מידע שימושי מגבות קשות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לחכמת ההמונים:
הילדים המתוקים שלי לא מסכימים להתנגב עם מגבות חדשות ורכות (חוץ מהתינוקת).
הם רוצים רק מגבות קשות.
איך אני הופכת מגבות חדשות ורכות לקשות בזמן הכי קצר?
תודה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ושוב אני כאן, בתוך הסחרור הזה
הלוח הקהילתי – העדות החיה לדופק של כולנו – הופך לרשימת קניות אחת ענקית.
עייני רצות בין המודעות, והלב נחמץ.
אני קולט שמה שבאמת רלוונטי אליי אלו המודעות הקטנות יותר: המכירה של הבשר במחיר המוזל, החלוקה של הפירות, הסבסוד ההוא לביגוד.
ואז מגיע השיא, וזה הרגע שבו אני מרגיש את התסכול הכי חזק: למרות שאני בעצמי בקושי סוגר את החודש,
יש מודעה המבקשת ממני לתרום
אני אומר לעצמי: "רגע, מה הם רוצים ממני? אני עובד קשה, מביא משכורת, משלם חשבונות בזמן (חוץ מהארנונה... עוד לא פרסמו שיעורי הנחה..) אני לא יכול לבקש עזרה. באומרי לעצמי שתמיד יש מישהו שצריך יותר ממני, אך כשההוצאות קופצות פי שלושה, אני מוצא את עצמי חושב – אולי אני בעצמי צריך חלוקה? ובכל זאת---
---יש מודעה המבקשת ממני לתרום---
אבל, העובדה שמבקשים ממני היא התעודה הכי טובה שלי. זה אומר שבעיני העולם אני אדם חזק, יציב, כזה שיכול לתת. נכון, זה לא תמיד מרגיש ככה בחשבון הבנק, אבל המעמד הזה – להיות בצד שנותן ולא בצד שמקבל – הוא נכס ששווה יותר מהסכום שתרמתי.
אני לא "מסכן", אני שותף.
המודעות האלו הן לא נגדי, הן חלק מהמנגנון שלנו. אם יש לי אפשרות לתת משהו סמלי – אתן בשביל ההרגשה הטובה שלי. ואם אין לי? אמשיך הלאה בלי ייסורי מצפון. המשימה הכי חשובה שלי היא לשמח את משפחתי.
אני מזכיר לעצמי שהסחרור הזה הוא זמני.
המודעות יירדו, הבקשות יתחלפו, ואני אשאר עם המשפחה שלי והשלווה שלי, אסתכל על הבית שבניתי במו ידיי ובעבודה קשה.
-- ה"ביזנס" הכי הכי בשבילי!!!-
מנכ"לים וקומבינטורים יכולים למדוד הצלחה במספרים בבנק, אבל אני מודד אותה בערכים אחרים: כמה זמן איכות יש לי? כמה אני רגוע?
זה שאני לא "כריש" עכשיו, לא אומר שזה לא יקרה בעתיד. אבל לנסות להיות שם כשזה לא מתאים לי רגשית או כלכלית? זה מתכון לאסון. אני אהיה מבסוט מהמקום שלי עכשיו, בונה בסיס חזק ללא סיכונים הגומרים אותי. ובכל זאת, אני מסתכל למעלה כדי ללמוד, רק לא בשביל לקנאות.
"יופי לו, כל הכבוד", אני אגיד על מי שהצליח, ולא אתן לזה להוריד אותי.
אני בוחר להתמקד בחיים שלי, בצלחת שלי, ובשמחות הקטנות של היום-יום.

בשיתוף גימיני, ולא חש צורך להתנצל על כך!
שלום לכולן, הרבה זמן התלבטתי אם לפתוח את האשכול הזה, אבל הרגשתי שזה ממש 'מתבקש'.

רכישת תכשיט ובטח שמדובר ביהלומים היא בדרך כלל החלטה משמעותית, אבל גם כזו שמלווה בהרבה התלבטויות. בין אם זה עבור שמחה משפחתית קרובה, מתנה לחג או כהשקעה אישית – כולנו רוצות לדעת שהכסף שלנו הולך למקום הנכון ושאנחנו נקבל את התוצאה הכי טובה שאפשר להפיק.

אני מגיעה מבית שבו עולם היהלומים הוא חלק בלתי נפרד מהחיים. גדלתי לתוך הידע הזה, ודרך המשפחה שלי שנמצאת עמוק בבורסה, למדתי לראות את הדברים "מבפנים" – לא רק את האבן כחומר גלם, אלא את כל התהליך שבו היא הופכת לתכשיט.

לאורך זמן ראיתי את הפער הגדול: אנחנו כציבור או כאדם פרטי משקיעים המון כסף בתכשיטים לשמחות, חגים וציוני דרך אבל לא תמיד יש לנו את הכלים לדעת מה באמת איכותי ואיפה המחיר מוצדק.

החלטתי לעשות קצת סדר בשיקולים החשובים באמת שכל אחת חייבת להכיר:

המודל והשיבוץ: שהוא הסוד למראה יוקרתי (וחסכוני)
יש נקודה אחת שחשוב לי להדגיש, כי היא לעיתים קרובות הופכת תכשיט מ'נחמד' ל'מרהיב': המודל והשיבוץ.


לפעמים משקיעים ביהלום, אבל המודל של התכשיט פשוט "בולע" אותו. מודל כבד עם המון זהב שסוגר את האבן, חוסם את כניסת האור וגורם ליהלום להיראות קטן וחבוי במקום לנצנץ.

הסוד הוא לבחור מודל אלגנטי שנותן ליהלום את הבמה. שיבוץ נכון ודק מרים את האבן ויוצר מראה אצילי הרבה יותר. וחוץ מהעניין האסתטי – היום כשמחירי הזהב כל כך גבוהים, מודל עדין וחכם פשוט חוסך לכן כסף על משקל זהב מיותר שכמו שאמרנו לא באמת תורם ליופי

איך לא לשלם על מה שהעין לא רואה?

אפשר למצוא יהלומים במחירים מעולים שנראים מיליון דולר. הסוד הגדול הוא שיש פגמים שקיימים באבן אבל הם בלתי נראים לעין ללא מיקרוסקופ ואז לא נשלם על דירוג גבוה.

תעודה גמולוגית – הביטוח שלכן!

לעולם אל תקנו יהלום בלי תעודה ממעבדה מוכרת. זה ה"תעודת זהות" של האבן והביטחון שלכן שמה ששילמתן עליו הוא אכן מה שקיבלתן.


אני פותחת כאן את האשכול לכל מי שמתלבטת לפני קנייה, רוצה להבין מושגים או פשוט מחפשת עצה טובה איך לבחור תכשיט שבאמת יחמיא לה.

מוזמנות לשאול הכל, ובנושאים הבאים, נדבר גם על ההבדלים שכולן שואלות עליהם בין יהלומי מעבדה לטבעי……

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה