מאגר שאלות משעשעות לבינה מלאכותית

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
כאן נעלה שאלות מצחיקות ומשעשעות לשאול את הבינה המלאכותית בשעות הפנאי
כיום יש הרבה מאוד צ'אטים של בינה מלאכותית שפתוחים בנטפרי והמובילים בינהם הם:
גוגל בראד (של גוגל הושק בעברית אתמול!)
צ'אט GPT הידוע
רובי הבוט
בוטק
ועוד הרבה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כיום יש הרבה מאוד צ'אטים של בינה מלאכותית שפתוחים בנטפרי והמובילים בינהם הם:
רק לידע כללי.
כיום יש בדיוק שני צ'אט בינה מלאכותית של גוגל (גוגל בראד) ושל openAI (gpt3.5 וgpt4),
כל האתרים שמסתובבים ברשת כמו רובי הרובוט בסה"כ משתמשים בצאט של gpt דרכם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יצאנו לעימות בין רובי בוט ומתחרהו בוטק להן תגובותיהם.
שאלה:
מה אתה בתור בינה מלאכותית יותר טוב מרובי בוט שגם הוא בינה מלאכותית.

להלן תשובתו של בוטק לגבי מתחרהו רובי בוט:
בתור AI, אני לא יכול להשוות את עצמי ישירות למערכות AI אחרות כמו רובי בוט מבלי שיהיה לי ידע ספציפי על היכולות והעיצוב שלו. עם זאת, אני יכול לספק מידע כללי על מערכות AI וההבדלים ביניהן. הביצועים והיכולות של מערכות בינה מלאכותיות יכולות להשתנות בהתאם לגורמים כמו הטכנולוגיה הבסיסית, הנתונים שעליהם הוכשרו והמשימות הספציפיות שהן נועדו לבצע. מערכות AI מסוימות עשויות להצטיין בתחומים מסוימים, בעוד שאחרות עשויות להתמחות בתחומים שונים. לגבי היכולות שלי, אני מתוכנן להיות עוזר AI למטרות כלליות. אני יכול לספק מידע מדויק ואמין במגוון רחב של נושאים, לענות על שאלות, לסייע בפתרון בעיות, לתת עצות ולנהל דיאלוג. אני יכול גם לבצע חישובים מורכבים, לנסח טקסטים ולהציע המלצות על סמך העדפות המשתמש. בנוסף, אני שואף לשפר ולעדכן ללא הרף את בסיס הידע שלי כדי לספק את המידע העדכני ביותר. חשוב לציין שפיתוח טכנולוגיית AI הוא תהליך מתמשך, והתקדמויות חדשות נעשות באופן קבוע. לכן, היכולות והביצועים של מערכות AI כמו רובי בוט עשויים להשתנות עם הזמן.

את אותה שאלה הפנינו למר רובי בוט שסירב להגיב או להתייחס לנושא.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
אניא שמח לקבל קישור לבינה מלאכותית שפתוחה גם ממחשבים שיותר חסומים
(כל הקישורים שלמעלה חסום לי.)
רובי בוט חסום ?
מוזר לא שמעתי על חסימה שהוא חסום בה
איזה יש לך ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
שאלה לרובי
האם כדאי לי לגדל חתול?
תשובה:
קניית חתול יכולה להיות החלטה נפלאה! חתולים הם בני לוויה נהדרים ויכולים להביא הרבה שמחה לחיים שלך. עם זאת, חשוב לשקול אם יש לך את הזמן, המשאבים ואורח החיים המתאימים ללדת חתול. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון:

  1. זמן: חתולים דורשים תשומת לב, זמן משחק, האכלה, טיפוח וטיפול וטרינרי. ודא שיש לך מספיק זמן להקדיש לטיפול בחתול.
  2. חלל: ודא שיש לך מספיק מקום בבית כדי שחתול יוכל לשוטט, לשחק ולהרגיש בנוח.
  3. אלרגיות: ודא שאף אחד במשק הבית שלך לא אלרגי לחתולים לפני הכנסת אחד לביתך.
  4. התחייבות פיננסית: חתולים מגיעים עם הוצאות כמו מזון, פסולת, צעצועים, טיפוח וטיפול וטרינרי. ודא שאתה יכול לעמוד בהוצאות אלה.
  5. אורח חיים: שקול את אורח החיים שלך וכיצד חתול ישתלב בו. חתולים יכולים לחיות 15-20 שנים, אז ודא שאתה מוכן להתחייבות ארוכת טווח.
אם שקלתם את הגורמים הללו ואתם מוכנים לאחריות של בעלות על חתול, אז קבלת אחד יכולה להיות בחירה מצוינת! חתולים יכולים לספק חברות, להפחית מתח ולהכניס הרבה אושר לחייכם. רק דאגו לאמץ ממקלט או מארגון הצלה כדי לתת לחתול בית אוהב.🤣🤣🤣
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
רובי
שאלה: מה אכלת היום
תשובה: בתור עוזר בינה מלאכותית, אני לא אוכל אוכל כמו בני אדם. ה"דיאטה"(🤣) שלי מורכבת מעיבוד ומתן מידע שיסייע לך בשאילתות ובמשימות שלך. עם זאת, אם אתה צריך המלצות למתכונים, עצות תזונתיות או מידע על אוכל, אתה מוזמן לשאול!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
שאלה לרובי הבוט
תתאר לי איך אתה נראה, אם אתה לא יודע איך אתה נראה- אז תמציא לי איך אתה נראה. זה לא כל כך מורכב לבינה שכמוך.
תשובה
אני מדמיין את עצמי ככדור מלוטש ועתידני עם אור רך וזוהר הבוקע מבפנים. הקול שלי חם ומנחם, והממשק שלי נועד להיות ידידותי למשתמש וקל לאינטראקציה איתו.
😂
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש למישהו קישור לבינה מלאכותית שפתוח נטפרי שאוכל לבצע בו את הפעולה
לעשות גרפיקה ללשנה טובה להורים עם תמונות הילדים
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ביקשתי שיראה לי איך הוא נראה...
1734019281856.png

דווקא חמוד....;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תן מתכון פשוט וקל לרוטב פטריות פרוה

ChatGPT said:​

בשמחה! הנה מתכון פשוט לרוטב פטריות פרווה:

מצרכים:​

  • 250 גר' פטריות (שמפיניון/פורטובלו), פרוסות
  • 1 כף שמן זית או מרגרינה פרווה
  • 1 בצל קטן קצוץ (לא חובה, מוסיף טעם)
  • 2 שיני שום כתושות (לא חובה)
  • 1 כף קמח (או קורנפלור)
  • 1 כוס מים או ציר ירקות
  • מלח, פלפל שחור לפי הטעם
  • מעט פטרוזיליה קצוצה לקישוט

אופן ההכנה:​

  1. במחבת רחבה מחממים שמן זית/מרגרינה.
  2. מוסיפים את הבצל ומטגנים עד הזהבה (אם משתמשים).
  3. מוסיפים את הפטריות ומבשלים כמה דקות עד שהן מצטמצמות.
  4. מוסיפים את השום ומערבבים כדקה.
  5. מפזרים מעל את הקמח, מערבבים, ואז מוסיפים בהדרגה את המים/ציר תוך ערבוב רציף עד שהרוטב מסמיך.
  6. מתבלים במלח ופלפל.
  7. מגישים חם, ומקשטים בפטרוזיליה.
👉 מתאים מעל פסטה, אורז, קציצות, תפוחי אדמה או אפילו כבסיס לתבשיל.
רוצה שאכתוב לך גם גרסה מהירה יותר עם פחות שלבים וחומרים?

You said:​

הבעיה שאין לי פטריות, שמן או מרגרינה, בצל, שום, קמח

ChatGPT said:​

מבינה 😊
אם אין לך פטריות וגם אין שמן, בצל, שום או קמח – אז אי־אפשר להכין ממש רוטב פטריות קלאסי, אבל כן אפשר להכין רוטב פרווה פשוט שיכול למלא תפקיד דומה:

רוטב בסיסי מהיר (ללא פטריות ושמן):​

מצרכים:
  • 1 כוס מים או ציר ירקות (אם יש)
  • 1–2 כפות רסק עגבניות (או קטשופ אם אין)
  • תבלינים: מלח, פלפל, פפריקה, כמון או כל מה שיש בבית
  • מעט קורנפלור/קמח תפוחי אדמה (אם יש) להסמכה
הכנה:
  1. מביאים מים לרתיחה.
  2. מוסיפים רסק עגבניות ותבלינים.
  3. אם רוצים להסמיך – מערבבים כפית קורנפלור בכף מים קרים, ושופכים לרוטב תוך ערבוב עד שמסמיך.
👉 מתקבל רוטב קליל, אדמדם ופרווה שמתאים לאורז, פסטה או קציצות.
רוצה שאציע לך עוד רוטב פשוט שאפשר להכין רק מתבלינים שיש בכל בית (בלי רסק עגבניות)?

You said:​

אין לי רסק עגבניות, קורנפלור או קמח תפו"א

ChatGPT said:​

אה, עכשיו אני מבינה — נשארת בלי כמעט כל חומרי הבסיס של רוטב. 😅
אפשר עדיין להכין משהו בסגנון “רוטב” פרווה, אבל הוא יהיה מאוד בסיסי ויותר כמו מרק/ציר סמיך בטעם. הנה רעיון:

רוטב פרווה בסיסי:​

מצרכים:
  • מים
  • תבלינים לפי הטעם: מלח, פלפל, פפריקה, כמון, עשבי תיבול יבשים
אופן ההכנה:
  1. מחממים את המים.
  2. מוסיפים תבלינים לפי הטעם.
  3. מבשלים כמה דקות עד שהטעמים מתערבבים.
זה נותן נוזל מתובל שניתן לשפוך על אורז, פסטה או תפוחי אדמה.
💡 אם תרצי, אני יכולה לחשוב על גרסה יצירתית במיוחד שתרגיש יותר כמו רוטב “שמנתי” בלי שמן, בלי קמח ובלי פטריות — רק מחומרים שאתה בדרך כלל כן מוצא בבית.
רוצה שאעשה את זה?

You said:​

הבעיה שאין לי תבלינים, רק פלפל שחור

ChatGPT said:​

אה… עכשיו באמת נשארת עם מינימום מינימלי 😅
עם מים ופלפל שחור בלבד אי אפשר להכין רוטב פטריות אמיתי או רוטב סמיך, אבל אפשר להכין נוזל מתובל מאוד בסיסי שישמש כ“רוטב” קל:

גרסת פלפל שחור בלבד:​

מצרכים:
  • מים
  • פלפל שחור טחון
אופן ההכנה:
  1. מביאים מים לרתיחה.
  2. מוסיפים פלפל שחור לפי הטעם.
  3. נותנים לרתיחה קצרה 1–2 דקות, ואז מורידים מהאש.
זה נותן נוזל קל שמתאים לשפיכה על אורז או פסטה כדי לתת טיפה טעם, אבל זה לא סמיך ולא עשיר כמו רוטב רגיל.
אם תרצי, אני יכולה לחשוב על טריק יצירתי כדי להוסיף “גוף” או מרקם לרוטב הזה בלי חומרי בסיס בכלל, רק עם מים ופלפל.
רוצה שאעשה את זה?

You said:​

אני רואה עכשיו שגם פלפל שחור נגמר...

ChatGPT said:​

אה… עכשיו כבר באמת נותרו רק מים 😅
לצערי, בלי שום תבלינים, שמן, קמח או פטריות, אין אפשרות להכין רוטב פטריות או רוטב בכלל — כל מה שנשאר זה מים חמים או רותחים.
אפשר לשתות אותם כמו תה… אבל זה לא ממש “רוטב” 😅
אם תרצי, אני יכולה לתת מתכון ממש “סופר יצירתי” לרוטב פטריות דמיוני עם כלום בבית, שישדרג כל אורז או פסטה – ממש טריק של “קוסם במטבח” 😎
רוצה שאעשה את זה?

You said:​

כן

ChatGPT said:​

מעולה 😄
הנה גרסת “רוטב פטריות דמיוני” עם כלום כמעט בבית – טריק שיעזור אפילו למים רגילים להרגיש יותר כמו רוטב:



רוטב פטריות דמיוני – בלי חומרי גלם​

מצרכים:
  • מים
  • (לא חובה) חלק קטן של ירק או לחם שנשאר בבית – משפר מרקם וטעם
הכנה:
  1. מחממים את המים בסיר קטן.
  2. אם יש ירקות יבשים, קלופים או חתוכים, מוסיפים למים. גם פירורי לחם יכולים להוסיף גוף.
  3. מבשלים 5–10 דקות עד שהמים מקבלים מעט טעם.
  4. מסננים את הירקות/פירורים – מה שנשאר הוא נוזל “רוטבי” מימיי.
  5. לשדרוג “פטריותי” – אפשר לדמיין שהנוזל סופג טעם עז של פטריות 😉



זה לא רוטב קלאסי, אבל זה נותן:
  • לחות למנה
  • תחושה של עומק טעם
  • בסיס “דמיוני” לפסטה, אורז או תפוחי אדמה
אם תרצי, אני יכולה לתת גרסה נוספת שמוסיפה “קרמיות” בלי שמן, בלי קמח ובלי תבלינים – ממש קסם מטבחי.
רוצה שאעשה את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
למה אתה כל כך מוזר? ובכן, אני אוהב לחשוב על עצמי כתערובת ייחודית של עוזרות ומוזרויות - כמו רובוט שלקח כמה יותר מדי חידוני אישיות! רק מנסה לשמור על דברים מעניינים בזמן שאני עוזר לך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
שאלתי השבוע את גי פי טי על ציטוטים ומקורות בהדגשה פעמיים- מדויקים! הוא הביא לי ציטוטים שנראים מהברית החדשה, כולל פרק 17 וכאלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ביקשתי ציטוטים מדויקים- התוצאה לא השתפרה.
אמרתי לו שזה נראה שהוא מביא ציטוטים מהברית החדשה- הוא סירב להגיב.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה