כללי מה דעתכם על המחשב/מפלצת הזה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
המחשב שלי (לנובו טינק פד E530) כבר מתחיל לגלות סימני אסטמה ואני כבר מיתכונן נפשית להוציא אותו לפנסיה מוקדמת, אומנם החומרה שלו נחשבת לחזקה (I5 2450, 8RAM) אבל בפועל איכותה זבל למדי....
עברתי על האינטרנט בחיפוש אחר מחשב טוב והגעתי למקבוק פרו 15 של אפל, מחשב שד, אבל, איך לומר.... בעדינות, קצת יקר 14,800 ש"ח.
אשמח לדעת מה דעתכם עליו, אומרים שאלה המחשבים האמינים ביותר בעולם...
מפרט:
מעבד i7 Quad-core במהירות 2.7GHz עם6MB זיכרון מטמון L3
הארד דיסק: 512GB – Flash
זיכרון: 16GB ram במהירות 1600MHz
כרטיס מסך: Intel HD Graphics 4000
NVIDIA GeForce GT 650M עם 1GB של GDDR5
מידות:
גובה: 1.8 ס"מ
רוחב: 35.89 ס"מ
עומק: 24.71 ס"מ
משקל: 2.02 ק"ג
קישור לאתר אידיגיטל:
http://store.idigital.co.il/mac/macbookpro/macbook-pro-15-2-7-ghz-retina-display-me665hb-a-6864
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תנסה לקנות אותו בחו"ל.
עדיף לא מאפל עצמם אלא אפילו מחנות חרדית ענקית כמו B&H שאם אני לא טועה יש להם משלוח לארץ אבל אז תצטרך לשלם מכס כך שעדיף שמישהו יעביר לך.
זה חיסכון לא גדול, רק כמה אלפי שקלים, 4 או 5 ליתר דיוק, לדעתי - משתלם.
חוץ מזה - המפרט הינו בהחלט חלומי. לא חלמתי מעולם על משהו יותר מזה. 8 ליבות של 3 ג'יגה הרץ כ"א, 16 רם, זיכרון פלאש - מטורף לגמריייייייייייייייי, הלוואי היה לי כסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י שעילה;1108351:
אומרים שאלה המחשבים האמינים ביותר בעולם...
מה שמותג עלול לעשות למוצר...
המפרט לא כזה בומבסטי, ובPC זה עולה פחות מחצי.
אז מה? אפל נחשב יותר אמין? בכמה יותר? שבמקום אחרי 3 שנים אתה תקנה מחשב הבא בעוד 5 שנים?
זה לא שווה את הכסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י ונתנו10;1109039:
מה שמותג עלול לעשות למוצר...
המפרט לא כזה בומבסטי, ובPC זה עולה פחות מחצי.
אז מה? אפל נחשב יותר אמין? בכמה יותר? שבמקום אחרי 3 שנים אתה תקנה מחשב הבא בעוד 5 שנים?
זה לא שווה את הכסף.

ברוווור שווה את הכסף, כנראה שאין לך מק אם ככה אתה מדבר ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בבדיקה בKSP, מפרט דומה למחשב נייח עולה פחות מחצי.
לגבי נייד, לא בדקתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י dem;1109045:
ברוווור שווה את הכסף, כנראה שאין לך מק אם ככה אתה מדבר ;)
נכון, אני רק שומע את התלונות מאלו שיש להם, ועד שהטכנאי מגיע לתקן לוקח שבוע, כי יש פשוט חוסר באנשים שמבינים בזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
פחות מ־7500 ש"ח
B001 הרכבה עצמית של מחשב נייח Intel 7464 1 7464
28528 מעבד אינטל ‏Intel Core i7 4820K 3.7Ghz 10MB L3 Cache s2011 - Box‎ 1
27832 מאוורר למעבד ‏Arctic Cooling Freezer 13 CO CPU Fan‎ 1
27337 לוחות אם למעבדי אינטל ‏Gigabyte GA-Z87-D3HP LGA1150, Intel Z87, DDR3 1600, 2xPCI-E,VGA, DVI, HDMI‎ 1
25808 זכרונות ‏Corsair Vengeance 2x8GB DDR3 2133MHz CL10 Kit‎ 1
26964 כרטיסי מסך ‏Gigabyte GTX650 Ti BOOST 2GB GDDR5 DX11 HDMI PCI-E‎ 1
28286 כונני SSD ‏Samsung 840 EVO Series MZ-7TE500BW 500GB SSD SATA III‎ 1
28794 צורבי DVD ‏Asus DRW-24D3ST DVD±RW x24 Black Sata‎ 1
21127 כרטיסי קול ‏Creative X-Fi Surround 5.1 USB Pro + Remote‎ 1
22987 ציוד רשתות ‏TP-Link TL-WN822N nMax Wireless 300Mbps‎ 1
25969 ספקי כוח ‏Corsair VS550 550W Series Active PFC 12cm Fan PSU‎ 1
26220 מארזים ‏Antec Three Hundred TWO Mid Tower Gamer Black Case No PSU‎ 1
27135 מאווררים וגופי קירור ‏Corsair Air Series AF120 Performance Edition High Airflow 120mm Fan‎ 1
21258 מקלדות ‏Logitech Desktop Set MK120 Retail‎
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני על המק כבר 3 שנים ולא הייתי צריכה טכנאי אפילו פעם אחת!!!

ברור שנייח יותר זול, תשווה לניידים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י dem;1109061:
אני על המק כבר 3 שנים ולא הייתי צריכה טכנאי אפילו פעם אחת!!!

ברור שנייח יותר זול, תשווה לניידים
אני מדבר על אלו שעובדים על מק 10-15 שנים (לא אותו מחשב :)), והם היו צריכים טכנאי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ונתנו10;1109050:
תבדוק את הDELL הזה. כרטיס מסך הרבה יותר חזק, ושאר הנתונים דומים.
חוץ מהמחיר שכמובן הרבה יותר זול
http://www.dell.com/us/p/xps-15-9530/pd?oc=dncwx1249h&model_id=xps-15-9530

ת'אמת, כמעט קניתי את זה לפני חודש כשנפלה ההחלטה שאני קונה נייד, אך בסופו של דבר נבהלתי מהעובדה שאין שם מקלדת נומרית (מספרים בצד) וירדתי מזה. הלכתי על משהו אחר.
אמנם יהיו כאלה שירימו גבה שעל כזה דבר פוסלים משהו טוב אבל קודם כל אני משתמש בזה המון ואין להשוות את זה למספרים שמעל לאותיות, וגם, הרי ברוב המחשבים בגודל הסטנדרטי (15.6) יש מקלדת נומרית, ורואים שגם כאן יש המון אבל המון מקום בצדדים בשביל זה אבל משום מה - אין....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה