- הוסף לסימניות
- #1
כשמשהוא מעלה יצירה לחוות דעת או ייעוץ, אני רואה הרבה פעמים שאנשים כותבים :
יפה! מדההההים, אהבתי, מעלף, וואו, אין דברים כאלה, מוצלח, וכו'
הרבה יותר מקצועי ומפרגן זה לפרט ממה התלהבתם, מה אהבתם במיוחד, מה מצא חן בעניכם.
זה באמת נחמד שכותבים על יצירה: משגע.
אבל הרבה יותר מפרגן זה לאמר: הכדור הכתום שהעמדת בצד שמאל מחדד את האווירה המשוחחרת שבקשת להעביר.
או : הקווים הזורמים מתחת לתמונה ג' מעבירים את תחושת האריסטוקרטיות של הלקוח.
ולחילופין-
גם כשמעירים, לא: 'תעיף את הצבע הוורוד'
אלא: ' מקובל יותר בכאלה אסוציאציות להשתמש בצבעים כהים ומכובדים יותר'
יש?
יפה! מדההההים, אהבתי, מעלף, וואו, אין דברים כאלה, מוצלח, וכו'
הרבה יותר מקצועי ומפרגן זה לפרט ממה התלהבתם, מה אהבתם במיוחד, מה מצא חן בעניכם.
זה באמת נחמד שכותבים על יצירה: משגע.
אבל הרבה יותר מפרגן זה לאמר: הכדור הכתום שהעמדת בצד שמאל מחדד את האווירה המשוחחרת שבקשת להעביר.
או : הקווים הזורמים מתחת לתמונה ג' מעבירים את תחושת האריסטוקרטיות של הלקוח.
ולחילופין-
גם כשמעירים, לא: 'תעיף את הצבע הוורוד'
אלא: ' מקובל יותר בכאלה אסוציאציות להשתמש בצבעים כהים ומכובדים יותר'
יש?
הנושאים החמים