דרוש מידע מה דעתכם על מכשיר הרעשה לשכנים בקומה מעל ?

  • הוסף לסימניות
  • #61
אבל מבחינת הרעש נראה שזה מעביר רעש יותר מקודם
יש לכם הבנה בזה?
אין לנו ניסיון עם צמר סלעים.
מה שכן בשיפוץ של השכנים במקום לשים חול ים בעובי מסוים כפי שהתקן מחייב, הם שפכו שם את כל פסולת הבניה שהייתה להם.
מומחה הסביר לנו שפסולת בניה לא רק שאיננה מונעת רעש אלא מעצימה אותו.
אולי אותו קבלן גאון שיפץ גם אצלכם.
אתם שומעים פה רק צד אחד,
אני גרה בשכירות בבנין חדש שכנראה ויתרו על הבידוד...
השכן בקומה מתחתי זקן ואלמן,
מה לא עשינו , שמנו דבק מיוחד לכל רגלי הכיסאות, אין כדורים, כל
האופניים, בימבות וכו' הכל בחוץ, ועדיין הוא אומר שיש רעש נוראי,
ירדנו לבדוק ואכן כש-בת השנתיים רצה זה נשמע גרוע, אך מה נעשה?
נסגור את הילדים בכלובים?
ילדים הם עם שמח ותוסס שלפעמים נופל להם דברים על הרצפה ולפעמים משתוללים....
כמה שאמרתי וכמה שאני אומרת שאני לא מרשה לקפוץ בבית - לא עוזר...
אולי יש לכם עצה מהכיוון שלי???
כמובן לא מדובר על חיים נורמליים (שגם בהם יש מקום להתחשב...)
מדובר על רעשים מוגזמים בכל קנה מידה.
יכול להיות שהם חייבים לשים בידוד, צריך לבדוק את זה מבחינה חוקית. אם כן, יש לכם אפשרות לתבוע.
אצלי זה היה הפוך, השכנים למטה מאוד רגישים לרעש וכל פעם שהילדים הקטנים שיחקו בסלון, היינו שומעים דפיקות בדלת ובקשות של השכנים לשקט.
ניסינו כמיטב יכולתנו, אבל לא תמיד זה הצליח. אי אפשר לכלוא את הילדים.
בכל אופן, יום אחד הבית היה שקט מאוד, הייתי שם עם חברות, שוחחנו בשקט גמור, ומלמטה, בקומת הקרקע שמענו ילדים קופצים.
פתאום דפיקות בדלת. פתחתי לשכן והוא פתח את הפה ועצר מייד - הוא ראה אותנו יושבות בשקט מופתי בזמן שיש רעשים מתחתיו ולא מעליו!
אמרתי לו שלפעמים חושבים שהרעש מלמעלה, בזמן שהוא באמת מלמטה.
מאז הוא הפסיק לדפוק אצלנו. כנראה עבר לשכנים למטה :giggle:
אין שכנים למטה.
ההורים שלי גרים בקומת קרקע..
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
אנחנו עברנו דירה אחרי חמש שנים של סבל מהשכנים מעלינו, שבענו......
מדובר בזוג מבוגר שקצת קשה להזיז.
כמעט חשבתי שאני כתבתי את ההודעה.
לצערי, לא נראה לי שיעזור: אם הרעש בתוך הבית לא מפריע להם, למה שרעש מבחוץ יפריע?
ולגבי רעשי גרירת רהיטים וכסאות יש פתרון זול - תחתיות סיליקון.
לא מאמינה שישימו גם אם אנחנו נקנה להם.
מניח שעיקר הרעש הוא בשבת
אז חבל על הכסף
לא חייבים באותו הזמן.
אפשר גם להפעיל ביום ראשון לפנות בוקר או ביום חמישי בשנ"צ.........
אני רק ספקטי מאד לגבי היעילות.
סקפטי לגבי השכנים או לגבי המכשיר ?........
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אם מדובר בדירה ישנה, יש דירות בקומת קרקע ישנות שבאמת לא מבודדות טוב. (בתכנון המקורי של הבנין לא מיועד למגורים אלא חניה או מחסנים).
אחרי בירור מעמיק בנושא בגלל סיפור דומה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
גם לי היה ועדיין עם רעש מזעזע מהשכנים למעלה וכלום לא עזר!!!
הפצרות בקשות בעיקר בטוב
עד שאני ובעלי כל פעם שהיה רעש עלינו ובתקיפות גדולה מאוד
הבהרנו כמה זה לא מקובל עלינו לא בנחמדות אלא בקשיחות
והרעשים באמת נהיו ברמה נסבלת(לא מדברת על הזזת כסא שולחן ופתיחת מיטות) שזה מעצבן בפרט שזה בתדירות גבוהה ובית של 15 ילדים...
אבל, אין מה לעשות אנשים חיים בבית, ואי אפשר להגיד להם לא לגרור כסא כן?
אבל קפיצות חבל, נסיעות עם בימבות, וכולי וכולי
ממש לא מקובל!!!!
המון הצלחה!
וואו, כמה שאני מזדהה. השכנים שלנו שמו טרמפולינה מעל הסלון שלי (יש להם מרפסת שם). סיוט עלי אדמות. ואם יום אחד אני אעבור דירה זה רק בגלל זה. כמה שדיברנו איתם. הם לא קופצים בין 2 ל-4. מה לעשות שאני חוזרת רק ב-4 מהעבודה ישר לקפיצות? והבנות שלי חוזרות קודם וגם לא חסר להם קפיצות על הראש אחרי יום לימודים. בהתחלה היינו מעירים ולא עזר (הילדים שלנו צריכים את זה-זה מה שאמרו לנו). התיאשנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
וואו, כמה שאני מזדהה. השכנים שלנו שמו טרמפולינה מעל הסלון שלי (יש להם מרפסת שם). סיוט עלי אדמות. ואם יום אחד אני אעבור דירה זה רק בגלל זה. כמה שדיברנו איתם. הם לא קופצים בין 2 ל-4. מה לעשות שאני חוזרת רק ב-4 מהעבודה ישר לקפיצות? והבנות שלי חוזרות קודם וגם לא חסר להם קפיצות על הראש אחרי יום לימודים. בהתחלה היינו מעירים ולא עזר (הילדים שלנו צריכים את זה-זה מה שאמרו לנו). התיאשנו.
זה ממש לא בסדר!
לדעתי צריך ללכת קשוח וחד משמעי שזה לא בסדר
ואולי נלך לדין תורה, וזה לא טריטוריה רק שלכם יש לנו גבול משותף וכולי
זה היה השיח של הדיבורים אצלי עד שנהיה שינוי לא מוחלט אבל שינוי
אני לא יכולה להיזכר בימים של החורף עם הקפיצות של הגומי והחבל על הראש! ואין לך לאן לברוח...
פשוט סיוטטט
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אין שום בעיה הלכתית בעניין, מותר לאדם לעשות הכל למען הגנה עצמית.
נקמה זה כשאתה בא לנקום באדם על מה שחטא נגדך בעבר.
ועד כמה שידוע לי, גם אם בשעה שהוא הכאיב לך, הזהרת אותו שתנקום בו, זה מותר כי זה חלק מההגנה העצמית.
האיסור הוא רק על נקמה שקרתה על העבר ללא שהיה שום איום ואזהרה על העתיד.
ובכל מקרה, בשעת פעולת ה'התחלה', 'החזרה' היא איננה נקמה. בדוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אם אתה טוען שהם לא איכפת להם והם מבוגרים תנסו לדבר באהבה עם אחד מילדיהם שאתם רואים שהוא כן איכפתי ואולי שיבקר בבית שלכם ויראה כמה זה מאד מפריע והוא כן יוכל על ההורים שלו ויסביר להורים שלו כמה זה מפריע
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
למרות שאתם צודקים, ובהחלט, עדיין ידוע בשם צדיקים (וישנו סיפור מפורסם עם הגר"ש וואזנר זצ"ל) שמויתור לא מפסידים!!!
לא הכוונה שתקבלו באהבה את כל ההתנהגות הנלוזה הזו, וודאי שלא! אדם אינו יכול לשרוד כך. הכוונה היא שתעשו אתם הכל, כולל הוצאות יקרות בשביל לבודד את התקרה שלא יישמעו הרעשים.
מובטח לכם מפי צדיקים שכל ההוצאות יחזרו לכם בכפל כפלים ובתגמול בבא ובזה, כשההדגשה על 'בזה'! (בבא בוודאי ואין צריך לומר).
והכל אם גם תמשיכו (או לפחות, תתחילו) להתנהג עם אותם השכנים ביחסי כבוד ואהבה ולא תרגישו כל הזמן כלפיהם רגשות בוז וכעס ושהם חייבים לכם משהו. ולפחות בהתנהגות אם לא כ"כ ברגש.
ואז הם לא יהיו חייבים לכם אמנם כלום, אלא אביכם שבשמים כביכול יהיה חייב לכם! ואלו אינם מילים שלי...
זה קשה מנשוא, ואיני בטוח שאני באופן אישי הייתי עומד בזה, אבל זה הפתרון הטוב ביותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לא קראתי את כל השרשור, אבל לא תמיד זה רעש חריג
אצלי בכיתה החליפו ריצוף בכיתה בקומה מעלי, ומאז כל השיעורים שומעים דפיקות מטורפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
  • הוסף לסימניות
  • #72
אם מדובר בדירה ישנה, יש דירות בקומת קרקע ישנות שבאמת לא מבודדות טוב. (בתכנון המקורי של הבנין לא מיועד למגורים אלא חניה או מחסנים).
שים לב ש @יבר כותב שזה התחיל רק אחרי השיפוץ!
לדעתי צריך ללכת קשוח וחד משמעי שזה לא בסדר
ואולי נלך לדין תורה, וזה לא טריטוריה רק שלכם יש לנו גבול משותף וכולי
!!!!!!!!!!!
כמו שבבית לא כל ילד יכול להפעיל מוזיקה שבא לו בקולי קולות כי יש עוד שותפים למרחב... כך ברור בכל מרחב משותף יש להבהיר באופן נחרץ שלא כל אחד יכול לעשות מה שבא לו בלי להתחשב בשותפים [ואם אתם אישית לא יכולים להיות נחרצים - תיעזרו במישהו חיצוני...].
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני מתלבטת אם לכתוב בעלון פירסומי השכונתי ולעלות למודעות.
למשל האם מותר לקדוח ולדפוק בפטיש ב11:00 בלילה?
אצלי אין ילדים קטנים (יש שכנים עם תינוקות)אבל בעלי קם בנץ והוא משתדל לישון מוקדם.
וכן קפיצה בחבל ונסיעה בבימבה בבית - נראה לכם מקובל?
האם בשבת אפשר לבקש התחשבות ב"שעות מנוחה"?
השכנים מתחילים "מסיבת יום הולדת" לנכד אחרי הסעודה בליל שבת בשעה ממש מאוחרת וכל הצעקות לתוך ביתינו
מה דעתכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
בלת"ק,
מציעה להוסיף בידוד בדירה שלכם-
יש הרבה אופציות של בידוד, צריך להתיעץ עם איש מקצוע
גם הוצאה של כמה אלפי שקלים שווה בשביל כל הכאבי לב והשקט המיוחל
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
שני סיפורים שאני מכיר,
1. שכן מלמטה היה מתקשר קבוע לדוד שלי, הילדים שלך עושים רעש, אי אפשר לישון וכו, והוא כשהיה חוזר הבייתה מהעבודה היה צועק על הילדים שלו ואפילו מעניש שהם לא שומעים, ומרעישים לשכן, והם אמרו לא לא עשינו רעש, אז הוא היה אומר להם שהם משקרים וכו, הילדים ספגו הרבה,
עד שפעם אחת הוא לא היה בעבודה והילדים לא היו בבית, והנה הוא מקבל טלפון נזעם שהילדים שלו עושים רעש לא נסבל ושהוא צריך לשים לזה סוף...
באותו רגע הוא קלט שהשכן סתם מעליל והילדים שלו חטפו סתם, וכו אז הוא ירד לשכן ואמר לו שמהיום נגמר הסיפור.

2.סיפור ששמעתי שכנה שהייתה מתלוננת על רעש לשכנים צעירים כל הזמן, ומזמינה משטרה וכו,
אז השכנים חיכו ליום העצמאות, התקשרו למשטרה והקליטו את השיחה עם הנציגה שמותר לעשות רעש כל הלילה ביום העצמאות, עשו מההקלוה רמיקס טראנס והשמיעו את זה ברמקולים במשך שעות על שיא הווליום ליד הדירה של השכנה, ובא לציון גואל.

רק דבר אחד לא הבנתי, איך בעקבות שיפוץ נוצר רעש?? אלא אם מדובר בבניה חדשה על הגג שלכם, כי הרצפה היא תמיד מקורית מהקבלן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
איך בעקבות שיפוץ נוצר רעש??
כשמחליפים ריצוף ומורידים את מה שהיה ושמים חדש - אם הקבלן קמצן ולא שם מספיק חול מתחת לריצוף, אז אין מספיק בידוד בין הרצפה לתקרת הבטון של הקומה מלמטה.
לתשומת לב האוחזים בשיפוץ כרגע.......
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
1. שכן מלמטה היה מתקשר קבוע לדוד שלי, הילדים שלך עושים רעש, אי אפשר לישון וכו, והוא כשהיה חוזר הבייתה מהעבודה היה צועק על הילדים שלו ואפילו מעניש שהם לא שומעים, ומרעישים לשכן, והם אמרו לא לא עשינו רעש, אז הוא היה אומר להם שהם משקרים וכו, הילדים ספגו הרבה,
עד שפעם אחת הוא לא היה בעבודה והילדים לא היו בבית, והנה הוא מקבל טלפון נזעם שהילדים שלו עושים רעש לא נסבל ושהוא צריך לשים לזה סוף...
באותו רגע הוא קלט שהשכן סתם מעליל והילדים שלו חטפו סתם, וכו אז הוא ירד לשכן ואמר לו שמהיום נגמר הסיפור.
יפה.
2.סיפור ששמעתי שכנה שהייתה מתלוננת על רעש לשכנים צעירים כל הזמן, ומזמינה משטרה וכו,
אז השכנים חיכו ליום העצמאות, התקשרו למשטרה והקליטו את השיחה עם הנציגה שמותר לעשות רעש כל הלילה ביום העצמאות, עשו מההקלוה רמיקס טראנס והשמיעו את זה ברמקולים במשך שעות על שיא הווליום ליד הדירה של השכנה, ובא לציון גואל.
יותר נשמע 'פשע ביעקב'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
והוא כשהיה חוזר הבייתה מהעבודה היה צועק על הילדים שלו ואפילו מעניש שהם לא שומעים, ומרעישים לשכן, והם אמרו לא לא עשינו רעש, אז הוא היה אומר להם שהם משקרים וכו, הילדים ספגו הרבה,
:rolleyes: :cool::eek::oops:o_O:cautious::sleep:😣😌😫😪🤐😒😓😔😕😤😞😖😲😢😭😦😧😨😩😬🥴😠😡🤬🥵🤧🥺
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
לכל מי שמשפץ ורוצה למנוע רעש צריך לעשות בידוד אקוסטי - יש בידוד מקור וחום ושמו בידוד תרמי - ויש בידוד מרעש ונקרא בידוד אקוסטי - ישנם בשוק כמה פתרונות לעניין יש יריעות שמניחים מתחת לחול או לשומשום - היריעות הנ"ל יש בכמה דרגות עובי - ממוצא עלות 30 שח למר - ויש פיתרון מושלם לגמרי מקצועי ויקר מאוד שעושים לאולפנים מזרונים מיוחדים לבידוד אקוסטי מתחת לריצוף עלות 150 שח למר
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
יכול להיות באמת שפשוט הבידוד קטסטרופלי,
וכל רעש רגיל מועצם מאוד מאוד,
מה שנוצר מצב שהשכנים שלכם שמצטיירים לכם כרעים ואטומים
הם בכלל לא מודעים לעוצמת הרעש, הם מבחינתם בטוחים שהרעשים הם רעשים נורמטיביים לחלוטין ואתם סתם עושים עסק..
וחושבים שכנראה אתם פשוט רגישים במיוחד\ בעלי פתיל קצר וכו'..

אולי באמת תנסו לדבר עם אחד מהנשואים שלהם? לדבר בצורה יפה ומכבדת,
להסביר את הענין, ולהציע להם לבוא אליכם בזמן ששומעים את הרעשים..
אולי זו גם דרך..

באופן כללי, תמיד ראיתם וחוויתם את השכנים האלו כבעלי אופי רע ואנוכי?
זה משמעותי..
כי אם אתם חושבים ככה רק בעקבות הרעשים,
אז אולי באמת יש כאן משו מעבר.. (כמו מצב שהשכנים יכולים לסבור בטעות שהתגובה שלכם מגיעה מצרות עין וכו' ושאתם סתם מנסים לתפוס אותם בפינה..וכ)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה