- הוסף לסימניות
- #1
ערב מצויין.
כן, אני יודע שיש את הקהילה של עורכי הוידאו. אין לי שם את הכפתור לפרסום.
לעניין -
עשיתי וידאו, ו.....כן, לא חשבתי שיקרה משהו אחר. יש ריצודים בגלל התאורה הנוראה. ניסיתי לסגור צמצם אך ללא הועיל.
בתכל'ס, יש לי קטע וידאו עם ריצודים שמוציאים אותי מדעתי, ושלא נדבר על הלקוח...
אשמח לשמוע פתרון על הלשעבר, ועצה לעתיד. אני משתמש בפרימייר, ואני לא יודע איך עובדים איתו. לכן אצטרך הדרכה לעמי ארצות.
תודה!
כן, אני יודע שיש את הקהילה של עורכי הוידאו. אין לי שם את הכפתור לפרסום.
לעניין -
עשיתי וידאו, ו.....כן, לא חשבתי שיקרה משהו אחר. יש ריצודים בגלל התאורה הנוראה. ניסיתי לסגור צמצם אך ללא הועיל.
בתכל'ס, יש לי קטע וידאו עם ריצודים שמוציאים אותי מדעתי, ושלא נדבר על הלקוח...
אשמח לשמוע פתרון על הלשעבר, ועצה לעתיד. אני משתמש בפרימייר, ואני לא יודע איך עובדים איתו. לכן אצטרך הדרכה לעמי ארצות.
תודה!
הנושאים החמים