• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

למוטי אין יד. לכם יש לב. עזרו לו להגיע ליעד !!

  • פותח הנושא S&S
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #63
השיר שיצא אז:

לחן ר. היילזר
עיבוד יענקי כהן
הקלטה אולפני יענקי כהן
מיקס אלי קליין
תודות: הזמר יואלי קליין, ארי היל,
יענקי כהן, אלי קליין, א. לנדמן.

IMG-20170511-WA0001.jpg
 

קבצים מצורפים

  • 1.mp3
    6.2 MB · צפיות: 166
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #66
כואב מאוד

רק תכתבו שהקליפ קשה לצפיה!!
מאוד מאוד!!


לא כל אחד שפותח פרוג מוכן נפשית לכאלה מראות.

מבלי ח"ו להוריד מהצורך לתרום ולעזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
כואב מאוד

רק תכתבו שהקליפ קשה לצפיה!!
מאוד מאוד!!


לא כל אחד שפותח פרוג מוכן נפשית לכאלה מראות.

מבלי ח"ו להוריד מהצורך לתרום ולעזור
לא כל כך מבינה, וכי להורים של מוטי קל לראות אותו כך? לאחים שלו? לשכנים? לקרובים?
הם ראו אותו כך במציאות, ואני בטוחה שזה לא פחות קשה.
נכון, הקליפ קשה - אבל אדרבה, זו המטרה - לגרום לך לתרום יותר בשביל האנשים שחיים כך את הבן שלהם, לא צופים בקליפ!
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
הורים מדהימים ומיוחדים
אתם התשובה לויניקוט שטען שאין אם מושלמת יש אם טובה דיה
אתם פשוט מושלמים
והאהבה שלכם לילד הזה תעמיד אותו בעה על הרגליי
זכינו לתרום ולהשתתף עימכם בזכות לאהוב את מוטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא כל כך מבינה, וכי להורים של מוטי קל לראות אותו כך? לאחים שלו? לשכנים? לקרובים?
הם ראו אותו כך במציאות, ואני בטוחה שזה לא פחות קשה.
ועדיין - לרשום צריך

ההורים המיוחדים שלו, קיבלו מהקב"ה כוחות נפש אדירים, שלי ולעוד הרבה אין אותם
מאחלת להם שתמיד ישתמשו עם הכוחות הללו רק לשמחות ויזכו לרוות ממנו ומכל המשפחה רוב נחת!

וכמובן - תרמנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
תרמתי
אי אפשר שלא
אני מאמינה שלא קל לכם החשיפה הזו
ואם הלכתם על זה כנראה שבאמת אין ברירה
שלא תדעו עוד צער, לעולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
@ש&ש ו @GKL הוריו היקרים והמסורים של מוטי שיחי' !
חזקו ואמצו. עם ישראל מצדיע לכם על גבורתכם האגדית, על מאבקכם הבלתי יאומן על חייו של בנכם היקר, מאבק שהוכיח את עצמו בס"ד נגד כל הסיכויים, ועל מאמציכם האדירים לשקמו ולשפר את איכות חייו ככל הניתן. יש הרבה מה ללמוד ממכם.
חשבתי לעצמי, מי יודע אם הילד הזה לא יהיה ה'אהרן מרגלית' של הדור הבא, שיחזק מאות אלפי יהודים ברחבי העולם, בסיפורו האישי המפעים והרצוף התמודדויות, התגברויות, ניסים ונפלאות ד'. מי יודע כמה אנשים יחזרו בתשובה, כמה חולים יתמודדו בגבורה, כמה נדכאים ושבורי לב ימצאו נוחם ועידוד ויתעלו מעל הקשיים בזכותו.
ברגעים קשים - שלא יבואו חלילה, תחשבו על זה ובוודאי תקבלו מכך חיזוק להמשיך ולהשקיע בו את תמצית דמכם ולא להתייאש.
עם ישראל מתחנן אליכם, אנא ואנא, המשיכו ואל תרפו להילחם עבור מוטי - הילד של כולנו, ועם ישראל יעשה את תפקידו וייתן את תמיכתו, ויתפלל עבורכם שד' יתן לכם כוחות ויכולות להמשיך במסע המפרך אליו יצאתם ולעמוד בתפקיד השמיימי אליו נבחרתם. ועבורו חיים מרדכי בן גיטל לרפואה שלימה ומהירה.
ולך @Ruty Kepler תודה ענקית שהצפת את הנושא והעלית אותו לסדר היום של אלפי משתמשי פרוג, שוודאי יפיצו הלאה והלאה לעוד מכרים וידידים ויזכו אותם להשתתף במגבית החשובה ולהתפלל עבור מוטי שיחי'. מגלגלין זכות ע"י זכאי.
דג סלומון היקר\ה! אין בפינו מילים להודות לכם! כול מילה שכתבתם אמיתית וחודרת עמוק! הכי משמח ומעודד אותנו זה שהמאבק שלנו הובן מאוד! מה שלא הרגשנו בשבוע הראשון של הקמפיין. וכבר כמעט חשבנו לסגת מהטיפולים היקרים. רק חשוב לנו לדייק (למרות שבעצם אין לכך חשיבות או משמעות) ש: פותח האשכול המכונה ש&ש הוא לא אנחנו ואין לנו אפילו מושג מי הוא. המילים שנכתבו שם וגם בהודעה מספר 25 של מריםםםםםם - אלו לא מילים שלנו. אלא רק מה שנכתב תחת השם GKL . שלא יובן חלילה. אנחנו אסירי תודה להם מאוד מאוד והכול כאן בזכותם אבל בכול אופן היה חשוב לי לציין זאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
דג סלומון היקר\ה! אין בפינו מילים להודות לכם! כול מילה שכתבתם אמיתית וחודרת עמוק! הכי משמח ומעודד אותנו זה שהמאבק שלנו הובן מאוד! מה שלא הרגשנו בשבוע הראשון של הקמפיין. וכבר כמעט חשבנו לסגת מהטיפולים היקרים.
הדברים יצאו מן הלב, ותקוותי שייכנסו ללבבות חברי הפורום וכל מי שיקרא אותם.
רק חשוב לנו לדייק (למרות שבעצם אין לכך חשיבות או משמעות) ש: פותח האשכול המכונה ש&ש הוא לא אנחנו ואין לנו אפילו מושג מי הוא. המילים שנכתבו שם וגם בהודעה מספר 25 של מריםםםםםם - אלו לא מילים שלנו. אלא רק מה שנכתב תחת השם GKL . שלא יובן חלילה. אנחנו אסירי תודה להם מאוד מאוד והכול כאן בזכותם אבל בכול אופן היה חשוב לי לציין זאת.
שמתי לב לכך לאחמ"כ (בסוף דבריו הוא כתב שהוא מכיר את הסיפור, הבנתי שזה לא האבא.)
בכל מקרה זה היה מיועד להוריו של מוטי, ואני שמח שזה הגיע לעיניכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
כפילות
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #76
זה לא קשור שלהם לא קל.

לעורר אותנו לתרום יש הרבה דרכים
ויש מספיק מה להראות במסע הסבל שלו ושלהם שיכול לעורר.

אבל להראות מראות מסוג מסויים- צריך לתת לאנשים בחירה האם הם מוכנים נפשית לזה או לא (שלא לדבר על ילדים קטנים וכדו')

שה' יתן הרבה כוחות נפש עם האתגר הלא פשוט,
וישלח רפואה שלימה לילד המתוק
ורק שמחה לכל משפחתו הגיבורה!

וכמובן - הרבה הצלחה במגבית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
  • הוסף לסימניות
  • #80
הכי משמח ומעודד אותנו זה שהמאבק שלנו הובן מאוד! מה שלא הרגשנו בשבוע הראשון של הקמפיין. וכבר כמעט חשבנו לסגת מהטיפולים היקרים.
@GKL
לאאאאאא! אל תעיזו לחשוב!
אני לא מסוגל לחשוב על מוטי הגיבור שיסבול כך...

זה היה חייב להגיע בסוף, החשיפה וההיענות.

אני נפלתי בטעות לאשכול בפורום עזרה וחסד (שנוייד לפה),
ומאז לא מצליח לחשוב על כלום, רק חושב איך אפשר לקדם את הקמפיין.

וישנם עוד הרבה כאלו
לא היה מצב שעם ישראל ישאיר אתכם כך...

הנה התחלנו עם 49,000 (ותודה ל@Ruty Kepler על התיקון...),
ועכשיו כבר
לכידה.PNG


אוהב את מוטי.

אגב: העליתי את הסרטון ליוטיוב.
אם נטפרי יאשרו, אעלה כאן, ו@GKL תעלה את זה לדף הקמפיין.
אעדכן בהמשך.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה