להשראה מה דעתך על התוכנית?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום :)

אנחנו בשלבים של תכנון ההרחבה של הבית בעזרת ה'.
מצורפת התוכנית. וכן התשריט של הבית הקיים.
אשמח להצעות לשיפור יעול ורעיונות.

הערות:
עמודים לא ניתנים לשינוי.
מעונינים להמנע מהגבהת רצפה בגלל הרחקה מידי של האינטלציה.
לא מעונינים לשנות מיקום של סלון מטבח ממד שירותים ואמבטיה קיימים [אלא אם כן לרעיון ממש ממש ממש גאוני ]

תודה רבה !


1707299658757.png
f
1707299355201.png
 

קבצים מצורפים

  • 1707299300395.png
    1707299300395.png
    1.6 MB · צפיות: 79
  • הוסף לסימניות
  • #2
מפריע לי הדלת של הממ"ד שנפתחת במסדרון וחוסמת את המעבר
אולי אפשר להעברי אותי לקיר השמאלי אפילו שיש שם ארון שווה לנסות!
כמו"כ לגבי הריהוט בחדרים אם אתם לא סגורים על הגדלים של הארונות וכו' אולי עדיף להזיז כמה דברים:
בחדר הורים להכניס את הארון לנישה איפה שעכשיו השולחן והכיסאות כי הורים צריכים ארון של 3 דלתות
בחדר שינה 1 אין מעבר בין הארון למיטות הייתי ממליצה לסובב גם אותו לצד שמאל ולהחליף עם השולחן שהוא יותר צר
מקווה שעזרתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מפריע לי הדלת של הממ"ד שנפתחת במסדרון וחוסמת את המעבר
אולי אפשר להעברי אותי לקיר השמאלי אפילו שיש שם ארון שווה לנסות!
כמו"כ לגבי הריהוט בחדרים אם אתם לא סגורים על הגדלים של הארונות וכו' אולי עדיף להזיז כמה דברים:
בחדר הורים להכניס את הארון לנישה איפה שעכשיו השולחן והכיסאות כי הורים צריכים ארון של 3 דלתות
בחדר שינה 1 אין מעבר בין הארון למיטות הייתי ממליצה לסובב גם אותו לצד שמאל ולהחליף עם השולחן שהוא יותר צר
מקווה שעזרתי
דבר ראשון : תודה רבה

לגבי הדלת ממד-
תודה רבה על הרעיון! (היום אני גרה בבית ככה. ולא שמתי לב כמה זה באמת יכול להיות הרבה יותר נח מיקום שונה. נבדוק.

לגבי הריהוט:
נראה לי לא עשיתי מקרא מפה טוב...
כל הארונות בחדרים מדובר על 4 דלתות (160 סמ)
איפה שיש 3 ריבועים זה ארון 6 דלתות (240 סמ) (שזה מה שיש לי כיום בממד)
חוץ מהארון במסדרון שעשינו מטר (ארון מעילים חליפות וכו)

לגבי ח. שינה 1 -רעיון טוב. תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דבר ראשון : תודה רבה

לגבי הדלת ממד-
תודה רבה על הרעיון! (היום אני גרה בבית ככה. ולא שמתי לב כמה זה באמת יכול להיות הרבה יותר נח מיקום שונה. נבדוק.

לגבי הריהוט:
נראה לי לא עשיתי מקרא מפה טוב...
כל הארונות בחדרים מדובר על 4 דלתות (160 סמ)
איפה שיש 3 ריבועים זה ארון 6 דלתות (240 סמ) (שזה מה שיש לי כיום בממד)
חוץ מהארון במסדרון שעשינו מטר (ארון מעילים חליפות וכו)

לגבי ח. שינה 1 -רעיון טוב. תודה!
לא היית מעדיפה שיהיה לכם ארון גדול כמו שיש בממ"ד?
מאד מומלץ להכניס את הארון לנישה כי אז אין לו דופן חשופה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לא היית מעדיפה שיהיה לכם ארון גדול כמו שיש בממ"ד?
מאד מומלץ להכניס את הארון לנישה כי אז אין לו דופן חשופה
צריכה לחשוב באמת על זה.
כי זה אומר לגנוז את הרעיון של כורסת הנקה/כסאות כאלה זוגיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ממליצה לך על רעיון לסדר את האמבטיה בצורה שונה
ולפתוח דלת נוספת ישירות למרפסת שירות
נוח מאד להעברת כביסה מלוכלכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אשמח להצעות לשיפור יעול ורעיונות.
מצוב רעיון -- לעיון ----
1-הגדלת המטבח -ולפתוח עם הסלון -להעיף קירות מיותרים
2- מסדרון ישר וקצת מורחב --במקום כל הפיתולים המיותרים
יש בהחלט על מה לשפר -- בעיקר בעניין החדרי שירותים---אבל תראו מה אפשר ללמוד מזה
 

קבצים מצורפים

  • 1707299658757.png
    1707299658757.png
    KB 568.2 · צפיות: 57

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה