- הוסף לסימניות
- #21
ממש תודה לכולם על התגובות, הבעיה שלי היא בעיקר לא בסגנון השונה כי לכל אחד טעם משלו ועם סגנון קצת שונה אפשר בכיף ללכת למקומות טובים.
הבעיה שלי כאן היא שהיא מתעקשת על דברים מאוד לא נכונים כמו צבע שמשדר את ההיפך ממה שהיא רוצה לשדר, הרס של טיפוגרפיה נכונה כמו להדגיש בענק פרט שולי ואת העיקר להקטין, לתקוע את הויזואל שמבחינתי הוא עיקר הרעיון אי שם בפינה מאחורי האותיות הצועקות, ועוד, כלומר עבודה שבבסיס אמורה להראות מצויין הופכת למשהו לא נכון מבחינה מקצועית כמה רמות מתחת למה שהיא יכלה לקבל.
בכל אופן קראתי את כל התגובות בפרוטרוט וזה בהחלט עזר לשמוע את הדעות וההצעות השונות
הבעיה שלי כאן היא שהיא מתעקשת על דברים מאוד לא נכונים כמו צבע שמשדר את ההיפך ממה שהיא רוצה לשדר, הרס של טיפוגרפיה נכונה כמו להדגיש בענק פרט שולי ואת העיקר להקטין, לתקוע את הויזואל שמבחינתי הוא עיקר הרעיון אי שם בפינה מאחורי האותיות הצועקות, ועוד, כלומר עבודה שבבסיס אמורה להראות מצויין הופכת למשהו לא נכון מבחינה מקצועית כמה רמות מתחת למה שהיא יכלה לקבל.
בכל אופן קראתי את כל התגובות בפרוטרוט וזה בהחלט עזר לשמוע את הדעות וההצעות השונות
הנושאים החמים