מידע שימושי למסירה עיתוני משפחה

  • הוסף לסימניות
  • #1
חברה ביקשה ממני לפרסם
יש לה הרבה עיתוני משפחה בתוך וילדים מהשנה שנתיים האחרונות ואין לה מה לעשות איתם
יש מישהו שרוצה לפני שהיא זורקת אותם לפח...?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חברה ביקשה ממני לפרסם
יש לה הרבה עיתוני משפחה בתוך וילדים מהשנה שנתיים האחרונות ואין לה מה לעשות איתם
יש מישהו שרוצה לפני שהיא זורקת אותם לפח...?
אני אשמח
באיזו עיר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לפני שנה וחצי, ביתי בת ה7 וחצי אז - התלוננה שהיא לא רואה טוב עם המשקפיים. נו. הלכנו לאופטיקה לעשות בדיקת ראיה.
עלה לה המספר בהרבה.
הציעו לנו לעשות עדשות מיוחדות שעוזרות לעצור את העליה של המספר.
עלו לנו יותר מ1000₪ רק העדשות!
שלמנו.
אחרי כמה חודשים , נשברה לה עדשה. התקשרתי ואמרו שצריך להזמין עדשה אחרת כי זה עדשות יקרות ולא במלאי. הזמנתי ושלמתי שוב מעל 500₪ על עדשה אחת.
עכשיו עברו עוד כמה חודשים והנה היא שוב מתלוננת.
ניסיתי להתקשר אליהם המון, ואין מענה.
החלטתי לגשת לאופטיקה אחרת שקבלתי המלצות על יושר ושירות. ואכן, עלה לה המספר בעוד 1.75!!!
הציעו לי שוב לעשות עדשות מיוחדות. אמרתי להם שאין טעם כי זה לא עבד. המליצו על חברה אחרת. תכלס לא עשיתי את היקרות הפעם.
אבל!!
הם היו בהלם שאין לנו אחריות. כלומר הסבירו לנו שהעדשות האלו מגיעות עם אחריות שאם תוך שנה עולה המספר - הם מחליפים עדשות בחינם, וגם על דבר יש אחריות ומחליפים בחינם!
פניתי לאופטיקה הראשונה עכשיו בתביעה - מה זה??? למה לא אמרו לי שיש אחריות? למה לא אמרו לי לבוא לביקורת? למה גבו ממני שוב כסף על העדשה שנשברה? ולא אמרו לבוא לבדיקה חוזרת?
בטלפון הפקידה הודתה שאני צודקת ואמרה שאין לה תשובות. הדרך היחידה זה לבוא לדבר עם המנהל ( אגב היא נסתה ממש לשכנע לבוא לבדיקה עכשיו ולקנות את העדשות היקרות של חברה אחרת.... )
הוא לא עונה לטלפונים. רק אם באים לדבר פנים אל פנים.
הבנתם את השערורייה?
אשמח לכל עזרה מה לעשות נגדם.
לוקחים ילדים לשיט בננות - הכינו אותם מראש! אפשר ליפול למים ולשהות במים כמה דקות רצופות.
לאחר סיפור משפחתי, על קבוצה משפחתית שהלכה לשיט בננות.
ולא הכינו אותם שאפשר ליפול.
הכי הרבה הכינו אותם שמי שרוצה יכול ליפול למים. ומי שלא, יחזיק חזק וישאר על הבננה.

אבל מעשה שהיה כך היה, לאחר שהתמקמו על הבננה באמצע המקום, והתחילו בשיט האמיתי והכייף, לפתע פתאום הבננה התהפכה על עצמה.
וכל מי שהיה עליה התהפך למים, ואם רצה לנשום, היה חייב לצאת ממתחת לבננה.
ואז כולם כולל כולם היו בתוך המים - כמובן כמובן עם אפודות הצלה וכו' ואין סכנת טביעה.
אבל זה כבר לא נעים לעמוד במים באמצע שום מקום.
אבל אז קרתה תקלה נוספת, המנוע של הסירה כבתה.
ואז מפעיל הסירה לא יכל להסתובב ולאסוף אותם.
אז הו קרא למובגרים בואו תשחו אלי ותעלו...
ורוב הקבוצה לא ידעה לשחות.
והמבוגרים אומרים לו, קודם תלך לאסוף את הילדים.. והוא (מפעיל הסירה) אומר אל תגידו לי מה ואיך לעשות.
והילדים בהיסטרייה, בוכים ומפוחדים.
ובנתיים סירה נוספת של אותה חברה שתפקידה לפקח וצופה במתרחש לא נוקטת אצבע, ורק לאחר 10 דקות שחלק מהילדים החלו להיסחף עם הרוח, אז הם הרימו אותם לסירה שלהם.
לאחר 10 דקות הוציאו את כולם מהמים.

מסקנא , לא קרה כלום בגוף, אבל להבא, יש להכין כל אחד ואחד בנפרד ופרטני, בזמן שהוא מרוכז ואין לו אלפי אנשים מול העיניים, ועוד דברים שמסיחים את דעתו, לעשות את זה אחד על אחד בבית או בכל מקום אחר, ולומר לו שים לב, אנחנו יוצאים לשיט בננות, ייתכן שנופלים למים, זה לא מסוכן. ולא קורה כלום. אין כרישים...
סך הכל דג ידגדג אותך באצבעות וינקה לך את הפטריות

ואם הוא לא ירצה בגלל זה, אז מה עדיף???

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה