מה אתם אומרים על קובול??

  • הוסף לסימניות
  • #41
וזה כבר שנים שלא נפתח בנק חדש בארץ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מעניין, לא מצליח להיכנס, חסום לי.
זה הוקם או רק אושר?
בכל אופן מעניין בהחלט איך הם יעבדו, יתכן אגב שיישבו על תשתית קיימת של בנק אחר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מעניין, לא מצליח להיכנס, חסום לי.
זה הוקם או רק אושר?
בכל אופן מעניין בהחלט איך הם יעבדו, יתכן אגב שיישבו על תשתית קיימת של בנק אחר..
זה אושר. אמור להתחיל לפעול ב - 2021.

ובתוך הכתבה כתוב:
הבנק צפוי לקום על מערכות מחשוב של חברת TCS מקבוצת TATA ההודית.

אין לי מושג מה זה אומר
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
זה אושר. אמור להתחיל לפעול ב - 2021.

ובתוך הכתבה כתוב:
הבנק צפוי לקום על מערכות מחשוב של חברת TCS מקבוצת TATA ההודית.

אין לי מושג מה זה אומר
מעניין, בויקיפדיה מובא שזה בJAVA אבל בערך עצמו כתוב שמגירסא 7.5 והלאה זה כתוב בCOBOL.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
קובול אכן שפה מבוקשת כי אין הרבה שיודעים אותה אבל חבל להתמקצע במשהו שהוא מאוד ספיציפי ועדיף להרחיב את האופציות
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
האם ניתן ללמוד קובול למישהי שלא יודעת תכנות כלל?
יש המלצה על מקום מסויים?
(או שצריך ללמוד תכנות, ואז להתמקד בקובול?)
מדובר על אישה בת 40 שרוצה להכנס להייטק
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
מדובר על אישה בת 40 שרוצה להכנס להייטק
צעירה מדי בשביל קובול

באמת, אבל. למה קובול?

דרך אגב, פגשתי בן אדם, היה נראה בן 70 בערך. הוא מתכנת קובול שיצא לפנסיה. הוא סיפר שמציעים לו עבודות בסביבות 50K לחודש. אבל הוא לא רוצה.
אבל אני חושב שזה רלוונטי רק למי שממש וותיק בשפה.

מי שעכשיו נכנס להייטק והולך לקובול - אני לא פוסל את זה. אבל רק אם מדובר באדם שיודע מה הוא עושה ולמה. אחרת, זו בחירה מוזרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני מתעניינת עבור אשה בת 40
שרוצה לעשות הסבה לתיכנות/ בדיקות
ממה שהבנתי ממומחי פרוג, היא די מבוגרת בשביל להתחיל בזה
הציעו לי קובול, ששם מקובל גם מבוגרים
והתחום די יציב, עם משכורות סבירות
אשמח להמלצות על מקומות לימוד
(מדובר על אחת שלא מגיעה מתחום ההיטק- תכנות כלל)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
״מומחי״ פרוג (כולל אותי הקטן) מבלבלים את המוח במקרים רבים
לפני שעושים צעד כזה מעניין, הייתי מאוד ממליץ על ייעוץ פרונטלי עם מישהו שנמצא בתחום. עדיף אפילו עם כמה אנשים ולהצליב את המידע והעצות אחר כך.
וכמה פרקי תהילים לפני זה.
קשה לספור כמה שטויות שמעתי מאנשים שניסו להדריך אותי בתחילת הדרך.

למשל, הנושא של גיל זה באמת יכול להיות בעיה. אבל לא בתור סיבה אלא בתור סימן. כלומר, סימן לכך שהבן אדם כבר עייף מהחיים ואין לו יותר מדי אנרגיות להשקיע בדברים חדשים ולא מוכרים - תן לו לשבת בשקט ולעבוד במשהו יציב וצפוי. אבל יכול להיות גם מקרה של בן אדם שעבר את כל 40, אבל הוא לגמרי תוסס, חי, בועט וסקרן. ואם יש לו גם כישורים הדרושים, יש לו את כל הסיבות להצליח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
האם ניתן ללמוד קובול למישהי שלא יודעת תכנות כלל?
יש המלצה על מקום מסויים?
(או שצריך ללמוד תכנות, ואז להתמקד בקובול?)
מדובר על אישה בת 40 שרוצה להכנס להייטק
לא מכירה מבפנים אבל אני יודעת שבג'ון ברייס יש קורס פיתוח קובול מקיף שכולל לימודי תכנות מאפס
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אצלינו התחילה אחת מאפס ידע בתכנות, למידה עצמית של קובול, בת 44, ומאד מאד קשה לה, למרות שהיא מוכשרת ממש
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אני עובדת בקובול.
למישהי בת 40 שרוצה להיכנס זה נראה לי פתרון מצוין.
אני אמנם צעירה אבל הרבה מהמתכנתים בוקובל מבוגרים. הגיל הוא פחות הפונקציה בתחום הזה...


א מכירה מבפנים אבל אני יודעת שבג'ון ברייס יש קורס פיתוח קובול מקיף שכולל לימודי תכנות מאפס
אם יש את הקורס הזה - ממליצה להיכנס אליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אני בוגרת לימודי תכנות והציעו לי קורוס קובול שדואג להשמה.. שווה??
ממש לא שווה
אני מתכנתת צעירה נקלעתי לקובול כי זה מה שעושים אצלנו ועברתי מ qa בסיום הלימודים, היום מנסה לעבור לפיתוח דוט נט ואין שום יתרון לניסיון שלי, המשכורות בקובול ממש לא גבוהות והפיתוח בקובול לא כיף למי שמגיע מסביבות עבודה עדכניות, אגב למדתי קובול לבד תוך כדי עבודה לא צריך קואס בשביל זה, זה ממש פשוט
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
המשכורות בקובול ממש לא גבוהות​
לא מסכימה איתך בנושא .

והפיתוח בקובול לא כיף למי שמגיע מסביבות עבודה עדכניות​
אני לא עבדתי בשפות עדכניות, אבל למדתי אותם בלימודים. במבט לאחור ממש שמחה שהלכתי דווקא על הקובול. הפיתוח שלו ממש כיף לי. כנראה שזה תלוי כל אחת לפי הרגשתה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
זה כמו אסמבלר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה