דרוש מידע לקנות דירה בבית שמש או בפסגת זאב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו זוג צעיר יש לנו תקציב של עד 2 מיליון מתלבטים איפה לקנות דירה
האם בית שמש היא תחליף לירושלים?
והאם הציבור בבית שמש הוא באמת איכותי ועל רמה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ברור שמבחינת רמה אין כמו ירושלים.

דבר נוסף שצריך לזכור זה גם סגנון וזה יש יותר מגוון בבי"ש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האם גם פסגת זאב זה באותה רמה של כל השכונות הליטאיות?
כי זה די שכונה מנותקת..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
האם גם פסגת זאב זה באותה רמה של כל השכונות הליטאיות?
כי זה די שכונה מנותקת..
רמה מאיזה בחינה??
יש בפסגת זאב קהילה ברמה מאד לדעתי, יוצאי חברון - פונוביז׳ וכל הישיבות הטובות.
מבחינת ניתוק - הילדים הגדולים לומדים בנווה יעקב - מרחק של בערך רבע שעה נסיעה.
לקטנים יותר יש פה כבר מוסדות (חוץ מבית ספר, בתקווה שמהר יהיה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
רמה מאיזה בחינה??
יש בפסגת זאב קהילה ברמה מאד לדעתי, יוצאי חברון - פונוביז׳ וכל הישיבות הטובות.
מבחינת ניתוק - הילדים הגדולים לומדים בנווה יעקב - מרחק של בערך רבע שעה נסיעה.
לקטנים יותר יש פה כבר מוסדות (חוץ מבית ספר, בתקווה שמהר יהיה)
ובבית שמש יש את הסגנון הזה באחת השכונות
רמה אני מתכוון מבחינת הכולל האם יש שם אברכים על רמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כבר ענו פה..
אבל זה טוב יותר אפילו מהרבה שכונות בירושלים,
כי בגלל שהחרדים חדשים שם, זוצי"ם.
והמחירים בשנים האחרונות בשמיים, אז קנו שם רק כאלו ש...קיבלו יותר.
ובדרך כלל זה המשפחות הטובות ביותר.
האברכים מהישיבות הטובות ביותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ובבית שמש יש את הסגנון הזה באחת השכונות
רמה אני מתכוון מבחינת הכולל האם יש שם אברכים על רמה
אני לא חושבת שהאברכים פה יותר ברמה מהאברכים של בית שמש, לדעתי הרבה אותו סגנון (לפחות החברות שלי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני לא חושבת שהאברכים פה יותר ברמה מהאברכים של בית שמש, לדעתי הרבה אותו סגנון (לפחות החברות שלי)
הסגנון דומה.
יש הבדלים ברמה, אולי לא כ"כ גדולים אבל יש.
(בחורים שבדרך כלל שנחשבים יותר טובים).
אני מתכוונת של האברכים והכוללים לא הנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ברור שבית שמש
כמי שהתלבט לפני שנתיים ובחר בבית שמש אני לא מתחרט לרגע
למה לגור בבנין ישן שכונה מתחרדת בפינת ירושלים קרוב לערבים וכו וכו
ולא לגור בבית שמש
בעניין סגנון תברר טוב ותמצא איזור עם סגנון שלך
אך אם אתה לחוץ שלא יקראו לך ירושלמי ולכן אתה רוצה פסגת זאב אז הבעיה שלך היא אחרת........
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בקיצור תורה בירושלים בניינים יפים בבית שמש....
איזה שכונה בבית שמש יש את הציבור על רמה?
אולי כולל יש בירושלים יותר מבית שמש
תורה!!! לא נראה לי הגדרה נכונה
אולי תגדיר את כוונתך ל"ציבור על רמה" כדי שאוכל לעזור לך למצא שכונה עם רמה הדומה לך בבית שמש?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אברכים רציניים עם מושגים בלימוד, בהבנה , בהיקף, בהלכה, בעלי ניחוח ישיבתי וכו'.
יש לך גם ברמה ג וגם ברמה ד
(לא אתפלא מסגנון כתיבתך אם מעולם לא דרכת בבית שמש מעבר לאולם כינור דוד):devilish::ROFLMAO::devilish::geek:
ומספרית ודאי שיש יותר מבפסגת זאב
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זה בדיוק הנושא שהרעיון הוא באחוזים ולא במספרים ודוק
נכון
ואני בטוח שבאחזוים ביחס לכלל תושבי השכונה יש יותר בבית שמש מאשר בפסגת זאב
יכול להיות שבאחוזים בציבור החרדי בפסגת זאב יש יותר ציבור ישיבתי קלאס וזה לא אומר כלום לגבי רמתם הלימודית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה אתה מתכוון כלל תושבי השכונה - אתה סופר גם את החילונים כאילו???
אז התכוונתי אחוזים בתוך הקהילה החרדית ליטאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כתושבת פסגת זאב לשעבר לפני שתיים עברנו לרמות . פסגת זאב מתחרדת להפליא . אזור המרכז . כוללים מנייני אברכים תלמודי תורה נהדרים בנווה יעקב מרחק של 5 דק נסיעה . אנשים מכבדים את התושבים החרדים . אווירה טובה . החיסרון הגדול !!!! זה הערבים . גם מסביב לשכונה וגם בתוך . אנחנו היינו גרים 4 שנים במרכז פסגת זאב שם אין ערבים ... ואחכ עברנו לצפון פסגת זאב מפוצץ ערבים . שווה לגור שנה שנתיים בשכירות ולבדוק .
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בפסגת זאב צפון יש יותר ערבים מפסגת זאב מרכז??
או שאת מתכוונת לפסגת זאב מזרח?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה