מידע שימושי למי יש ספסל במטבח?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו שוקלים אם לעשות ספסל במטבח - שזה חוסך הרבה מקום
השאלה היא מהנסיון שלכם - זה שימושי או מעצבן? הילדים אוהבים את זה או רבים מי לא ישב שם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
להורים שלי יש ספסל, ומאחוריו קיר ששימש כמעין משענת ,
לא זכור לי שהיה עליו תלונות, וגם כיום לנכדים זה לא מפריע
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אצל ההורים שלי מאז ומתמיד יש 2 ספסלים משני צידי השולחן עם משענת. לא זוכרת בעיות מיוחדות... חוץ מזה שזה מונע בלאגנים של דחיפת כסאות
לפעמים דחוק המקום, וכדי לצאת צריך להזיז את כולם אבל כילדים מקפצים מעבר למשענת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אני מכירה משפחה שיש להם ספסל פינתי במטבח, כלומר, בשני צדדים של השולחן,
זה גם מאוד נח והילדים ממש אוהבים וגם מוצלח מבחינה נוספת, שהם בנו ספסל שהוא עם קיבולת איחסון בפנים, כלומר, המושב מתרומם בחלוקה ל-3 וזה ממש שימושי ונגיש.
הרבה הצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אפשר לעשות בחלק העליון של הספסל כרית מרופדת בסקיי כמו לכסא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אצל ההורים שלי יש ספסל הוא צמוד לקיר וזה המשענת
לא זוכרת בעיות מיוחדות
אולי רק שלא כ"כ רצו לשבת הכי בפנים כי אז זה בעיה לצאת
לכן הושיבו שם את הקטנים שיכולים להתגלש מתחת לשולחן ולצאת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
גם לי יש ספסל במטבח,
יש לנו אותו כבר 6 שנים, ועכשיו כשאת שואלת, אני חושבת לעצמי שזה ממש מוצלח, ואנחנו נהנים מאוד,
בפרט כשמדובר בילדים, אז יש הרבה יותר מקום לכולם, וזה מאוד נח ולא מטריח עם הרמת כסאות וכו',
בגלל שזה קרוב לקיר אז הספסל לא מפריע לשטיפה ולא צריך להרים,
פעם בשנה שאני מרימה את הספסל זה בערב פסח.
סתם כך יש לי שולחן מאד מוצלח,
מדובר בשולחן של מטר על מטר, ומשתי הצדדים שליד הקיר יש ספסל בצורת ריש, ויכולים לשבת שם בנחת 5-6 ילדים, ובשתי הצדדים האחרים עוד 3 כסאות רגילות .
(עד לא ממזמן בכלל אכלנו שם סעודות שבת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י טונר;1701669:
אפשר לעשות בחלק העליון של הספסל כרית מרופדת בסקיי כמו לכסא.

היה לי פעם כזה דבר, ספסל בצמוד לקיר, וזה היה מוצלח מאד, בהחלט חוסך מקום. זה היה בערך 30 ס"מ רוחב, וגם אני ישבתי עליו. מה שהחזיק את ספסל העץ המרופד בסקאי בצבע מתאים, היה 2 צירים/מחזיקים בצורת ר - וזה גם איפשר לספסל להתקפל ללמטה ולהצמד לקיר, אבל אני לא יודעת אם הפטנט הזה כ"כ נחוץ.
כיום המטבח שלי שונה וזה כבר לא מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מקש;1701587:
אנחנו שוקלים אם לעשות ספסל במטבח - שזה חוסך הרבה מקום
השאלה היא מהנסיון שלכם - זה שימושי או מעצבן? הילדים אוהבים את זה או רבים מי לא ישב שם?

לאחי יש והם מרוצים מאוד
ואחותי כרגע משפצת את הבית ועושה במטבח גם ספסל
אבל לשניהם יש ספסל אם אפשרות איכסון - וזה מאוד כייף וטוב
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
פעם הייתי בנופש והיה שם ספסל פינתי שחסך המון מקום והיה בתוכו גם מקום לאכסון חפצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לי יש
מרוצה מאד, מכיל ונוח לילדים

ממליצה לרפד את המושב וכן לבקש מהנגר שיכין לייסט מיוחד שיצופה גם הוא בריפוד ויחובר לקיר בתור משענת
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם יש כלי איחסון מתחת לספסל, איפה שמים את הרגליים?
זה נשמע לי לא מאוד נח לישיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
להורים שלי יש כבר שנים ספסל במטבח בצורת ר', שכמובן נפתח לאחסון. דבר מקסים, שימושי ונח. כל החד פעמי מסודר שם....
אין בעיה לשים את הרגלים, הקיר משמש כמשענת, הדבר היחיד שמעצבן לפעמים כשצריכים משו מהספסל וכל הילדים יושבים עליו....
אבל עדיין זה מומלץ מאד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אצלינו גם יש ספסל עם אחסון מתחתיו- אם עושים ספסל רק עם אחסון!!!! זה פשוט מדהים, הוא מכיל המון,
כל הח"פ מסודר שם כולל תבניות ח"פ, קופסאות אחסון וכו',
חוץ מזה עשינו מגירה בה יש מדגם של ח"פ- כמות קטנה מכל סוג ע"מ שלא יצטרכו להקים את היושבים באמצע האוכל כשיצטרכו משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
טיפ: אם כבר עושים ספסל, מומלץ להגביה אותו בכ-5 עד 8 ס"מ מהגובה הסטנדרטי, כך לילדים מאד נח לשבת עליו, ולמבוגרים זה לא מפריע בכלל... מנסיון של שנים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש לי הרבה שנים ספסל, פתרון חסכוני במקום ובמרווח הישיבה,
אני מושיבה שם רק את הקטנים יותר, 3 על ספסל אחד,
צמוד לקיר, השולחן מחפה עליו לגמרי כשהוא לא בשימוש.
לא הכי חביב עליהם אבל אין ברירה, אין לי מקום לשולחן מרכזי במטבח עם X כסאות מסביב כל היום.
בהצלחה ובתיאבון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ממליצה מאוד!!!!
לי יש מרופד וכולם שמחים לשבת עליו. גם מבוגרים.
רוחב המושב, שהוא גם ה"מכסה" של הספסל (שבתוכו מקום ענק לאכסון) גדול מהספסל עצמו בכ 7 ס"מ, מה שיוצר מקום נוח לרגליים.
כאמור הוא מרופד, עם מזרון בעובי 4 ס"מ וכיסוי דמוי עור.
(אני ממליצה לרפד עם מזרון עבה יותר מכיוון שעם הזמן הוא שוקע מעט)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לי יש ספסל מאד נח,
יושבים עליו 4 ילדים,
הוא קצת יותר גבוה מכסא רגיל, כך שזה גובה מצויין לילדים קטנים,
משמש לאחסון בקבוקי שתיה, ובנוסף 2 מגירות לסינרים וסמרטוטים.
יש לו גם גלגלים (ננעלים) כך שמאד נח להזיז לשטיפה.
בקיצור מומלץ!
 

קבצים מצורפים

  • ספסל.jpg
    KB 295.5 · צפיות: 296
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י Aאילה;1702942:
לי יש ספסל מאד נח,
יושבים עליו 4 ילדים,
הוא קצת יותר גבוה מכסא רגיל, כך שזה גובה מצויין לילדים קטנים,
משמש לאחסון בקבוקי שתיה, ובנוסף 2 מגירות לסינרים וסמרטוטים.
יש לו גם גלגלים (ננעלים) כך שמאד נח להזיז לשטיפה.
בקיצור מומלץ!

תודה על התמונה!
אשמח לעוד שיעלו תמונה להמחשה, כי כל נתון קטן בדברים האלה משנה הרבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לי יש 2 ספסלים בצורת ר' ושולחן ריבועי. אנחנו נורא נהנים מזה! יכולים לשבת על הספסלים 6-7 ילדים , נוח להם, והקטנים לא נופלים לכל הכיוונים. כמו כן איחסון נהדר של כל החד פעמי, טואלט ושקיות בתוך הספסלים
הילדים יושבים כל היום על הספסל, גם בארוחות, ציורים, שיעורי בית, משחק ויצירות.
תמונה מצורפת
בהצלחה!
 

קבצים מצורפים

  • פינת אוכל.png
    KB 668.4 · צפיות: 291

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה