כללי לעובדים לפי שעה: תוכנה שתעזור לכם לעקוב על הזמן

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני כבר שנתיים או יותר משתמש בתוכנה שכתבתי שעוזרת מאוד לרשום כמה זמן עבדתי על כל פרוייקט.

התוכנה פשוטה וידידותית ביותר. אפשר לעקוב אחרי מספר רב של פרוייקטים באותו זמן ולראות את סה"כ הזמן שעבדתם על פרוייקט מסויים.

אין צורך להתקין את התוכנה. מה שנחמד, זה שזה יכול לעבוד גם בתוך אינדיזיין, פוטושופ ואילוסטרייטור.

בקיצור -- זה בדיוק מתאים לי (לכן כתבתי אותה), ואתם מוזמנים להוריד גירסת דמו מהאתר שלי.

מחיר של 25 ש"ח+מע"מ פחות או יותר (תלוי בשער היציג).

http://www.freelancebookdesign.com/intime-timesheet-app

אשמח לשמוע תגובות ולענות על שאלות!

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש בעברית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בינתיים לא -- אם יותר אנשים יקנו, אכין גירסה בעברית בלי נדר.

אבל בינתיים אין.

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מה פרוש שזה יכול לעבוד בתוך אינדיזיין, פוטושופ ואילוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
קניתי את הסקריפט הנ"ל - והוא מצויין ברור ומאד שימושי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תסביר בבקשה במילים פשוטות, איפה מתקינים את הסקריפט, ואיך הוא מתחיל לפעול כל פעם. תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י ציפיש;1081845:
מה פרוש שזה יכול לעבוד בתוך אינדיזיין, פוטושופ ואילוס?

פשוט שאפשר להריץ אותו ישירות מתוך חלונית הסקריפטים של אינידיזיין וכו' -- זה לא מוסיף פונקציות, רק אולי יש אנשים שזה נוח להם יותר מאשר לעבור לשולחן העבודה.

נכתב ע"י free;1081904:
תסביר בבקשה במילים פשוטות, איפה מתקינים את הסקריפט, ואיך הוא מתחיל לפעול כל פעם. תודה!

התקנה: אין צורך בהתקנה. פשוט מחלצים את הקובץ מתיקיית ה-ZIP ושומרים את אותו איפה שרוצים -- למשל, על שולחן העבודה. כשמתחילים לעבוד על איזושהי עבודה, מריצים את הסקריפט (קליק-כפול על הקובץ), ולוחצים על הכפתור הירוק (כמו רמזור ירוק) כדי להתחיל את הטיימר. סוגרים את הסקריפט (זה ישאל אתכם אם לשמור את השינויים), מתחילים לעבוד, ובסיום העבודה שוב מריצים את הסקריפט ולוחצים על הכפתור האדום כדי להפסיק את הטיימר. וחוזר חלילה.

הסקריפט מראה לכם כמה זמן סה"כ עבדתם.

ליד כל שורה אפשר לכתוב הערות.

אם יש לכם 5 פרוייקטים שאתם עובדים עליהם, אפשר לפתוח כרטיסיה (TAB) חדשה בסקריפט על ידי לחיצה על הכפתור NEW ולהתחיל לרשום זמנים באותה דרך. אין הגבלה על כמות הכרטיסיות הפתוחות בו זמנית.

אפשר גם להדפיס את הכרטיסיה ע"י לחיצה על הכפתור OPEN IN BROWSER -- זה יפתח את רשימת הזמנים בדפדפן שלכם, ומשם אפשר להעתיק ולהדביק, או להדפיס וכו'.

לסיכום: הסקריפט נותן פתרון קל ופשוט למי שרוצה לרשום כמה זמן הוא עבד על פרוייקט ולראות את סה"כ הזמן שהפרוייקט או העבודה לקח.

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
רק להבין - אני כל פעם בוחרת פרויקט ואז לוחצת על הכפתור הירוק ובסיום על האדום, או שהתוכנה מזהה לפי שם הקובץ בפתיחתו ובסגירתו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י stsh;1081997:
רק להבין - אני כל פעם בוחרת פרויקט ואז לוחצת על הכפתור הירוק ובסיום על האדום, או שהתוכנה מזהה לפי שם הקובץ בפתיחתו ובסגירתו?

שיהיה ברור: הסקריפט עובד ללא שום תלות באינדיזיין. הוא לא מזהה אם פתחתם קובץ או לא, וכן אין צורך להריץ את אינדיזיין או אף תוכנה אחרת כדי להריץ את הסקריפט. למעשה זה כמו תוכנה נפרדת ולא כמו סקריפט.

לכן, במענה על שאלתכם, התוכנה לא מזהה שום דבר -- פשוט לוחצים על הכפתור הירוק בהתחלה, והאדום בסוף וזהו. אפשר, למשל, למדוד כמה זמן ייחדתם החודש לקריאת סיפורים לילדים!

אגב, התוכנה לא רצה ברקע. זאת אומרת שכשסוגרים את התוכנה זה לא מבזבז לכם משאבי מחשב. זה סך-הכול רושם את הזמן, ותו לא.

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
(אגב, הסיבה שלא קישרתי את זה לפתחית קובץ באינידיזיין, למשל, זה שאם אתם כמוני, יש הרבה פעמים שקובץ מסויים פתוח לי באינידיזיין בלי שאני בעצם עובד עליו, ולכן לא ארצה שהטיימר ירוץ בזמן הזה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לידיעתכם, בעקבות בקשות של משתמשים, התווספו התכונות הבאות:

* התוכנה עכשיו תומכת עברית (כל התפריטים בעברית או אנגלית).

* התוכנה עכשיו גם מחשבנת כמה הלקוח חייב לכם לפי שעה

* אפשר לפתוח את הגיליון באקסל בקליק אחד

* שימו לב: ברגע שיש לי קצת פנאי בימים הקרובים, אני מעלה את המחיר ל-60 ש"ח + מע"מ. כרגע המחיר עדיין 25 ש"ח + מע"מ. לכן מי שמעוניין, באמת כדאי לקנות עכשיו.

"ובינתיים אני מאד נהנה מהשעון, אני לא יודע איך עבדתי בלעדו עד עתה."
לקוח מרוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נשמע מענין ושימושי מאד. הורדתי גרסת נסיון וכשחילצתי אותו נוצר לי קובץ JSX ולחיצה כפולה עליו מציג לי חלונית שהוא לא יודע באיזה תוכנה לפתוח זאת. איך פותרים את הבעיה כדי שאוכל להתרשם ולרכוש. תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תן קישור לתוכנה המעודכנת, אני רוצה לקנות
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י free;1095298:
תן קישור לתוכנה המעודכנת, אני רוצה לקנות

מצו"ב גירסת דמו לגירסה החדשה עם תמיכה בעברית.

מי שמעוניין ברשיון שיפנה אלי באישי.

תודה,
אריאל

צפה בקובץ המצורף 172714
 

קבצים מצורפים

  • InTime1.1.0.Trial.zip
    KB 32.9 · צפיות: 21
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י lmaof;1095291:
נשמע מענין ושימושי מאד. הורדתי גרסת נסיון וכשחילצתי אותו נוצר לי קובץ JSX ולחיצה כפולה עליו מציג לי חלונית שהוא לא יודע באיזה תוכנה לפתוח זאת. איך פותרים את הבעיה כדי שאוכל להתרשם ולרכוש. תודה

כשמתקינים את אינידיזיין או שאר התוכנות של אדובי, מותקן אוטומטית במחשב תוכנה שנקראת Adobe ExtendScript Toolkit.

נא לבדוק שתוכנה זאת מותקנת אצלכם במחשב. אם אכן זה מותקן, אז כנראה שאיכשהו שייכתם את הסיומת .jsx למשהו אחר. כדי להריץ את התוכנה במקרה חריג זה, יש לשייך את הסיומת לתוכנת ExtendScript Toolkit. אפשר גם להוריד ולהתקין מחדש את התוכנה כאן: http://www.adobe.com/devnet/scripting/estk.html

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שלום,
הורדתי את הגרסת נסיון שצרפת
ולא מספיק הבנתי איך מתעסקים עם זה
איפה אני כותבת את שם הלקוח
מדוע כשאני סוגרת ומתחילה שוב(שורה חדשה)
הוא לא משאיר רשום כמה עבדתי באותה פעם אלא מצרף את זה לשורה הבאה
אולי זה בגלל שניסתי את הכל באותו יום ואם זה במשך כמה ימים אז נשאר רשום לי כל יום בנפרד
כי לפעמים זה מאד חשוב ולא מעניין רק בסיכום הסופי סופי
סתם יש כנראה איזה באג כששומרים במקום שיהיה כן .לא .ביטול . הכל רשום object
איך משנים את התעריף לשעה?

אשמח לתשובות,
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם לאלו שלא עובדים לפי שעות.
אני עובדת לפי פרוייקט, רק על מנת להגיע לרמת התמחור הרצויה, תמיד "הערכתי" כמה זמן יקח לי....
קניתי את התוספת, וזה פשוט גילה לי עולמות חדשים.
היא נוחה קלה לשימוש, מובנת ממש - והעברית היא ברכה גדולה.

ממליצה למתלבטים לקנות עכשיו בטרם שיעלה המחיר, (עכשיו זה כולה שלושים שקל)

תודה רבה, יישר כח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י ליז;1095648:
שלום,
הורדתי את הגרסת נסיון שצרפת
ולא מספיק הבנתי איך מתעסקים עם זה
איפה אני כותבת את שם הלקוח
מדוע כשאני סוגרת ומתחילה שוב(שורה חדשה)
הוא לא משאיר רשום כמה עבדתי באותה פעם אלא מצרף את זה לשורה הבאה
אולי זה בגלל שניסתי את הכל באותו יום ואם זה במשך כמה ימים אז נשאר רשום לי כל יום בנפרד
כי לפעמים זה מאד חשוב ולא מעניין רק בסיכום הסופי סופי
סתם יש כנראה איזה באג כששומרים במקום שיהיה כן .לא .ביטול . הכל רשום object
איך משנים את התעריף לשעה?

אשמח לתשובות,
ליז, אנסה לענות על שאלותיך:
את שם הלקוח אפשר להוסיף או לשם הכרטסת עצמה (יש "לשמור בשם" עם שם הלקוח, ואז זה יופיע בראש הכרטסת), או שאפשר להוסיף הערות ליד כל שורה על ידי קליק-כפול על השורה, עו לחיצה על הכפתור "ערוך שורה").

את צודקת לגבי ההשערה שלך: התוכנה מראה סיכום יומי של השעות, וכן סיכום של כל הכרטסת, אבל לא של כל שורה בנפרד. אם זה חשוב לך, אוכל להוסיף אופציה להראות את הסיכום של כל שורה.

לגבי הבאג: כמדומני שאת משתמשת בגירסה ישנה של אינדיזיין -- CS4 או פחות, נכון? תודיעי לי, אולי נמצא פתרון.

אריאל
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה טוב גם לתוכנות של מייקרוסופט? אני צריך את זה לעבודתי כעורך ספרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
חסידישער,

אם מותקן לך תוכנת אינדיזיין, פוטושופ ו/או אילוסטרייטור, תוכל להשתמש בתוכנה מיד. שים לב: אין שום צורך להריץ את התוכנות האלה כדי להשתמש בסקריפט השעון. מספיק שהם יהיו שם מותקנים במחשב.

אם אין לך אחד מתוכנות אלו, תוכל להתקין את התוסף החינמי של אדובי: ExtendScript Toolkit (ראה הודעה מס' 15 לעיל) ואז להתשמש בתוכנת השעון.

אריאל
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה