קורונה למעוניינים להתחסן מתחת גיל שישים

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
אולי מישהו יקח את זה כגמח (אולי ארגון חסד קיים למשל, אם מישהו יכול להציע)
יצרו קשר עם כל המוקדים ויעשו רישום לחיסוני מציאון.
בכל ערב בכל מקום שנשאר ישלחו הודעות לאלו שנרשמו מראש והם יבואו לקחת את החיסונים המיותרים.
כמו שעושים באוכל של הצהרונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
במאוחדת ניתן לקבוע תור בכל גיל
רק צריך לענות כן לשאלה :
האם אתה נמצא בא' מהסקטורים הבאים:
עובד הוראה, עובד רפואה, נמצא בקרבת קשישים, נמצא בקבוצת סיכון.

אתה בוחר משהו ומקבל תור לשבוע הקרוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
במאוחדת ניתן לקבוע תור בכל גיל
רק צריך לענות כן לשאלה :
האם אתה נמצא בא' מהסקטורים הבאים:
עובד הוראה, עובד רפואה, נמצא בקרבת קשישים, נמצא בקבוצת סיכון.

אתה בוחר משהו ומקבל תור לשבוע הקרוב
בכללית אפשר גם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
במאוחדת ניתן לקבוע תור בכל גיל
רק צריך לענות כן לשאלה :
האם אתה נמצא בא' מהסקטורים הבאים:
עובד הוראה, עובד רפואה, נמצא בקרבת קשישים, נמצא בקבוצת סיכון.

אתה בוחר משהו ומקבל תור לשבוע הקרוב
איפה צריכים לענות את זה? באתר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מיש קיבל מנה ראשונה, יקבל טלפון כשיגע הזמן למנה השניה, בזה אין בכלל ספק
שלא לדבר שעוד 3 שבועות כבר יהיה מספיק חיסונים גם לצעירים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ברשמי לא נותנים עדיין מתחת לגיל 60.
ותהיו זהירים, לא לגרום למבוגרים להידחות לתורים מאוחרים!
קל לומר ממילא זורקים, זה לא תמיד נכון.
תורים נדחים כרגע למבוגרים, מידיעה.
אני חושבת שמי שלא באמת חיוני לו החיסון, זה לא פייר לעקוף בתירוצים.
(לא כמו להשתמש בחיסון שהיה נזרק לפח ממילא).
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
תורים נדחים כרגע למבוגרים, מידיעה.
אני חושבת שמי שלא באמת חיוני לו החיסון, זה לא פייר לעקוף בתירוצים.
(לא כמו להשתמש בחיסון שהיה נזרק לפח ממילא).
לא נכון!
מה שקרה הוא
שבימים הראשונים חיסנו רק בכמה נקודות
ואז קבעו לזקנים תור גם לפברואר
כעת קובעים תורים למאות מרפאות בכל רחבי הארץ, ואז יש תורים לכולם
והזקנים פשוט צריכים לחייג שוב ולבקש להקדים

במאוחדת יש תורים ראשונים פנויים
בביתר ב 28.12 ב 08:45
במודיעין עילית ב 29.12 ב 10:20
בית שמש ב 28.12 ב 14:30
חיפה 31.12 ב 8:15
פ"ת 31.12 ב 21:20

מספיק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לא נכון!
מה שקרה הוא
שבימים הראשונים חיסנו רק בכמה נקודות
ואז קבעו לזקנים תור גם לפברואר
כעת קובעים תורים למאות מרפאות בכל רחבי הארץ, ואז יש תורים לכולם
והזקנים פשוט צריכים לחייג שוב ולבקש להקדים

במאוחדת יש תורים ראשונים פנויים
בביתר ב 28.12 ב 08:45
במודיעין עילית ב 29.12 ב 10:20
בית שמש ב 28.12 ב 14:30
חיפה 31.12 ב 8:15
פ"ת 31.12 ב 21:20

מספיק?
בכל מקום שפותחים מוקד נוסף, יש שם בתחילה הרבה תורים פנויים.
הם מיועדים קודם כל למבוגרים שבאותה עיר או באותו אזור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אגב, מישהו יודע האם לפני שמתחסנים עושים בדיקה סורולוגית?
כי קיים סיכוי סביר אצל רבים שאולי נדבקו בעבר והם אפילו לא מודעים לכך, ואז סתם חבל על החיסון וחבל להתחסן לריק.
האם באמת מומלץ להסתרלג לפני?
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בכל מקום שפותחים מוקד נוסף, יש שם בתחילה הרבה תורים פנויים.
הם מיועדים קודם כל למבוגרים שבאותה עיר.
אבל אם אני מבינה נכון, אין חוסר בחיסונים אלא מקסימום בתורים,
ולכן אם נכנסים בין התורים (אם מתחנפים קצת למזכירה ;) ) זה לא על חשבון מבוגרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אגב, מישהו יודע האם לפני שמתחסנים עושים בדיקה סורולוגית?
כי קיים סיכוי סביר אצל רבים שאולי נדבקו בעבר והם אפילו לא מודעים לכך, ואז סתם חבל על החיסון וחבל להתחסן לריק.
האם באמת מומלץ להסתרלג לפני?
לא עושים סרולוגית לפני, אבל אמת שעדיף .. בדיוק ראיתי באשכול אחר שעכשיו בקופות אפשר בקלות לקבל סרולוגית בחינם
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אגב, מישהו יודע האם לפני שמתחסנים עושים בדיקה סורולוגית?
כי קיים סיכוי סביר אצל רבים שאולי נדבקו בעבר והם אפילו לא מודעים לכך, ואז סתם חבל על החיסון וחבל להתחסן לריק.
האם באמת מומלץ להסתרלג לפני?
הבעיה עם הנוגדנים שהם לא נשארים לנצח..
לכן לפי מה שהבנתי החיסונים הם גם לכאלה שחלו בעבר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה