דרוש מידע לקנות דירה בבית שמש או בפסגת זאב

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #42
בלת"ק
גיסותי גרות בפסגת זאב, ומפחדות לצאת מהבית מרוב שיש שם מלא ערבים מפחידים
אז בגלל שזה נחשב ירושלים ללכת לגור שם? אני לא מבינה את זה ולא יבין לעולם!!
שכונה מנותקת מהעיר ומלאה ערבים
בית שמש הרבה יותר שווה למגורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בלת"ק
גיסותי גרות בפסגת זאב, ומפחדות לצאת מהבית מרוב שיש שם מלא ערבים מפחידים
אז בגלל שזה נחשב ירושלים ללכת לגור שם? אני לא מבינה את זה ולא יבין לעולם!!
שכונה מנותקת מהעיר ומלאה ערבים
בית שמש הרבה יותר שווה למגורים.
אני לא חש בזה.
הכין בפסג”ז הן גרות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
בלת"ק
גיסותי גרות בפסגת זאב, ומפחדות לצאת מהבית מרוב שיש שם מלא ערבים מפחידים
אז בגלל שזה נחשב ירושלים ללכת לגור שם? אני לא מבינה את זה ולא יבין לעולם!!
שכונה מנותקת מהעיר ומלאה ערבים
בית שמש הרבה יותר שווה למגורים.
שווה מאיזו בחינה?
היא במרחק זהה לירושלים מאלעד או פ”ת ובמחירים יקרים יותר ללא עבודות בעיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בלת"ק
גיסותי גרות בפסגת זאב, ומפחדות לצאת מהבית מרוב שיש שם מלא ערבים מפחידים
אז בגלל שזה נחשב ירושלים ללכת לגור שם? אני לא מבינה את זה ולא יבין לעולם!!
שכונה מנותקת מהעיר ומלאה ערבים
בית שמש הרבה יותר שווה למגורים.
מענין ממש איפה הן גרות.
במרכז כמעט לא מרגישים אותם (נניח רמת שלמה הרבה יותר קרובה), בטח שאין פחד ללכת ברחובות, גם לא מאוחר בלילה .
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
העיר בית שמש בנסיעה לירושלים או למרכז היא זהה בזמן נסיעה לנסיעה מאלעד או פ”ת לירושלים אז מה יש בבית שמש?
היא שאלה מה עדיף בין בית שמש לפסגת זאב, אז עניתי את דעתי שעדיף בית שמש
לא הכניסה למשוואה את אלעד ופתח תקווה בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
היא שאלה מה עדיף בין בית שמש לפסגת זאב, אז עניתי את דעתי שעדיף בית שמש
לא הכניסה למשוואה את אלעד ופתח תקווה בכלל
וכמענה ציינתי את נחיתות העיר בית שמש ולכן המסקנה המתבקשת היא שפסגת זאב עדיפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
  • הוסף לסימניות
  • #53
מה השאלה
בית שמש
עיר העתיד החרדית...

בקרוב הולכים לצאת לשיווק עוד 30 אלף יח"ד
תוך כמה שנים בית שמש הולכת להיות העיר החרדית הגדולה ביותר
ולעקוף את ירושלים ובני ברק!!!
וזה מלבד המיקום המדהים בין ירושלים לבני ברק וגוש דן...

בית שמש תהיה "המרכז" של כל הקהילות, המוסדות, התעסוקה, הקניות, התחבורה ועוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
הציניות אינה פתרון לטענות.
את יכולה להשוות נתונים בווייז או בגוגל מפות.
1711534210608.png
‏‏לכידה.JPG
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הוא נסע בהסעה של מיר לא בתח"צ.
רמת שלמה זאת השכונה הכי "חור" בירושלים, ומשום מה הציבור החרדי רואה בה את מרכז העולם
תכל'ס ההסעה של מיר מגיעה לנווה יעקב / פסגת זאב בפחות מחצי מהזמן שלוקח לה להגיע לרמת שלמה (לדבריך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
מזרח/ מרכז אני חושבת
לעניות דעתי ב2 האיזורים האלו אין ערבים
ואם הכוונה ששומעים את המואזין, שומעים באחוזים נכבדים מירושלים
אפשר לגור בבית שמש וליהנות בלי להוריד מקומות אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
מה השאלה
בית שמש
עיר העתיד החרדית...

בקרוב הולכים לצאת לשיווק עוד 30 אלף יח"ד
תוך כמה שנים בית שמש הולכת להיות העיר החרדית הגדולה ביותר
ולעקוף את ירושלים ובני ברק!!!
וזה מלבד המיקום המדהים בין ירושלים לבני ברק וגוש דן...

בית שמש תהיה "המרכז" של כל הקהילות, המוסדות, התעסוקה, הקניות, התחבורה ועוד...
המיקום הוא סביר.
ובשביל שכל הטוב שאתה מתאר יקרה צריך הנהגה חזקה בעיר ובממשלה.
ועד היום זה לא קרה.
אולי עכשיו... הלוואי
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לעניות דעתי ב2 האיזורים האלו אין ערבים
ואם הכוונה ששומעים את המואזין, שומעים באחוזים נכבדים מירושלים
אפשר לגור בבית שמש וליהנות בלי להוריד מקומות אחרים
אני לא גרה בבית שמש ולא בפסגת זאב
יש לי רק 3 גיסות שגרות בפסגת זאב ולא ברור למה למרות הסבל שלהם עם הערבים [לדבריהם, הם ממש ממש מפחדות מהנושא הזה] הם ממשיכות לגור שם
בבית שמש אין את הצרה הזאת, זה הכל
ולא כל אחד שהביע את דעתו באשכול הפך ל"מוריד בערכם של מקומות אחרים" בסהכ מותר להביע דעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני לא גרה בבית שמש ולא בפסגת זאב
יש לי רק 3 גיסות שגרות בפסגת זאב ולא ברור למה למרות הסבל שלהם עם הערבים [לדבריהם, הם ממש ממש מפחדות מהנושא הזה] הם ממשיכות לגור שם
בבית שמש אין את הצרה הזאת, זה הכל
ולא כל אחד שהביע את דעתו באשכול הפך ל"מוריד בערכם של מקומות אחרים" בסהכ מותר להביע דעה.
אם הן ממשיכות לגור שם, כנראה שיש להן סיבה טובה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אם הן ממשיכות לגור שם, כנראה שיש להן סיבה טובה
בואי אני יגיד לך מה הסיבה
היא ידועה
הם רוצות לגור ב"ירושלים" ואין להם מספיק תקציב אז הלכו לפסגה
מתות לעוף משם, מתות!!! בעצמם אמרו לי כמה פעמים [לבית שמש או ביתר וכו]
מחכות למשיח ורוצות להיות כמה שיותר קרוב, אמיתי!
ואחת מהם נקרעת מתשלומי שכירות מטורפים רק בשביל לגור ליד אמא שלה [סיפור בפני עצמו]

מי שלא מזיז לו הערבים שגרים שם יש מצב שזו אופציה מצוינת עבורו ושיהיה לכולם בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה