לך בפרטי או במייל ck0527174476אין לכתוב כתובת מייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
כותבת לך מניסיון!
א. את צריכה לבקש אישור מנהל ולהתעקש איתם ולרשום ברור כמו שרשמת פה. תמשיכי את ההתכתבות שוב ושוב עד שהם יבינו.
ב. מה שברור הוא שמבחינה טכנית אין להם שום בעיה - עובדה שלזמן קצר הם פותחים לך..
ג. אם לא עוזר תכתבי הודעה פרטית לניק @mat (אין עניין להטריח אותו סתם, רק אם לא עוזר שום דבר אחר...)
והוא יפתור לך את הבעיה בעז"ה. (במחשבה שניה, כבר תייגתי אותו אז אולי הוא יבוא לכאן ויוכל לסדר...)
אני בונה אתרים רק עם נטפרי וכל הבעיות נפתרות ממש מהר.
@תפארת שיש אשמח לעזור לך בפרטי או במייל ck0527174476אין לכתוב כתובת מייל.

תודה רבה לשתיכן!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ג. אם לא עוזר תכתבי הודעה פרטית לניק @mat (אין עניין להטריח אותו סתם, רק אם לא עוזר שום דבר אחר...)
והוא יפתור לך את הבעיה בעז"ה. (במחשבה שניה, כבר תייגתי אותו אז אולי הוא יבוא לכאן ויוכל לסדר...)
@תפארת שיש
עדיף לפנות אליו למייל
m#netfree.link (להחליף את ה# ב@)
את לא מצפה שהוא יפרוס את כל השיקולים וינהל דו שיח על החסימה בפורום ציבורי, כן ?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
  • הוסף לסימניות
  • #71
גם זה לא נכון
אבל לא אגיב כדי לא להסיט את נושא האשכול
מה שאני מנסה זה פשוט לראות האם למשהו מבניכם שהוא בסינון של נטפרי פתחו את אתר העריכה באפון אישי בלבד לצמיתות.
אני אגלה לכם סוד.
באשכול הזה הגיבו כמה מאנשי נטפרי וניסו לסייע.
אך התגובות אליהם לא היו ענייניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
@תפארת שיש ועוד כמה שחזרו על זה שוב ושוב.
זה שהם פתחו לכמה שעות ושכחו וכדו'
כן, זה אומר שבזמן הזה היו תמונות בעייתיות לא באתר הרגיל אבל בכל מיני קישורים ישירים למינהם שהיו פתוחים בנטפרי.

אז התגמשו, אבל כנראה שיש להם גבול לכמה זמן זה יכול להישאר ככה אם פירצה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני אגלה לכם סוד.
באשכול הזה הגיבו כמה מאנשי נטפרי וניסו לסייע.
אך התגובות אליהם לא היו ענייניות.
כל הכבוד שניסו לסייע
זה מאד יפה
באמת היה כאן אחד שנתן הסבר מקצועי מה יכולה להיות הבעיה שבעקבותיה יש חסימה באתר הניהול
לא שראיתי מענה לא ענייני ממישהו.... אבל שיהיה

אגב ניק שעונה כמה פעמים לא הופך אותו לכמה וודאי שלא לכמה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #74
כל הכבוד שניסו לסייע
זה מאד יפה
באמת היה כאן אחד שנתן הסבר מקצועי מה יכולה להיות הבעיה שבעקבותיה יש חסימה באתר הניהול
לא שראיתי מענה לא ענייני ממישהו.... אבל שיהיה

אגב ניק שעונה כמה פעמים לא הופך אותו לכמה וודאי שלא לכמה
לדוג': כשאומרים שאין אפשרות לפתוח שרת מסויים ונדרש להעבירו לאחר, והמענה הוא קשה לי זה לא ענייני.
כשאומרים אי אפשר לפתוח קולקטיב והתגובה אבל פעם שכחו וזה היה פתוח זה לא דיון ענייני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לדוג': כשאומרים שאין אפשרות לפתוח שרת מסויים ונדרש להעבירו לאחר, והמענה הוא קשה לי זה לא ענייני.
כשאומרים אי אפשר לפתוח קולקטיב והתגובה אבל פעם שכחו וזה היה פתוח זה לא דיון ענייני.
טוב, אם סטינו מנושא האשכול אז אני כבר יענה על הכל
ראשית אם אני הייתי בהנהלת נטפרי הייתי מאד נעלב מאמירה שמשמעותה "נטפרי יעשו לך דווקא בגלל שכתבת בפרוג שיש לך בעיה"
זה קטנוני ומהנסיון שלי לא מייצג את החומר האנושי של הנהלת נטפרי

לגופם של דברים
צריך להבין שהפוסט כאן הוא לא שרשור התכתבות עם תומך נטפרי שהשיחה אמורה להיות עניינית וטכנית
תעשה צעדים א ב וג והבעיה תיפתר

אני מניח שמעבר לבקשת הידע מחכמת ההמונים יש כאן גם צורך אנושי נורמלי לפרוק קצת את העצבים
זה לגיטימי שאדם יהיה מתוסכל ממשהו. לא משנה אם הוא צודק או לא
גם מי שקיבל קנס משוטר על טלפון בנהיגה מאד מתוסכל למרות שהוא לא צודק

כשמישהו ביום בהיר אומר לך שתעביר את האתר שלך שרת, אז כן, זה קשה לו!
עבור פוסט בפרוג זו תגובה סופר עניינית
כשכותבים אי אפשר לפתוח וכו'
כל משתמש נטפרי יודע שבנטפרי יש שחור ולבן
או מותר או אסור. אין מסלול ייחודי ללוחצים ולאחמי"ם וכדומה
אז כשכותבים לה אי אפשר והמציאות הייתה שאפשר (אחרת לא היו פותחים גם לשעה) היא אומרת תראה! הנה זה אפשרי
זו תגובה סופר עניינית
כל תגובה בסגנון משתלח ומעליב היא לא עניינית בגלל שהיא מתנשאת ולא מוכנה להשתתף עם הקושי של כותב הפוסט
קוראים לזה נושא בעול עם חבירו
אין לך איך לעזור? לא מבין מה היא רוצה בכלל? תעבור לפוסט הבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
טוב, אם סטינו מנושא האשכול אז אני כבר יענה על הכל
ראשית אם אני הייתי בהנהלת נטפרי הייתי מאד נעלב מאמירה שמשמעותה "נטפרי יעשו לך דווקא בגלל שכתבת בפרוג שיש לך בעיה"
זה קטנוני ומהנסיון שלי לא מייצג את החומר האנושי של הנהלת נטפרי
אין לי זמן להשיב על הכל.
אז אומר כך דבר שמאושר במקרה פרטני ויחודי לא יוכל להתקיים במידה והוא מוחצן בראש כל חוצות.
לא עניין אישי.
נקודה נוספת יש לנטפרי עניין חשוב להראות לציבור שדעתו האישית אינה חשובה אלא דעת הרבנים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אני רואה שיש שבאמת ניסו לעזור ויש שמצאו תירוצים למה זה לא אפשרי.
לא אחזור על כל השיח מהתחלה רק אומר שאני נשואה ואמא לילדים והזמן שלי יקר מידי בשביל לשלוח אין ספור בקשות והתכתבויות עם נציגים בשביל לפתוח לי בדיוק למספר שעות גישה לאתר העריכה האישי שלי.
המציאות היא שפנו אלי כמה בעלי אתרים שראו כאן את התכתבויות באשכול ואמרו לי שלהם יש אישור מנטפרי ולהם האתר עריכה פתוח אפילו עם נשים.
אז למה לי לא מאשרים? וזה רק נטו ילדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני רואה שיש שבאמת ניסו לעזור ויש שמצאו תירוצים למה זה לא אפשרי.
לא אחזור על כל השיח מהתחלה רק אומר שאני נשואה ואמא לילדים והזמן שלי יקר מידי בשביל לשלוח אין ספור בקשות והתכתבויות עם נציגים בשביל לפתוח לי בדיוק למספר שעות גישה לאתר העריכה האישי שלי.
המציאות היא שפנו אלי כמה בעלי אתרים שראו כאן את התכתבויות באשכול ואמרו לי שלהם יש אישור מנטפרי ולהם האתר עריכה פתוח אפילו עם נשים.
אז למה לי לא מאשרים? וזה רק נטו ילדים.
אמרו כבר כמה פעמים באשכול הזה, שהנתונים שלכם שונים ממרבית האתרים שיש לאנשים שמאפשרים לייצור הפרדה בין ממשק הניהול לזה הציבורי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אני רואה שיש שבאמת ניסו לעזור ויש שמצאו תירוצים למה זה לא אפשרי.
לא אחזור על כל השיח מהתחלה רק אומר שאני נשואה ואמא לילדים והזמן שלי יקר מידי בשביל לשלוח אין ספור בקשות והתכתבויות עם נציגים בשביל לפתוח לי בדיוק למספר שעות גישה לאתר העריכה האישי שלי.
המציאות היא שפנו אלי כמה בעלי אתרים שראו כאן את התכתבויות באשכול ואמרו לי שלהם יש אישור מנטפרי ולהם האתר עריכה פתוח אפילו עם נשים.
אז למה לי לא מאשרים? וזה רק נטו ילדים.
לא נכון להשוות כי יש שוני בין כל פלטפורמה לניהול אתר מבחינת איחסון וכדומה כמו שהסבירו כאן
מה שבטוח ואני מניח שגם תסכימי שזה לא שמישהו רוצה להתנכל לכם
מקווה מאד שתצליחו להסתדר

יש עוד משהוא שצריך להאמר
אם נטפרי לא יכולים לפתור את הבעיה מבחינה טכנית בהחלט אפשר לבחון חברות סינון אחרות
גם נטפרי מודים שהם לא נותנים פתרון של מאה אחוז לכל סוגי הבעיות
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
@תפארת שיש
מכיון שאתם מעריכים את סינון 'נטפרי', ואתם מעוניינים להמשיך את השימוש בו.
ומכיון שהינך נשואה ואמא לילדים וזמנך עמוס גם כך, וכך הוא בדיוק המצב אצל בעלי ועובדי נטפרי.
ומכיון שישנם אתרים הבנויים בדרך המאפשרת להפריד את ממשק העריכה/ניהול מהאתר החי.

ההמלצה החוזרת ונשנית היא.. לפנות ישירות ל'נטפרי' במערכת הפניות ו/או במייל הנזכר לעיל ולשאול ולהתייעץ איתם מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון מלא וארוך טווח.

בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

  • תודה
Reactions: שמואלזון1 //
3 תגובות
ככל הנראה כבר היה על זה דיון אבל אני לא מוצאת
אני מאוד מתוסכלת מכך שפתאום לא נפתח לי תמונות בצ'אט בכלל
אפילו לכתוב דברים שקשורים לדת אסור (בית מקדש. בית כנסת וכו')
בעבודה יש לי אינטרנט לא חסום ואני כותבת משם דברים וזה מייצר לי תמונות כמו שאני מבקשת
אבל יש לי מעט מאוד זמן וזה לא אפשרי להסתמך על מה שיש בעבודה כי תמיד צריך לתקן
ככה שמצד אחד אני רוצה להשתמש בו מצד שני לא בא לי להיות תלותית באינטרנט רגיל שיש בעבודה גם מבחינת זמן ונגישות וגם זה שזה לא חסום למרות שאני לא משתמשת בו לדברים אחרים.
מרגישה תסכול נורא כבר כמה ימים כאילו שחבל בכלל שהתחלתי עם זה וגיליתי את זה כי אחרי שטועמים קשה להיגמל
גם ככה קשה לי מול מחשב אז לפחות אני רוצה להוציא מזה את המיטב שאני יכולה כדי שזה יהיה שווה את זה ולהתפתח
אבל החסימה קשה מאוד ומאז שיש לי נטפרי במחשב כבר כמה שנים אני כמעט לא עוסקת בגרפיקה
(קרה לי שהייתי צריכה קובץ מסוים תלת מימד של פרח וזה חסם לי.. הייתי צריכה לנסוע במיוחד למקום אחר שעה נסיעה בשביל להוריד ממחשב אחר את הפרח ואז להעביר למחשב שלי. סיפור אמיתי)
איך אפשר לא להרגיש מוגבלת כשזה המצב?
מרגישה שאני כבר מחכה ליום הזה שה' יזמן לי פרנסה אחרת ולא להזדקק למחשב
מי שיש לו מה לחזק אני אשמח מאוד. ומי שרק רוצה להגיב בצורה ביקורתית בבקשה שיחסוך כי לא קל לי להתמודד עם זה
  • שכוייח!
Reactions: שרי שיצר1 //
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה