• בעקבות ניצול הפורום למטרות אחרות ההרשאה לכתיבה והעלאת נושאים הינה רק למנויים, לקבוצות מקצועיות ולחכמת נשים.

למוטי אין יד. לכם יש לב. עזרו לו להגיע ליעד !!

  • פותח הנושא S&S
  • פורסם בתאריך
אגב, למתעניינים: הקרן במרכז הצדקה, בנשיאותו של הרב מנדל שפרן. (לבני משפחתו של הרב שפרן היכרות אישית עם משפחת קלפנר).

הפלטפורמה שנבחרה לגיוס הממוחשב, היא זו שלוקחת עמלה ממש מינימלית על הגביה וההעברות.
 
סרטון מרגש עד דמעות!!

ראיתי אותו אתמול בערב וכל היום לא יצא לי מהראש.

איזה ילד גיבור מלאך של ממש!!!

וההורים הצדיקים גם ללא שום ספק אנשים מיוחדים!

שהקב''ה ימשיך וייתן לכם כוחות גוף ונפש לשקם ולגדל את האוצר המתוק כ''כ.

בשורות טובות בקרוב!!

אגב-

מעוניינת מאד! לתרום ג''כ.

אבל לא דרך האתר הנ''ל

איך אפשרי?
 
סרטון מרגש עד דמעות!!

ראיתי אותו אתמול בערב וכל היום לא יצא לי מהראש.

איזה ילד גיבור מלאך של ממש!!!

וההורים הצדיקים גם ללא שום ספק אנשים מיוחדים!

שהקב''ה ימשיך וייתן לכם כוחות גוף ונפש לשקם ולגדל את האוצר המתוק כ''כ.

בשורות טובות בקרוב!!

אגב-

מעוניינת מאד! לתרום ג''כ.

אבל לא דרך האתר הנ''ל

איך אפשרי?

אפשר ישירות לקרן ב'מרכז הצדקה'. (בנשיאות הרב מנדל שפרן ורבנים נוספים)

עריכה חשובה -
חשוב להדגיש
שגם כשמפקידים בבנק של מרכז הצדקה
צריך לומר לקרן של מוטי "תנו לי יד"
שימו לב, זה לא כתוב בצמוד לפרטי בנק!

upload_2019-1-16_19-45-17.png


ובנפרד, האתר לוקח עמלה ממש מינימלית על הוצאות הגביה. אישית העדפתי לתרום דרך הגיבסטארט, כדי להקפיץ את האחוזים שם, ולעודד בכך אחרים.
 
נערך לאחרונה ב:
מכירה מקרוב את המקרה. מקרוב מאד.
ואין לכם מושג איך המשוב כאן, הנשיאה בעול, האכפתיות והחום, וכמובן - ההתגייסות לטובת הקמפיין, מחממת ומרגשת!

כבני משפחה קרובה של ההורים המדהימים הללו, שעברו גרף מטלטל של עליות ומורדות בלתי ייאמנו; של בשורות מרגשות לצד אין סוף אכזבות מטלטלות; של פריצות דרך מדהימות, אבל יותר מכך - של אובדן וכאב ונזקים בלתי נגמרים (וקשים לצפייה ... ) - אנחנו עוקבים בלב פועם אחר התקדמות הקמפיין. רואים בכל ספרה נוספת עוד פסיעונת אל החלום שלנו.
כולנו, וזה אומר עשרות בני משפחה שהחזיקו עוד בשתי ידיו השלמות של מוטי, שהיו מלאי ביטחון בחיים הרגילים והמאושרים שמצפים לו לאחר הניתוח הראשון והתרסקו יחד עם הוריו בעת הקריסה והגדולה - חווים יום-יום את מסכת השיקום הבלתי נגמרת, את הטיפולים העקביים שמצליחים לקדם אותו בצעדים קטנטנים אבל מורגשים מאד, ובעיקר - את נחישות הפלדה של ההורים, את פסגות הביטחון המרוממות שאליהן הם העפילו, ואת העשייה הרב-תחומית והבלתי נגמרת שמוכיחה תוצאות בשטח.
הם לא מתלוננים, לא שואלים ולא מחפשים הנחות. הם רוצים, כן - רוצים, להמשיך בחיים התובעניים הללו, להתרוצץ אתו מדי יום אצל טובי המטפלים, לתרגל פיזיותרפיה מעייפת, לנסוע לבריכה השיקומית, להשקיע שעות בחיפוש אחר אופן האכלה אפקטיבי יותר, להוסיף עוד שעות של 'מדק', להזמין עוד מומחה לשיקום ראייה, לחקור על הפרוטזה המומלצת ואולי אפילו להגיע לקצה העולם בשביל עוד שיטה נוספת שיכולה לחולל פלאות; הם משתוקקים להיישיר מבט למוטי הנער ולספר לו שהם עשו הכל למען איכות חייו.
זה הכל.
אז היידה, תרמו, הפיצו, ו-התפללו!
 
אפשר ישירות לקרן ב'מרכז הצדקה'. (בנשיאות הרב מנדל שפרן ורבנים נוספים)

עריכה חשובה -
חשוב להדגיש
שגם כשמפקידים בבנק של מרכז הצדקה
צריך לומר לקרן של מוטי "תנו לי יד"
שימו לב, זה לא כתוב בצמוד לפרטי בנק!

צפה בקובץ המצורף 430783

ובנפרד, האתר לוקח עמלה ממש מינימלית על הוצאות הגביה. אישית העדפתי לתרום דרך הגיבסטארט, כדי להקפיץ את האחוזים שם, ולעודד בכך אחרים.

המצב שלי לא כזה מזהיר לצערי :rolleyes::(

כך שאם ייקחו אחוזים מהסכום שאתן.....

ומלבד זאת מעדיפה לעשות זאת ביני לבין בוראי.

ולכן בררתי לגבי אופציה ישירה גם לא דרך הקרן ההיא.

המשפחה כבר תראה אני מאמינה וזה מה שחשוב!

יישר כח על כל פועלך!:)
 
הודעה זו ממוענת לכל היותר מידי מזועזעים ולאלו שנפשם הענוגה נבהלה עד מאוד מהצפיה בסרט מסכן החיים.
דבר ראשון, איש לא הכריח אתכם לפתוח את הסרט.
מה בדיוק חשבתם שתראו שם? את מוטי מנופף בשתי ידיו שאין לו? או מטפס על סולם בגינה ברגליו הפגועות? המקרה הזה נוראי, המקרה הזה כואב ומייסר, אז זה מה שרואים שם.

דבר שני, נראה לכם שלהורים שלו יש כח לזה? נפשם אינה מתבהלת ממכאוביו?
אה, להם השם נתן כוח להתמודדות של כל דקה ודקה מעשרים וארבע שעות במשך שנתיים, אבל לכם כבר לא נשאר לו מספיק כח לתת כדי שתהיו מסוגלים לצפות דקותיים מזמנכם בסבל הקבוע של מוטי והוריו.
הם סובלים בשביל כל עם ישראל! הם מכפרים על העוונות שלי ושלך ושלך ושלכם כולם!
אז קשה לכם מידי לצפות בקשיים הנוראים של אותם נבחרי הבורא שכל אחד ואחת מאיתנו יכלו להיות במקומם?
יהודי סובל ואנחנו נעצום עיניים ונתרום בעיניים סגורות בחוזקה?!

דבר שלישי ואחרון, אם כל כך הזדעזעתם מהסרטון, וטוב שהזדעזעתם, תתעלו את זעזועכם לעוד פרק תהילים לרפואת חיים מרדכי בן גיטל ולעוד מכר שתתרימו למגבית.
 
לכל הניקים היקרים של משפחת פרוג החמה,

אתם מדהימים.

(אני לא יודע מה זה מדהימים. אבל אמא שלי אמרה ככה).


תודה שהשתתפתם בפרוייקט שלי! תודה שתמכתם בי!

אני ממש רוצה שהקמפיין יצליח.

גם אבא ואמא רוצים. אם כי אני חייב לציין שזה קצת סיכון בשבילם –

כי ברגע שאדע ללכת, אני מתכונן להפוך להם את כל הבית.


בתמונה: אני אומר לכם תודה.

באהבה

מוטי קלפנר
 

קבצים מצורפים

  • מוטי שולח תודה למשפחת פרוג.JPG
    5.5 MB · צפיות: 552
לכל הניקים היקרים של משפחת פרוג החמה,

אתם מדהימים.

(אני לא יודע מה זה מדהימים. אבל אמא שלי אמרה ככה).


תודה שהשתתפתם בפרוייקט שלי! תודה שתמכתם בי!

אני ממש רוצה שהקמפיין יצליח.

גם אבא ואמא רוצים. אם כי אני חייב לציין שזה קצת סיכון בשבילם –

כי ברגע שאדע ללכת, אני מתכונן להפוך להם את כל הבית.


בתמונה: אני אומר לכם תודה.

באהבה

מוטי קלפנר
גם אני תרמתי לך , מוטי
אתה פשוט מתוק!!
 
ילד מדהים!
כל היום חושבת ומתפללת עליו ועליכם

הלוואי שתבשרו בשורות טובות , אמן!
 
תרמתי עכשיו, על אף שעברנו את מכסת המעשרות להחודש. אי אפשר שלא.
מתפללת על מוטי, שיראה מהיום אך טוב, טוב נגלה ומאיר, ושירווה את הוריו המיוחדים בנחת יהודית אמיתית עד מאה ועשרים!
גיטי מדהימה, עם ישראל כולו אתכם, מתפלל ומייחל לרפואתו השלמה של מוטי.
 
איזה ילד ממיס!

ואתם מיוחדים!
אתם מודים, בעוד שכולנו צריכים להודות לכם על הזכות שנפלה בחלקנו.
הוא לא רק ילד שלכם (אל תעלבו:)), הוא ילד של כולנו. של כל עמישראל!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה