- הוסף לסימניות
- #1
כשאנו יוצרים במו ידינו תוצר מסוים של AI אנחנו מתלהבים ונהנים מהתוצרים המפתיעים.
מהי החוויה שלנו מול תוצרים שאחרים יצרו ב AI ?
אני מתכוונת לתמונות במודעות פרסום
תכנים מקצועיים בכל מיני במות
תכנים שיווקיים
טקסטים ומה שלא יהיה.
אני שמה לב שאני וגם אנשים בסביבתי חווים אכזבה ואולי גם תסכול.
מה אתה מגיש לי תוכן כזה? מה אתה מתהדר בנוצות לא לך...?
למה שאבזבז זמן לקרוא טקסט או לצרוך תוכן שאתה לא הקדשת באמת את הזמן ואת הכישורים שלך כדי ליצור אותו?
מזדהים? מתנגדים?
מה עוד יקרה בעתיד עם זה?
מהי החוויה שלנו מול תוצרים שאחרים יצרו ב AI ?
אני מתכוונת לתמונות במודעות פרסום
תכנים מקצועיים בכל מיני במות
תכנים שיווקיים
טקסטים ומה שלא יהיה.
אני שמה לב שאני וגם אנשים בסביבתי חווים אכזבה ואולי גם תסכול.
מה אתה מגיש לי תוכן כזה? מה אתה מתהדר בנוצות לא לך...?
למה שאבזבז זמן לקרוא טקסט או לצרוך תוכן שאתה לא הקדשת באמת את הזמן ואת הכישורים שלך כדי ליצור אותו?
מזדהים? מתנגדים?
מה עוד יקרה בעתיד עם זה?
הנושאים החמים