דרוש מידע לשם שינוי- המלצה על טיולון אלוף!

  • הוסף לסימניות
  • #41
בוודאי שזה מה שהיא תגיד.
היבואן של יויו, מחייב כל חנות להגיע למכסת מכירות מסויימת לחודש (וזאת מכסה גבוהה מאוד מאוד), ולכן, היא מנסה למכור כמה שיותר, כי אם לא יגיעו למכסה המבוקשת, היבואן יפסיק להביא להם סחורה.
הכל ענין של שיווק, טוב שלא נפלת בפח.
מאיפה הבאת את זה??
לא מחייבים אף אחד לקנות יויו
לא מתאים לכם אל תקנו ושלום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מאיפה הבאת את זה??
לא מחייבים אף אחד לקנות יויו
לא מתאים לכם אל תקנו ושלום...
לא מחייבים, איפה כתבתי את זה?
את רואה שהיא לא קנתה.
אבל בעלת החנות/המוכרת, צריכה לעשות השתדלות למכור כמה שיותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אל-איטליה ממש נהננו, נראה לי פעם הבאה נטוס איתם, בתקווה שגם יביאו לי את העגלה..
לא להתקרב לחברה הזו!!
(אלא אם כן את ממש רוצה לחזור הביתה בלי מזוודות)
(או לנסוע במטוס מנייר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
יש לי יויו כמעט 5 שנים!
את הדגם הישן עם הסל הצר.
3 ילדים חרשו עליה, הרבה פעמים אחד בעגלה ואחד יושב על הפגוש הקדמי עם רגליים בסל,
תולה עליה המון שקיות וקניות,
בן ה-5 משחק איתה בתור בימבה, כלומר יותר מקדימה ודוהר בכל הגינה.
בקיצור, הכי לא מפונקת שיכול להיות.
אחרי כביסה היא נראית כאילו יצאה הרגע מהחנות!.
ואני רואה סביבי איך כל אלו שקנו טיולון אחר באותה תקופה כבר קונות את הטיולון השני והשלישי...
אין על היויו מבחינת חוזק
גם לי ושלושתם יושבים עליה ביחד שתים כל המושב ואחד למטה סוחב את העגלה ברגליים
סוחבת עליה מלא הילדים משחקים בה
והיא לא נראת חדשה, כן נוסעת כמו חדשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לא להתקרב לחברה הזו!!
(אלא אם כן את ממש רוצה לחזור הביתה בלי מזוודות)
(או לנסוע במטוס מנייר)


למה? טסנו בה פעם אחת, וממש נהננו מהכל.
והמזוודות הגיעו במהירות, יחס אדיב, שרות מעולה, טיסה מאוד נוחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
לכאורה כן, ברוב המקומות נותנים.
לי במינכן, פרנקפוט, בריסל, ציריך - נתנו את המזוודה.

אבל בשדה התעופה במנצ'סטר באופן רשמי לא נותנים - גם לא בקונקשן.
צריך לקחת את זה מהקרסולה ביחד עם המזוודות...:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
בתור אחת שעבדה בהנה"ח ספקים של רשת תינוקות גדולה
ההסבר של הדחיפה לכיוון היויו זה בעיקר הבונוס מוכרנים ...
אבל עובדה שגם מכיוון האנשים זה נשמע כך, ובמיוחד אחרי שהמחיר של היויו ירד ל 1500 - יוצא שהם מרויחים 400 שקלים פחות לעגלה ועדין ממליצים עליה,
אני כרגע מתלבטת מאד בין biba m jaggi plus שהיא זולה (כ450 שקלים) לבין יויו, רק עדין לא ברור לי במה מתבטא ההבדל, אם ההבדל זה המותג אז אני ממש לא מעוניינת לשלם.. מה גם שהעיצוב של הביבה ממש יפה לטעמי.
אם זה גם נוחות הסחיבה, ואני מתכוונת לנסיעה חלקה, וחוזק של עגלה אז שווה לי כל שקל, הענין שמאד קשה להשוות
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
בעניין נוחות נסיעה: רק היויו!!!
הובלתי במקביל 2 עגלות, יויו ומאונטיין באגי. היויו רצה במהירות וגם נוחה במדרגות. והמאונטיין באגי בקושי זזה עם גלגלים חורקים.
 
  • תודה
Reactions: ext
  • הוסף לסימניות
  • #50
קופצנית...
אפשר לשאול עכשיו אם את עדיין מרוצה מהעגלה אחרי שעבר עליה זמן...?
ואם עוד משהו מכיר אותה? יעזור לי המלצות
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מרוצה לגמרי
עדיין משתמשת עם ילדה בת 2.5 פלוס שלל חבילות, שקיות ותיקים
והעגלה סוחבת הכל בקלילות
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לא אקנה יותר יויו
לא אקנה יותר יויו
לא אקנה יותר יויו
לא אקנה יותר יויו
לא אקנה יותר יויו

כי היא לא שווה, כלום חוץ מצומי.
אם יש רוח היא עפה! כן כן!
אם את עומדת איתה באוטובוס היא נופלת! כן כן!
גם אם הילד זז היא נופלת!
אז חוצמזה שהיא הולכת היום היא לא שווה אבל באמת.
מנסיון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
@שוקוצ'יפס
מה מצחיק.
שעפתי איתה במעבר חציה?
או שעם כל תזוזה של האוטובוס העגלה איבדה שיווי משקל?
עלוב.
לא מצחיק.
היום יש המון עגלות שנוסעות מעולה והן גם קלות.
ולא קוראים להם יויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
@שוקוצ'יפס
מה מצחיק.
שעפתי איתה במעבר חציה?
או שעם כל תזוזה של האוטובוס העגלה איבדה שיווי משקל?
עלוב.
לא מצחיק.
היום יש המון עגלות שנוסעות מעולה והן גם קלות.
ולא קוראים להם יויו.
לא מצחיק... אולי את שוקלת כמו נוצה?!
לי יש יויו כבר כמעט 4 שנים, משתמשת בה כעת לילד שני, מגיל 0 (לשניהם)- ואוהבת מאד!
היא נוסעת בקלות! עדין לא עפתי/נפלתי אתה... ואני בכלל לא כבדה... וגם לא הילד.
מה שכן, הסקוצ'ים כבר לא כל כך מחזיקים. צריך להחליף חלק.
עוד חיסרון- שבעיני גם מעלה: סל קטן ולא כל כך נגיש... אבל כך העגלה נשמרת יותר. סוחבת פחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
הבת שלי שובבבבההההה וכל הזמן מטפסת על היויו עד למעלה..!! והעגלה לא זזה!
חברות שהיו אצלי (מתנגדות ליויו ודומיו.. חושבות שזה רק ענין של שם..)
אמרו לי שפעם ראשונה משהו משכנע אותם שיויו זה באמת לא סתם שם אלא משהו טוב..
היא יציבה באופן לא רגיל!
ולילדים שובבים אין כמו היויו!!

בלי לדבר על הנוחות שלה בנסיעות בקיפול מהיר והקומפקטיות המעולה שלה
ממליצה מאד!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
רק יויו
אחרי נסיון של מקלרן ומאונטיין באגי
שווה כל שקל, אקנה בעזרת ה' בפעם הבאה את השכיבה שלה
שימשה עד עכשיו כטיולון 2 ילדים ועדיין כשירה לגמרי!
מה אכפת לי מי הולך איתה...אני דואגת לנוחות של עצמי
ולא קניתי אותה מטעמי תיוג חברתי...
היא קלה בלי מתחרים, לא התהפכה לי, אפשר להרים אותה במדרגות בקלילות גם עם ילד
נוסעת מושלם, איזה נוסעת? רצה....
אין לי אחוזים בשומקום והיא מושלמת בשבילי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
@שוקוצ'יפס
מה מצחיק.
שעפתי איתה במעבר חציה?
או שעם כל תזוזה של האוטובוס העגלה איבדה שיווי משקל?
עלוב.
לא מצחיק.
היום יש המון עגלות שנוסעות מעולה והן גם קלות.
ולא קוראים להם יויו.
הצחיק אותי התיאור והכתיבה שלך, חלילה לא התכוונתי לצחוק עליך!
אין לי יויו ואני לא מתכוונת לקנות בחודשים הקרובים עגלה, אבל כשאצטרך- אשקול אם לקנות יויו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אם הייתי אני מוכרת בחנות עגלות
הייתי דוחפת לאנשים את היויו בלי שישלמו לי שקל
קיבלתי את היויו מתנה, בחיים לא הייתי קונה אותה בעצמי.
מאז היציאות נהיו חוויה, הצטערתי על כל יום שהייתי בלעדיה.
אני לא טיפוס של מותגים, לא אוהבת ולא מאמינה בהם.
אבל מאז היויו אני שוקלת את זה מחדש :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
יש לי יויו שנה וחצי מאוד מרוצה מאד יציבה [היה לי חיקוי בובו שהיה פחד לא יציב וגם נשבר אחרי שנה] נראה כמו שקנו אות זה היום - חדש ;)לא באריזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
בלי לדבר על הנוחות שלה בנסיעות בקיפול מהיר

דווקא הקיפול לדעתי לא נוח בכלל כשזה מלמטה כמו ביויו
הרבה יותר נוח קיפול ביד אחת מהידית למעלה.
בשניה העגלה מקופלת ואפשר להחזיק במקביל ביד השניה תינוק
ביויו זה קיפול ב2 שלבים וצריך להפוך את העגלה או ממש להתכופף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מנסה לברר כבר הרבה זמן על העגלה הזאת ואני לא מצליחה..
עגלת סיטי תור 2 של חברת בייבי ג'וגר(לא עגלת תאומים)



יש מישהי שיש לה אותה???
האם ממליצה עליה?
האם היא חזקה?
מחזיקה לכמה ילדים?
האם שווה לשלם עוד 500 ש"ח ולקנות טיולון מהחברות המוכרות(יויו, בוגבו,סייבקס)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה