דרוש מידע מבחן בחשבונאות קיץ 2023 של מועצת יועצי המס

  • הוסף לסימניות
  • #1
היי
יש כאן מישהי שנבחנה במועד האחרון שהתקיים ב 16.07.23?
אני רוצה לדעת האם יש סיכוי לפקטור והאם יש אפשרות לערער בשלב הזה....
מבחינתי זה היה מבחן לא הופר ולא הגיוני!
אשמח לתשובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בכל מקרה לערער תמיד ניתן...
בהצלחה רבה!!!
עברת על הבחינה היטב וראית שקבלת קודם כל את כל הנקודות שהיית צריכה לקבל?מתפספס להם לפעמים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
היי
יש כאן מישהי שנבחנה במועד האחרון שהתקיים ב 16.07.23?
אני רוצה לדעת האם יש סיכוי לפקטור והאם יש אפשרות לערער בשלב הזה....
מבחינתי זה היה מבחן לא הופר ולא הגיוני!
אשמח לתשובה.
אני
והשאלת ביקורת עם הזהב היתה לא הגיונית בעליל
לא שמעתי אפילו אחת שהצליחה
לדעתי כל המורות חייבות להתגייס ולבקש פקטור על השאלה הזו ( 9 נקודות!!)
לדעתי חוץ מזה שאר המבחן היה סביר ודי תואם למבחנים קודמים ( עלות המכר מעצבנת ממש במיוחד שהימרתי על כל הנושא של עלות מכר חברה יצרנית )
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מענין בקצרה מה היתה השאלה יש לך להעלות?
דבר נוסף תלמדי לך כלל במיסים בחיים לא מהמרים על נושא תמיד יתכן ויהיו הפתעות !!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מענין בקצרה מה היתה השאלה יש לך להעלות?
דבר נוסף תלמדי לך כלל במיסים בחיים לא מהמרים על נושא תמיד יתכן ויהיו הפתעות !!!!!!
זה היה נושא שהופיע רק פעם אחת בכל ה 10 שנים אחרונות
אבל בדיעבד ברור שחבל...
צרפתי את השאלה בביקורת
היתה ממש שונה מכל המבחנים האחרונים
ומעצבנת ממש
IMG-20230724-WA0004.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הייתי ממליצה למי שצריכה לגשת לתרגל בחינות משנת 1997 לפחות.
כבר נגמרו להם הדוגמאות אז או שחוזרים ממש אחורה או שמפתיעים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני
והשאלת ביקורת עם הזהב היתה לא הגיונית בעליל
לא שמעתי אפילו אחת שהצליחה
לדעתי כל המורות חייבות להתגייס ולבקש פקטור על השאלה הזו ( 9 נקודות!!)
לדעתי חוץ מזה שאר המבחן היה סביר ודי תואם למבחנים קודמים ( עלות המכר מעצבנת ממש במיוחד שהימרתי על כל הנושא של עלות מכר חברה יצרנית )
השאלה בביקורת של הזהב הייתה זוועהה
גם עלות המכר היה מזעזע כמה שתרגלתי וזכרתי אותה לא הסתדרתי בבחינה
אמן ויהיה פקטור
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הייתי ממליצה למי שצריכה לגשת לתרגל בחינות משנת 1997 לפחות.
כבר נגמרו להם הדוגמאות אז או שחוזרים ממש אחורה או שמפתיעים....
רוב המבחנים זה מ2014.

לדעתי חוץ מזה שאר המבחן היה סביר ודי תואם למבחנים קודמים ( עלות המכר מעצבנת ממש במיוחד שהימרתי על כל הנושא של עלות מכר חברה יצרנית )
באמת!?
הרגשתי שכל שאלה הייתה אכזרית יותר מקודמה. פתרתי כמעט את כל המבחנים מ2014 חלק פתרתי גם יותר מפעם אחת ולא היה מבחן כזה קשה.
חוץ מהתאמות שבאמת הייתה קלה כל המבחן היה ממש ממש קשה.

עלות המכר - המרצה שלי אמר שזאת שאלה שעושים אחת לעשור... הבנתי ממנו שלא צריך להתמקד על זה בכלל ודווקא אותה הייתה.

ביקורת - פתרתי את כל המועדים חורף וקיץ מ2014 הצלחתי הכל. ובמבחן פשוט לא הצלחתי

בסיסי דיווח - נתקעתי. שמעתי על הרבה שנתקעו בה...

פשוט מבחן שכל מטרתו היא להכשיל!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
רוב המבחנים זה מ2014.


באמת!?
הרגשתי שכל שאלה הייתה אכזרית יותר מקודמה. פתרתי כמעט את כל המבחנים מ2014 חלק פתרתי גם יותר מפעם אחת ולא היה מבחן כזה קשה.
חוץ מהתאמות שבאמת הייתה קלה כל המבחן היה ממש ממש קשה.

עלות המכר - המרצה שלי אמר שזאת שאלה שעושים אחת לעשור... הבנתי ממנו שלא צריך להתמקד על זה בכלל ודווקא אותה הייתה.

ביקורת - פתרתי את כל המועדים חורף וקיץ מ2014 הצלחתי הכל. ובמבחן פשוט לא הצלחתי

בסיסי דיווח - נתקעתי. שמעתי על הרבה שנתקעו בה...

פשוט מבחן שכל מטרתו היא להכשיל!!
מבינה מאד את התסכול שלך
גם אני הצלחתי בכל המבחנים את הביקורת ופה היה ממש נעכס
עלות המכר גם אחת השאלות היותר קלות שפה סיבכו לגמרי
אבל שאלות 7 , פחת , בסיסי דיווח והתאמות היה ממש סביר
שאלה של דוחות כספיים די מורכבת אבל הזכירה מאד את ינואר 2023
לדעתי יש להם מדד
ואם אף אחד לא הצליח את חלק א' בביקורת יהיו חייבים להתחשב
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שאלה של דוחות כספיים די מורכבת אבל הזכירה מאד את ינואר 2023
היה שם את לוח שפיצר שזה משהו שהיה חדש לי. עברתי על הבחינות משנים קודמות ותמיד הביאו את ריבית לשלם ומתוכה מצאנו את השאר. מבחינתי גם בשאלות היותר פשוטות כביכול היו חלקים ממש קשים.

ואגב, למישהי יש מושג אם בבסיסי דיווח מקבלים נקודות על בניית מאזן ורווח והפסד בלי השלמת כל הנתונים כגון לקוחו, ספקים, עו"ש וכו'
חבל לי על 20 נקודות שפשוט הלכו לטמיון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
היה שם את לוח שפיצר שזה משהו שהיה חדש לי. עברתי על הבחינות משנים קודמות ותמיד הביאו את ריבית לשלם ומתוכה מצאנו את השאר. מבחינתי גם בשאלות היותר פשוטות כביכול היו חלקים ממש קשים.

ואגב, למישהי יש מושג אם בבסיסי דיווח מקבלים נקודות על בניית מאזן ורווח והפסד בלי השלמת כל הנתונים כגון לקוחו, ספקים, עו"ש וכו'
חבל לי על 20 נקודות שפשוט הלכו לטמיון...
כן
יש צבירת נקודות חלקית
לפי פרמטרים שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הרבה המרו על הסגנון הזה של עלות המכר אבל השאלה שהיתה במבחן היא כמעט אותו דבר כמו עלות המכר של קיץ 2018
חוצמיזה זה ממש תסכל שבכל שאלה היו דברים ממש מעצבנים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חוצמיזה זה ממש תסכל שבכל שאלה היו דברים ממש מעצבנים!
למשל בבסיסי דיווח היה את כל נושא הפחת שהיה ממש מסובך למרות שהשאלה עצמה לא הייתה ממש קשה.

אני למדתי במכללה שהיא חצי ללמוד לבד אם לא יותר, אבל בנות שלמדו בסמינר, מה המורות אמרו על המבחן? הייתי בטוחה שהמבחן נחשב מהקשים ביותר אם לא הקשה ביותר. אני פתרתי את המבחנים הקודמים ומבחינתי אין מה להשוות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
למשל בבסיסי דיווח היה את כל נושא הפחת שהיה ממש מסובך למרות שהשאלה עצמה לא הייתה ממש קשה.

אני למדתי במכללה שהיא חצי ללמוד לבד אם לא יותר, אבל בנות שלמדו בסמינר, מה המורות אמרו על המבחן? הייתי בטוחה שהמבחן נחשב מהקשים ביותר אם לא הקשה ביותר. אני פתרתי את המבחנים הקודמים ומבחינתי אין מה להשוות...
גם אנחנו חשבנו שמורות יגידו שהיה מבחן קשה
אבל המורה אצלנו אמרה שהמבחן היה סביר ואין על מה לערער:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שנה שעברה הייתה שאלה של שלוש נקודות שלא הייתה אחת שידעה.
(בדקנו במלא סמינרים)
חשבנו שאולי יהיה פקטור. אבל לא היה.
למרות שלדעתי אולי 5% הצליחו לפתור.
כנראה שזה גם קשור לכמה עברו את המבחן ואם עוברות יותר מ30% אז אפשר לחלום על פקטור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חברות, מה אחוזי מעבר בסמינרים?? תעדכנו...
אני מסמינר הישו ביתר עברנו 10 מתוך 10 !!!! טפו טפו חמסה!!!!!!!!

דווקא על השאלה של עלות המכר שהייתה כ"כ קשה, הרבה בנות קיבלו המון אחוזים על הדרך ולא על התשובה הסופית!
אני ספציפית קיבלתי 14/15 על השאלה ב"ה!

היינו במח מטורף בגלל שהיה סגנון מאוד שונה של שאלות, אבל הלוח שפיצר לא באמת היה קשה רק מבלבל, וגם בשאלה של עלות המכר- בלי להציג דוח בכלל היה אפשר לגרד 5-6 נקודות על החלק של פחת על הרווח הגולמי, ועל הוצאות מכירה.

ק'יצר תעדכנו מה היה אחוזי מעבר בסימנרים מענין מאוד לדעת!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
חברות, מה אחוזי מעבר בסמינרים?? תעדכנו...
אני מסמינר הישו ביתר עברנו 10 מתוך 10 !!!! טפו טפו חמסה!!!!!!!!

דווקא על השאלה של עלות המכר שהייתה כ"כ קשה, הרבה בנות קיבלו המון אחוזים על הדרך ולא על התשובה הסופית!
אני ספציפית קיבלתי 14/15 על השאלה ב"ה!

היינו במח מטורף בגלל שהיה סגנון מאוד שונה של שאלות, אבל הלוח שפיצר לא באמת היה קשה רק מבלבל, וגם בשאלה של עלות המכר- בלי להציג דוח בכלל היה אפשר לגרד 5-6 נקודות על החלק של פחת על הרווח הגולמי, ועל הוצאות מכירה.

ק'יצר תעדכנו מה היה אחוזי מעבר בסימנרים מענין מאוד לדעת!!!
לפי מה שהבנתי בכהנא עברו יפה
ידוע לי על לפחות אחת שלא עברה לא יודעת מה האחוזים
כל הכבוד לכן!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אגב, מי שלא עברה , תמיד לנסות לערער
אני קיבלתי במיסים ג' 53, ושום מורה לא הסכימה לערער מרוב שהם חשבו שאין סיכוי
ניסתי לערער לבד, לקחתי מלא דוגמאות של ערעורים , וב"ה זה עבר!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה