- הוסף לסימניות
- #61
אין לנו ניסיון עם צמר סלעים.אבל מבחינת הרעש נראה שזה מעביר רעש יותר מקודם
יש לכם הבנה בזה?
מה שכן בשיפוץ של השכנים במקום לשים חול ים בעובי מסוים כפי שהתקן מחייב, הם שפכו שם את כל פסולת הבניה שהייתה להם.
מומחה הסביר לנו שפסולת בניה לא רק שאיננה מונעת רעש אלא מעצימה אותו.
אולי אותו קבלן גאון שיפץ גם אצלכם.
כמובן לא מדובר על חיים נורמליים (שגם בהם יש מקום להתחשב...)אתם שומעים פה רק צד אחד,
אני גרה בשכירות בבנין חדש שכנראה ויתרו על הבידוד...
השכן בקומה מתחתי זקן ואלמן,
מה לא עשינו , שמנו דבק מיוחד לכל רגלי הכיסאות, אין כדורים, כל
האופניים, בימבות וכו' הכל בחוץ, ועדיין הוא אומר שיש רעש נוראי,
ירדנו לבדוק ואכן כש-בת השנתיים רצה זה נשמע גרוע, אך מה נעשה?
נסגור את הילדים בכלובים?
ילדים הם עם שמח ותוסס שלפעמים נופל להם דברים על הרצפה ולפעמים משתוללים....
כמה שאמרתי וכמה שאני אומרת שאני לא מרשה לקפוץ בבית - לא עוזר...
אולי יש לכם עצה מהכיוון שלי???
מדובר על רעשים מוגזמים בכל קנה מידה.
אין שכנים למטה.יכול להיות שהם חייבים לשים בידוד, צריך לבדוק את זה מבחינה חוקית. אם כן, יש לכם אפשרות לתבוע.
אצלי זה היה הפוך, השכנים למטה מאוד רגישים לרעש וכל פעם שהילדים הקטנים שיחקו בסלון, היינו שומעים דפיקות בדלת ובקשות של השכנים לשקט.
ניסינו כמיטב יכולתנו, אבל לא תמיד זה הצליח. אי אפשר לכלוא את הילדים.
בכל אופן, יום אחד הבית היה שקט מאוד, הייתי שם עם חברות, שוחחנו בשקט גמור, ומלמטה, בקומת הקרקע שמענו ילדים קופצים.
פתאום דפיקות בדלת. פתחתי לשכן והוא פתח את הפה ועצר מייד - הוא ראה אותנו יושבות בשקט מופתי בזמן שיש רעשים מתחתיו ולא מעליו!
אמרתי לו שלפעמים חושבים שהרעש מלמעלה, בזמן שהוא באמת מלמטה.
מאז הוא הפסיק לדפוק אצלנו. כנראה עבר לשכנים למטה![]()
ההורים שלי גרים בקומת קרקע..
הנושאים החמים