כללי לקוחה שעושה לי את העבודה

  • הוסף לסימניות
  • #21
ממש תודה לכולם על התגובות, הבעיה שלי היא בעיקר לא בסגנון השונה כי לכל אחד טעם משלו ועם סגנון קצת שונה אפשר בכיף ללכת למקומות טובים.
הבעיה שלי כאן היא שהיא מתעקשת על דברים מאוד לא נכונים כמו צבע שמשדר את ההיפך ממה שהיא רוצה לשדר, הרס של טיפוגרפיה נכונה כמו להדגיש בענק פרט שולי ואת העיקר להקטין, לתקוע את הויזואל שמבחינתי הוא עיקר הרעיון אי שם בפינה מאחורי האותיות הצועקות, ועוד, כלומר עבודה שבבסיס אמורה להראות מצויין הופכת למשהו לא נכון מבחינה מקצועית כמה רמות מתחת למה שהיא יכלה לקבל.

בכל אופן קראתי את כל התגובות בפרוטרוט וזה בהחלט עזר לשמוע את הדעות וההצעות השונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אל תבקשי ממנה לא לשים קרדיט שלך, סכמי איתה שאת מניחה קרדיט שלה...

מה תרוויחי מזה?-
את העבודות הנכונות בעינייך, את רוצה שכולם ידעו שהן שלך-אז יראו בהן את הקרדיט שלך, ובפחות טובות יראו את שלה, והיה, אם מישהו ימתח ביקורת על העבודה הנוראה הביקורת תהיה עליה ואת לא קשורה לענין ולא פוגעת בשמך הטוב, ואם מישהו יתלהב כי הוא בטעם ה'מיוחד ' שלה, הוא יפנה אליה והיא תקשר ביניכם...
הרווחת רווח כפול- שאת מתאימה לכל שכבות וסגנונות הציבור ומגדילה את מעגל הלקוחות....

גם אנחנו (פסי אנד חני ושות') כידוע, נדרשות הרבה פעמים ליצור דברים דוחים ומעצבנים, כבר קרה שסכמנו עם הבוס שעל דברים כאלו נדביק את השם שלו...:(
בסוף החלטנו שאנחנו לא שמות כלום על שום דבר, ומכאן אנו קוראות לכולכם לא לדון אותנו על דברים לא מחמיאים...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אני חושב שאפשר להכניס בחוזה (זה עדיין אין את זה...) שהלקוח מודע לכל שעל כל עבודה יש קרדיט, ומצד שני להדגיש לה שעל עבודה כזאת את לא מוכנה בשום פנים ואופן ובאיזה צורה שלא תהיה [להוסיף עוד כל מיני מילים נחרצות כאלה ואחרות] את לא שמה קרדיט, ובמילא לפי החוזה זאת בעיה להוציא כזאת עבודה מתחת ידייך:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
באמת, אי אפשר להגיד ללקוח - אל תגיד שאני עשיתי, ולא לשים קרדיט שלי כי זה מכוער וכו', זה לא אנושי.
אפשר לומר - שזה לא עבודות שמייצגות אותי וכו'.
בגדול - אם זה מתאים צורת העבודה הזו, ואוהבים את הכסף שהיא מכניסה - מצוין.
זו עיסקת חבילה. או שלוקחים אותה או שלא. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.
הלקוחה כנראה לא ניתנת לחינוך מחדש. היא אוהבת את מה שהיא עושה ואת הדרך הזו, כמה שהיא מוזרה, לא סתם היא מוכנה לשלם יפה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
שמעתי משפט יפה:

אנחנו הולכים לעבודה בשביל סיפוק ובשביל משכורת.
בשעת חרום אפשר להסתפק באחד מהם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני מכיר ויש לי "מאות שעות ישיבה" עם לקוחות כאלה שמפנטזים שהם פיקאסו אם לא יותר טובים ממנו,
חלק מהעבודות יצאו ברמה סבירה וחלק ... (יש הגדרה ליותר מגרוע?). כמובן שלא שמתי קרדיט.
אבל שילמו. לפחות מזה הייתי מרוצה והם היו מרוצים חבל"ז גם אם קיבלו תגובות קטלניות... זה גם פירסם אותי וחשף אותי לעוד חבר'ה (שמשלמים).
אז תהיי מרוצה שיש פרנסה קצת וזהו. ותיהני ותתגאי בשאר עבודותייך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בד"כ לשבת עם לקוח תוך כדי יצירה זה לא אמור להיות דבר נוח. זה דבר שהגיוני להסביר ללקוח למה זה לא נכון ולא ראוי "לשבת על הראש".
כאן יש מקרה שנותן השירות והלקוח מרוצים מזה. ענבי הגפן....

לגבי הערות מקצועיות:
אם זה כלל קבוע כמו עניין טיפוגרפי צריך להסביר ללקוח את הכללים, "הלו, יש כללים למדתי אותם" ולהסביר את ההגיון.
לפעמים יש את ההנאה של הרגע, שהלקוח נהנה מה"רעיון" שהבזיק במוחו וזה נראה לו הכי יפה, וזה מה שגרפיקאי מקצועי אמור לפתוס, מה באמת יפה ומה לא ואפשר גם לשכנע אותו ולומר לו שבעוד שנה כשיסתכל על העבודה יראה את הפגמים...

לגבי סגנון כללי של המודעה, זה מוכר (מלשון למכור)? אז מה הבעיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לפני שנים
עבדתי עם מונה רוזנבלום
עד אז עבדתי מאד מאד בסגנון חסידי
והוא היה מתעקש איתי
עוד אדום!
עוד צהוב!
עוד שחור!
ולא הייתי מסוגלת
בסוף הוא ניצח ואני הרווחתי פעמיים
גם את התשלום
וגם את הלקח
שגם אדום וצהוב הם צבעים יפים ורואים אותם הצוין בפירסום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה