התייעצות למה צריך את הקוד cvv?

  • הוסף לסימניות
  • #2
אשמח להחכים מדוע צריך את הקוד מאחורי גב הכרטיס

לאחרונה לא זכרתי את הקוד אז ניסיתי להיזכר ואמרתי מספר כלשהו וזה עבר... אח"כ גיליתי שזה בכלל לא המספר...
אמצעי בטיחות נוסף למניעת גניבות.
זה עבר כי כנראה לא היה מוגדר אצל בית העסק דרישת cvv כחובה. זה הגדרה שהוא בוחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
זה מוסיף לבטיחות,
בעיקר במקרה בו משיגים צילום של הכרטיס, לכן זה בצד האחורי
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לאחרונה עברתי דירה ליחידה הסמוכה לבית פרטי בישוב סביבות ירושלים.
הזמנתי מאינטרנט רימון שיבואו להתקין לי סיבים והם דרשו 500 שקל (במקום 200 במקרה רגיל) מחמת שמדובר בבית פרטי שדורש עבודה יותר,
וחוץ מזה נאלצתי להמתין שבועיים עד להגעת הטכנאי, כשסוף סוף הגיע הטכנאי הוא הודיע לי שכיון שזה בית פרטי זה עבודה שמיועדת לצוות ולא לטכנאי יחיד ולכך הוא לא יכול להתקין דבר כזה לבדו.
הוא אמר לי שהוא יעדכן את החברה שצריך לשלוח צוות וזה לא יעלה לי תשלום נוסף, לאחמ"כ קיבלתי מייל מרימון כאילו ההתקנה הצליחה והם חייבו אותי בתשלום של 500 ש"ח התקשרתי אליהם והם הודיעו לי שצריך לשלוח צוות וזה עולה 500 ש"ח נוספים.
הודעתי להם שאני לא מעוניין וברצוני לבטל את ההתקשרות איתם אך את ה500 ש"ח הם לא הסכימו להחזיר.
לאחמ"כ התקשרתי לבזק והם נתנו לי הצעה לטכנאי במחיר של 100 עד 250 ש"ח תלוי בכמות העבודה של המתקין, והגיעו תוך פחות משבוע.
אההה. וחוץ מזה הם מרימים את הטלפון לאחר חצי דקה ולא לאחר 45 דק' כמו ברימון
(סתם דבר הזוי ברימון שאתה עושה שירות שיחה חוזרת-שחוזר אליך פקיד לאחר שהכנסת מספר טלפון. ועדיין צריך להמתין כרבע שעה אחרי שהם חוזרים אליך!!!).
למעדה כרגע הם לא מוכנים להחזיר לי את ה500 ש"ח אחרי שהם לא עשו בשבילי כלום.
הרי אני לא הזמנתי טכנאי אני הזמנתי התקנת אינטרנט המתקין לא עשה כלום-היה 5 דק' בבית, למה אני צריך לשלם???
יש למישהו רעיון מה אפשר לעשות?????
וידע הציבור ויזהר!!!!!!!
תודה רבה!!!!
@איצ'ה קו המידע
0 תגובות
למה כדאי לכם להוציא לאור ספר בכוחות עצמכם
(או להגשים את עצמכם באופן כלשהו, בלי לחכות לפידבק או לתוצאה).

לאחר מסע ארוך של רצון להגשים את עצמי במהלכו חלק מספריי הגיעו לחנויות וחלק לא הגיעו לציבור הקוראים.

אני רוצה לשתף אתכם בסיכום המסע ועידוד לעשות את זה, למרות שאין תמיד תוצאות חיוביות.

למה כדאי לכם להגשים את עצמכם?

1. מהגשמה לא תמיד מקבלים כסף, גם זמרים לא תמיד מרוויחים ואפילו סופרים גדולים כמעט ולא מרוויחים.

הגשמה היא שכר לנשמה. כסף זה מאת ה'.

יכול אדם לעבוד כל חייו ולחסוך ואיזו השקעה כושלת לוקחת לו הכל, ויכול אדם להיות בלי ממון ולזכות לברכת ה'.

2. אם מהגשמה לא מקבלים כסף, אפשר להשתדל להגשים את עצמי בלי הרבה הוצאות, אלא באופן מותאם לתקציב מוגדר. יש בעלי מקצוע לא יקרים, מתאים למי שמקים עסק בלי רווח מובטח.

3. לא להתחשבן במחשבות סביב הוצאות או הכנסות אלא להבין שכל דבר עולה כסף, השאלה במה באמת חשוב להשקיע במידה ויש אפשרות כלכלית ומה ניתן להשיג בלי תשלום או בהוצאות מועטות.

4. להשתדל לאהוב ולהעריך מאוד את מה שאתם עושים.

5. להחזיר את עצמכם למרכז כל הזמן, לא לגלוש לשוליים.

שוליים זה קיצוניות, מרכז זה יציבות.

6. הגשמה עצמית אין פירושה הצלחה, אלא נכונות להשתדל לעשות דבר מה שמתאים לכישורים שקיבלתי, זו אפילו רק נכונות לחפש מה מתאים לי לעשות למען עצמי ולמען הכלל.

7. לפעמים אנשים לא משתדלים להגשים את עצמם כי גדלנו לתוך תפיסת עולם של "הכל או לא כלום", פרפקציוניזם - שזה אומר מחשבה שצריך להיות הצלחה מסחררת, הכרה ופידבק מהעולם ועוד... ואם אין אז שוקעים בחוסר עשייה בכלל. בעוד שבעצם יש הרבה גוונים בסקאלה של הצלחה, וכל דבר קטן יכול להיחשב הצלחה.

כי היהדות מציגה כל התקדמות קטנה כמשהו בעל ערך או אפילו רק רצון טוב בתור ערך. - כמו המילים בשיר של ביני לנדאו: "הלא כל דמעה וכל דיבור נחשב, כל זכויותיך שמורות אל בין גנזי המלך." כל מאמץ קטן נחשב, זו תפיסה יהודית אמיתית שיכולה לעודד את כל מי שרוצה להגשים את עצמו הכי טוב שרק אפשר.

לסיכום:

צריך להודות על הכל, ותמיד להשתדל בנתונים שיש בידינו, ולא לחשוב שיש כשלון כי כל עוד האדם מסכים לעצמו לעשות משהו חיובי - זו הצלחה וזה נצחון.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה