מה דעתכם על מצלמת קנון sx710???

  • פותח הנושא ag
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
מה דעתכם על מצלמת קנון sx710???


תודה רבה
 

קבצים מצורפים

  • 710.JPG
    710.JPG
    KB 106.8 · צפיות: 52
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני רכשתי היום את ה sx 530
אחרי המלצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י ag;2025178:
מה דעתכם על מצלמת קנון sx710???


תודה רבה
מצלמה מעולה, אצלנו במשפחה יש לכמה המצלמה הזה וכולם מרוצים.
אני קניתי את זה במבצע במרכז האלקטרוניקה ב850 ש"ח. לא ראיתי את זה יותר זול בשום מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מצלמה מ ע ו ל ה !!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מצטרפת!
מצלמה מעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אם הרצון הוא מצלמה קומפקטית עם אפשרויות צילום טכניות כמו של מצלמה אמיתית, היא טובה מאוד ואמינה, אבל מגדירים אותה כ'מצלמת פייסבוק' כלומר בשביל תמונות למסך מחשב (כמו כל הקומפטקיות, כי החיישן קטן).
כמובן שאיננה עומדת בקריטריוני מצלמה לבעלי מקצוע עם חיישן מלא (פול פריים - שוה לגודל סרט פילם 35 מ"מ).
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
גם בעיני זאת מצלמה מעולה
אני יכולה לשלוח תמונות להתרשמות (שילחו לי אימייל לכתובת שבחתימה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י ירוק עד45;2026152:
אם הרצון הוא מצלמה קומפקטית עם אפשרויות צילום טכניות כמו של מצלמה אמיתית, היא טובה מאוד ואמינה, אבל מגדירים אותה כ'מצלמת פייסבוק' כלומר בשביל תמונות למסך מחשב (כמו כל הקומפטקיות, כי החיישן קטן).
כמובן שאיננה עומדת בקריטריוני מצלמה לבעלי מקצוע עם חיישן מלא (פול פריים - שוה לגודל סרט פילם 35 מ"מ).

ידוע לך על משהו מומלץ יותר לתמונות איכותיות וחדות עם חיישן גדול יותר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש את הg16 שכבר בקושי ניתן להשיג.
השאלה היא אם יש פער גדול ביניהם לשימוש ביתי.

תודה רבה לכל העונים, המגיבים, המייעצים ומאירים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אלו סטנדרטים הרבה הרבה יותר יקרים.
לא פחות מאלפי שקלים, ומחייב רכישת עדשה לפחות אחת 24-105 מ"מ.
אולי כדאי לברר על קנון D6 שהיות והיא נוצרה ב-2013 מחיריה זולים כמו 4500 ש"ח.
אבל הוצאה כזו כדאי לברר עם המקצועיים באמת בפורום. יש גם את המתחרים - ניקון.
מצלמה חדשה ממש זה סדר גודל למי שחייב לצורך מקצוע, או שמאוד רוצה ויש לו אפשרויות.

כמובן שגם מצלמות הכניסה עם חישן חצי מפול פריים, הרבה יותר טוב ממצלמות קומפקטיות, אך כמובן גם שם זה לא המקסימום מבחינת איכות. וגם הם עולים סך הגון ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י ירוק עד45;2026187:
אלו סטנדרטים הרבה הרבה יותר יקרים.
לא פחות מאלפי שקלים, ומחייב רכישת עדשה לפחות אחת 24-105 מ"מ.
אולי כדאי לברר על קנון D6 שהיות והיא נוצרה ב-2013 מחיריה זולים כמו 4500 ש"ח.
אבל הוצאה כזו כדאי לברר עם המקצועיים באמת בפורום. יש גם את המתחרים - ניקון.
מצלמה חדשה ממש זה סדר גודל למי שחייב לצורך מקצוע, או שמאוד רוצה ויש לו אפשרויות.

כמובן שגם מצלמות הכניסה עם חישן חצי מפול פריים, הרבה יותר טוב ממצלמות קומפקטיות, אך כמובן גם שם זה לא המקסימום מבחינת איכות. וגם הם עולים סך הגון ממש.

אני ממש לא מתכוון למקצועיות אלא לביתיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ככל שרף הרגישות והדרישות שלך פחות גבוה,
מצלמת SX 710 היא מעולה.
אנחנו גם משתמשים בה (וגם בדגם הראשון SX230) והם מוציאות תמונות יפות מאוד לבית,
גם כשמשתמשים בזום (אבל בזום גבוה צריך חצובה קטנה בשביל תמונה חדה).
ל-710 יש גם מדריך בעברית מלאה (לברר לפני הרכישה שזה קיים בסל של המשווק), וזה חשוב מאוד לניצול היכולות של הכלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ag;2026185:
יש את הg16 שכבר בקושי ניתן להשיג.
השאלה היא אם יש פער גדול ביניהם לשימוש ביתי.

תודה רבה לכל העונים, המגיבים, המייעצים ומאירים....

ה- G16 באמת מומלצת מאוד, החסרון שלה שיש לה זום קטן
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
איזה מצלמה של קנון לשימוש בייתי
ממולצת באיזור ה 600 ש"ח?

תודה רבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י שירה בירה;2026207:
איזה מצלמה של קנון לשימוש בייתי
ממולצת באיזור ה 600 ש"ח?

תודה רבה!!

דגמי ה-SX השונים שיוצרו לפני שנתיים-שלוש, והם באמת טובים (כמובן באריזה וחדשים)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה