מה אפשר לעשות עם הטלפונים ההזויים האלו..?

  • הוסף לסימניות
  • #21
גם אלי התקשרו באיזו שהיא שעה קטנה של הלילה, הטלפון היה מנותק, אז הם השאירו הודעה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
עכשיו אני נזכרת שגם לי מתוך שינה היה איזה טלפון
זה היה ממש מבהיל:mad:
תגידו, מה עושים עם המטרד הזה???? זה נהיה פשוט סיוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אצלי בשעה הכי שפויה מכולם ב21:52 בערב, אבל כולם שמכירים אותי יודעים לא להתקשר אלי בשעה הזאת, כי זו שעה מאוד פרטית אצלנו ואנחנו לא עונים לטלפונים, מה שקרה זה, שחיכיתי לטלפון דחוף כלשהו והייתי בטוחה שזה זה. ולא, לא התקשר אלי הטלפון הדחוף ההוא....
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
גם אצלי, בשעה 23:30 איזה קו נייעס על אלי ישי- משו כזה.
חוץ מזה שכל יום, אבל כל יום, אני מקבלת טלפון בסביבות השעה 1 בצהריים מאחד מקווי הנייעס "חדשות הציבור"
כל יום ממספר אחר- מתחיל ב 055
מי אמר שבסוף החודש הם נסגרים? זה ממקור מוסמך? הלואי שכך!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
ולחברה שלי התקשרו במהלך השבת ירחם ה' במוצאי שבת חזרה למספר והגיעה לקו נייעס...
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
זה פשוט הזוי!!!
אלי התקשרו בשעה 01.45 בלילה, הייתי כ"כ מבוהלת!! הייתי בטוחה שקרה משהו
אני רצה להרים ומגלה שזה הם
מתי יפסיק המטרד הזה....................
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
אם את רוצה 'להעניש' אותם, פשוט תרימי ואל תקשיבי. תני להם לדבר ולשלם על דקות המבזקים שלהם.
הם זורקים משפט ושניים במטרה שתחזרי ותממני אותם (כמו כל קו נייעס), אבל הדקות שהם מתקשרים אלייך- עולה להם כסף שיכול להצטבר לסכומים לא מבוטלים.
אולי אם הם יפסידו מכך- הם יחשבו פעמיים.
ולגבי השעות- הרבה פעמים זה מבזק, ומי שלא ענה, זה נשלח שוב באופן אוטומטי, ויכול להיות שזו הסיבה ש'זוכים' בצלצול מבעית שכזה בשעות לא קונבנציונליות
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
זה לא מתיר לשלוח מבזקים בשעות כאלה הזויות.......
מישו צריך לעשות משהו בענין
זה פשוט לא אפשרי
הם מתקשרים כל הזמן וכל פעם מטלפון אחר
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
הפעם אף אני בשוללים; עבר כל גבול. אולם מה זה יסייע? אולי יש בשורה מכיוון GolanArt?
קשה להרים ולנתק כל מספר דקות (משום שבלי שמרימים - נותרת הודעה בתא הקולי). הסרה מרשימת תפוצה אינה מועילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י בובתי;1502543:
זה לא מתיר לשלוח מבזקים בשעות כאלה הזויות.......
מישו צריך לעשות משהו בענין
זה פשוט לא אפשרי
הם מתקשרים כל הזמן וכל פעם מטלפון אחר

לא באה להצדיק, ואף אני בין הסובלים, אבל ככל שידוע לי, ניתן להוציא מבזק בשעה 'שפויה' (9 בערב, לדוג'), ואם לא ענית, זה ימשיך וינסה להשיג אותך עד שתרימי. תהליך שיכול לקחת גם 4 ש'.
זו מערכת אוטומטית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
באמת מעצבן :(

אבל אני נהינת לראות איך שלמרות שבטוח כולכם מנתקים להם ישר, ולא מקשיבים כלל, הם בכל זאת הצליחו להתפרסם, לפחות כאן באשכול הזה ועוד....כולם מדברים על הטלפונים האלו......
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י גרנולה;1502611:
באמת מעצבן :(

אבל אני נהינת לראות איך שלמרות שבטוח כולכם מנתקים להם ישר, ולא מקשיבים כלל, הם בכל זאת הצליחו להתפרסם, לפחות כאן באשכול הזה ועוד....כולם מדברים על הטלפונים האלו......

קוראים לזה תשומת לב שלילית, או שאני טועה??? ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
איזה תועלת יש להם שמקטרים עליהם? כסף לא יוצא להם מזה
אבל כנראה שיש כן אנשים פה בכדור שמאזינים לרכילויות האלו אחרת הם לא היו חופרים כ"כ
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני קיבלתי שיחה בלילה האחרון בשעה3:20, הטלפון העיר לי את התינוקת שבד"כ ישנה לילה רצוף ומאז כל רבע שעה בכי,עד 5:5 שנתתי לה לאכול והיא נרדמה, ואז חזרתי לישון עד 6:00 שאז זו שעת הקימה שלי- ממש גזל שינה אמיתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י start;1502629:
איזה תועלת יש להם שמקטרים עליהם? כסף לא יוצא להם מזה
אבל כנראה שיש כן אנשים פה בכדור שמאזינים לרכילויות האלו אחרת הם לא היו חופרים כ"כ

ברור שיש להם מאזינים....
אבל יש גם אנשים שדואגים לחסום את הקווים האלה, ואז הם פותחים קו חדש ומעדכנים את כל עמ"י בבשורה, ואם השעה 2 בלילה? נולד קו חדש בישראל!!! מרגש, לא??????:mad:

אז הפתרון לדעתי הוא שיפסיקו לחסום אותם!!!
וב"ה ב"ה אלי לא מתקשרים !! :) (מספר כשר כמובן)
אבל לסים של הנטסטיק אני מקבלת כל הזמן פרסומות... לא נורא...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
קיבלתי במייל ממש עכשיו! קדימה! לנתב את העצבים ותסכול למקום הנכון...!

כל הכבוד על היוזמה!!
זה מטרד נוראי! וטוב שיש מי שלוקחת את זה לידיים!

בתאריך 22 בינואר 2015 בשעה 11:37, מאת Sarit Erlich <<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>>:
שלום וברכה,
לאחרונה התחילה תופעה הזויה של קווי נייעס שמתקשרים ממספרים שונים ומטרידים מאד.
פניתי לשר התקשורת ומתסבר שהדבר אסור חוקית, והקנס על עבירה כזו הינה עד 1000 ש"ח עבור כל שיחה!!!!! וזאת ללא כל הוכחת נזק.
הפרוצדורה נעשית מול המשטרה.
אני רוצה להגיש תלונה בשם כל מי שמקבלת טלפונים כאלו.
מהיום - מי שמקבלת שיחה במקום להתעצבן, אפשר פשוט לרשום את מספר הטלפון, תאריך ושעה של השיחה ולשלוח אלי למייל
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

כשיצטברו מספר תלונות (אני אישית מקבלת טלפון כזה כמעט כל יום), אגיש באופן מרוכז, ואם אכן יתקבל סכום, כמובן שהוא יועבר למי ששייך אליו.

שרית
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
פוליטיקאים וחכ"ים - לתשומת ליבכם!!!!!


במקום לשלוח אלפי שיחות מטרידות של תעמולת בחירות

שלא מביאות אף קול - ההפך הוא הנכון
הן גורמות למוטרד רק להתעצבן,
במקרה הטוב לנתק מייד,
ובמקרה הגרוע להבטיח שלא להצביע בשום אופן לחצוף המטרידן,

נראה לי שהפוליטיקאי שיכריז על תכנית לחוקק בעניין איסור מוחלט במדינה לשליחת שיחות מוקלטות, מכל גוף שהוא ולא משנה מתי, קווי נייעס (בעיקר!!!) / פרסומים / ארגונים / סקרים / וכל שאר ירקות,

הוא אשר יגרוף את הקולות הפוטנציאליים!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
אני החלטתי לעשות סוף לעניין

לפני כשבועיים קיבלתי שתי שיחות ורשמתי את מספרי הטלפון שלהם וזמן השיחה. ופניתי לביהמ"ש לתביעות קטנות בת"א (בהדרכה של מישהו שמכיר את העניין קצת) והגשתי נגדם תביעה (פתיחת תיק 50 ש"ח), והם שולחים בדואר תור לדיון, ובמקביל הם שולחים לנתבע שיגיב על התביעה נגדו. היום התקשר אלי אחד מבעלי הקוים הללו מפוחד כולו ושאל אותי למה אני הולך לערכאות הרי אנחנו חרדים. עניתי לא שדבר ראשון קיבלתי היתר מרב כי הם לא מקשיבים לרבנים, ודבר שני על הטרדה פונים למשטרה ולא לבי"ד.
מי שרוצה עזרה בנושא אשמח לעזור לו.​
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י ברוך יצחקי;1503291:
לפני כשבועיים קיבלתי שתי שיחות ורשמתי את מספרי הטלפון שלהם וזמן השיחה. ופניתי לביהמ"ש לתביעות קטנות בת"א (בהדרכה של מישהו שמכיר את העניין קצת) והגשתי נגדם תביעה (פתיחת תיק 50 ש"ח), והם שולחים בדואר תור לדיון, ובמקביל הם שולחים לנתבע שיגיב על התביעה נגדו. היום התקשר אלי אחד מבעלי הקוים הללו מפוחד כולו ושאל אותי למה אני הולך לערכאות הרי אנחנו חרדים. עניתי לא שדבר ראשון קיבלתי היתר מרב כי הם לא מקשיבים לרבנים, ודבר שני על הטרדה פונים למשטרה ולא לבי"ד.
מי שרוצה עזרה בנושא אשמח לעזור לו.​

איך ידעת את מי לתבוע? מי בעל הקו? מי אשם בהטרדה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
פניתי למשרד התקשורת על הצינתוקים הללו, וכה הם ענו לי:
שלום רב,
1. לפי תיקון מס' 40 לסעיף 30 א לחוק התקשורת (בזק ושידורים) התשמ"ב-1982 חל איסור על משלוח הודעות פרסומת באמצעות מסרון, דואר אלקטרוני, פקסימיליה ומערכת חיוג אוטומטית ללא קבלת הסכמה מראש של הנמען.
2. החוק קובע כי :"דבר פרסומת" זהו מסר המופץ באופן מסחרי, שמטרתו לעודד רכישת מוצר או שירות או לעודד הוצאה כספית בדרך אחרת".
3. במידה ומפרסם שלח דבר פרסומת ביודעין, בניגוד לחוק, רשאי בית המשפט לפסוק בשל הפרה זו פיצויים, ללא הוכחת נזק, בסכום של עד 1000 ₪ בגין כל הודעה ששלח המפרסם לנמען.
4. במידה וגורם זה ממשיך להטריד באפשרותך לפנות אל משטרת ישראל שהיא הגוף היחידי היכול לאכוף בעניין הטרדה.
בברכה,
אור וקסמן
מרכז פניות ציבור
משרד התקשורת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה