דרוש מידע מבחן מדוייק למציאת מקצוע מתאים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
תודה רבה על לכולכם העצות!
אני הייתי אצל גרפולוגית הכי טובה בארץ והיא אמרה לי דברים שלא קשורים אלי
אין לי מושג בגרפולגיה ואם זה נכון או לא.
אבל באופן כללי, אם הולכים ליעוץ בשביל לשמוע את מה שחושבים שמתאים, אז בשביל מה ללכת ליעוץ?
אולי דוקא מה שנראה פחות מתאים, יתברר לבסוף הכי מתאים.
אולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש מבחן בשם 'פסיכוטכני'.
אני עשיתי אותו ועוד כמה.
סה''כ 8 שעות רצופות.

לתדהמתי.
בקבלת התשובות המתינו מס' עוסיות בחדר.
אבחון ראשון שלהם שלא היה ממוקד אלא היה רחב יכולות.
אבל כאשר ביררתי על זה אח"כ (מתסכול, שלא הצליחו למקד אותי במשך שנים) התברר שהוא מבחן אמין ומדוייק ברוב מקרים.

אבל אני חושבת שתמיד צריך ללכת אחרי הלב והרצון:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מכירים מבחן מדוייק שעזר לכם לבחור מקצוע?
אני הייתי בראיון עבודה במכון הכוון בב"ב עבור חברה מסויימת אמנם לשם לא התקבלתי אבל לאחר האבחון של המכון הם הציעו לי עבודות שלפי דעתם התאים לי היה שם מבחנים ותשאולים מאוד ארוכים ורציניים. בהצלחה בכל מקרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אבל מי שזכאי לסיוע במימון מידידות טורונטו מקבל הנחה ממש משמעותית. (50-85 אחוז הנחה)
עלה לנו (בשביל אשתי) 200 ש"ח, לאחר הסבסוד כמובן.
אגב זה באמת היה רמה אחת מעל האבחונים במרכזי ההכוון (שאשתי היתה אצלם לפני כן ולא באמת הועילו).
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
כלל חשוב שפשוט לא להיסתמך על המבחני טיל של הסמינרים כי הכל שם פייק והכל פועל לפי אינטרים אישיים
פייק זה לא ההגדרה,
הם פשוט בודקים התרמה רק למקצועות הקיימים בסמינר ולא בודקים בכלל תכונות שעשויות להתאים למקצועות אחרים.
בנוסף,
תביאו בחשבון שכל תוצאה יכולה להתאים לכמה וכמה מקצועות.
למשל, אני מכירה עוסית שבסמינר למדה חינוך מיוחד.
עבדו עליה?
לא.
מדובר בשני מקצועות שיושבים על אותן קטגוריה של תכונות נדרשות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
האם בקרן טורונטו פתוחים להמליץ על כל הכיוונים והמקצועות?
כולל גם אם לא מדובר בתואר, או משהו נחשב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
פייק זה לא ההגדרה,
הם פשוט בודקים התרמה רק למקצועות הקיימים בסמינר ולא בודקים בכלל תכונות שעשויות להתאים למקצועות אחרים.
בנוסף,
תביאו בחשבון שכל תוצאה יכולה להתאים לכמה וכמה מקצועות.
למשל, אני מכירה עוסית שבסמינר למדה חינוך מיוחד.
עבדו עליה?
לא.
מדובר בשני מקצועות שיושבים על אותן קטגוריה של תכונות נדרשות.
אני לא יודעת מה הלך בסמינר שלך אבל בשלי הם פשוט התאימו בנות בלי קש למסלול כי ביגלל שהיה מסלולים ריקים......
וזה כן נקרה פייק.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני לא יודעת מה הלך בסמינר שלך אבל בשלי הם פשוט התאימו בנות בלי קש למסלול כי ביגלל שהיה מסלולים ריקים......
וזה כן נקרה פייק.......
כמו שאת מתארת זה לגמרי נשמע פייק.
(ולא דיברתי דווקא על הסמינר שלי, אני כבר זקנה, בדור שלי אפילו לא היה הנדסאות תוכנה).
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כמו שאת מתארת זה לגמרי נשמע פייק.
(ולא דיברתי דווקא על הסמינר שלי, אני כבר זקנה, בדור שלי אפילו לא היה הנדסאות תוכנה).
מחילה מכבודך על שהשוותי אותך לבחורת סמינר(אגב את נישמעת כל כולך רוח צעירה....קחי את זה במחמאה!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מי שרוצה אבחון תעסוקתי ברמה אחת מעל,
ממליצה מאד על מכון מכ"ם של ידידות טורונטו.
(לצערי הם לא מתגמלים אותי על הפניות ;))
המחיר המלא ממש יקר, 1500 ש"ח. (ממש יקר ביחס למה שהמגזר שלנו רגיל לשלם, לא ביחס לזה שמדובר בארבע פגישות מלאות עם פסיכולוג תעסוקתי....)
אבל מי שזכאי לסיוע במימון מידידות טורונטו מקבל הנחה ממש משמעותית. (50-85 אחוז הנחה)

לצערי הרב
עשיתי את מסלול היעוץ הנרחב ביותר של מכם
וממש לא הייתי מרוצה
היועצת התעסוקתית עבדה כפסיכולוגית בערך
וחפרה וחפרה בכל קורות חיי החל מבית ספר ועד עתה
כולל כל מה שעבר עלי בצורה מאד מעצבנת
בפגישה הראשונה עניתי לה על הכל חשבתי שיש קשר נסתר אולי בין
מי היו חברות שלי ועם מי רבתי בגיל 10 לבין המקצוע
אחכ היו מבחנים ואבחונים
בפגישה שאחר כך היא לא נתנה לי שום כיוון מעשי או יעוץ במה להתמקד
רק שאלה עוד ועוד שאלות
במקום שאני ישאל אותה והיא תענה לי מה כדאי וכו'
היא שאלה אותי ובהתאם למה שעניתי אמרה מה כדאי
בקיצור לא הועיל לי כלום!
חבל מאד
חשבתי שזה מקום מקצועי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לצערי הרב
עשיתי את מסלול היעוץ הנרחב ביותר של מכם
וממש לא הייתי מרוצה
היועצת התעסוקתית עבדה כפסיכולוגית בערך
וחפרה וחפרה בכל קורות חיי החל מבית ספר ועד עתה
כולל כל מה שעבר עלי בצורה מאד מעצבנת
בפגישה הראשונה עניתי לה על הכל חשבתי שיש קשר נסתר אולי בין
מי היו חברות שלי ועם מי רבתי בגיל 10 לבין המקצוע
אחכ היו מבחנים ואבחונים
בפגישה שאחר כך היא לא נתנה לי שום כיוון מעשי או יעוץ במה להתמקד
רק שאלה עוד ועוד שאלות
במקום שאני ישאל אותה והיא תענה לי מה כדאי וכו'
היא שאלה אותי ובהתאם למה שעניתי אמרה מה כדאי
בקיצור לא הועיל לי כלום!
חבל מאד
חשבתי שזה מקום מקצועי.
אולי פה הנקודה
היא לא יועצת תעסוקתית, היא פסיכולוגית. לא בערך, אלא בדיוק :)
נשמע שהם לא הסבירו לך למה את נכנסת, ואת ציפית מהם למשהו שונה לגמרי.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #38
אולי פה הנקודה
היא לא יועצת תעסוקתית היא פסיכולוגית. לא בערך, אלא בדיוק :)
נשמע שהם לא הסבירו לך למה את נכנסת, ואת ציפית מהם למשהו שונה לגמרי.
אוקי :mad:
בלוגו שלהם כתוב יעוץ תעסוקתי
אז מתברר שהם נותנים יעוץ רגשי
אני מאד כועסת ומאוכזבת
ורוצה רק להזהיר את המתענינים
שזה חפירות פסיכולוגיות מתסכלות:(
(מי שרוצה עוד פרטים מוזמן באישי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אוקי :mad:
בלוגו שלהם כתוב יעוץ תעסוקתי
אז מתברר שהם נותנים יעוץ רגשי
אני מאד כועסת ומאוכזבת
ורוצה רק להזהיר את המתענינים
שזה חפירות פסיכולוגיות מתסכלות:(
(מי שרוצה עוד פרטים מוזמן באישי)
זה פסיכולוגיה תעסוקתית.
תחום שעדיין לא מוכר במגזר שלנו.
יש שיראו בזה חסרון (לא רק את, אני מכירה עוד אנשים שזה ממש לא מתאים להם הכיוון. סוג - יאללה תקתקו ואל תחפרו לי.), ויש שיראו בזה יתרון עצום (למשל אלו שאוהבים אשכולות שהמילה 'פסיכולוגיה' מופיעה בכותרת שלהם ;)).
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
יש במבחן שצרפתם בקישור משהו נכון...
טוב, זה כמובן עפ"י התשובות שעניתי, איך לא יהיה נכון?! :p
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה