דרוש מידע מה האיכות של רהיטי ר.א. אחרי כמה שנים

  • הוסף לסימניות
  • #22
אני חושב שהם עושים בכמה איכויות

(זה כמו לשאול אם סמסונג זה חברה טובה, ואז יתערבבו הסיפורים על סמסונג 1200 [אברכים] וסיפורים על גלקסי.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
  • הוסף לסימניות
  • #24
לצערי גם אני מצטרפת לאלו הממליצות להתרחק.....
תוך כמה שנים הכל מתפורר, קילופים וכו' וכו', וגם השירות לא משהו בכלל.........
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אצל ההורים שלי 15 שנה ארונות נראים חדשים!!!
אצלי 10 שנים גם נראה חדש.
המיטות של חדר הילדים התחילו להתנדנד בערך אחרי 10 שנים, תקנו אותם ומאז זה ככה ככה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לי יש ארון בן 13 שנה מ.ד.פ (לחדר ילדים)
החלק האחורי של הארון יצא ממקומו ומגירות הייתי צריכה להחליף את כל המסילות.
חיצונית הוא נראה מצוין כמו חדש.
אבל לא הייתי עושה היום כזה ארון.
רק סנדביץ !!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אני עשיתי סנדוויץ
ואחרי 8 שנים רק מחכה לרגע לזרוק אותו ...
זוועה של ארון.

כנראה שאין בזה כללים

לכן שואלת, מה כן ??
מאד מתעניינת בריהוט מעצמלה
ואשמח לשמוע אם יש למישהו ניסיון ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני עשיתי סנדוויץ
ואחרי 8 שנים רק מחכה לרגע לזרוק אותו ...
זוועה של ארון.

כנראה שאין בזה כללים

לכן שואלת, מה כן ??
מאד מתעניינת בריהוט מעצמלה
ואשמח לשמוע אם יש למישהו ניסיון ...
יש לי ארון של עצמלה, יכולה להגיד בוודאות שהוא אינו עשוי מעץ מלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יש לי חדר ילדים משהו כמו 4-5 שנים
נראה כמו חדש

אגב לגבי הההגדרה של "גרוע" ךא רק ביחס לרא בכלליות
מאוד מאוד תלוי מה השימוש בו - אם למשל מדובר בחדר ילדים ל4 ילדים זה לא דומה לחדר ילדים ל2 ילדים

וגם שמתי לב שיש כאלו שיותר יודעים לשמור על דברים ויש כאלו שפחות

אבל ברור שלא באתי לגרוע גם מהדיס המלצות שנתנו פה

כול מקרה לגופו
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יש לי חדר שינה mdf 15 שנים כמו חדש.
לאחר 12 שנים המסילות בארון התחילו לעשות בעיות ונדרש תיקון.
וכן חדר ילדים וארון נוסף.
שמתי לב שהרבה תלוי במתקינים.
המתקינים של ר.א. מעולים ומקצוענים.
הרבה חנויות של אנ"ש מחזיקים מתקינים לבד והעבודה שלהם הרבה פחות איכותית
מה שגרם אצלי למיטה פחות חזקה וארון אחד פחות יציב.

למי שכתבה על החלק המתקלף במיטת קומותיים-
אני גהצתי בעדינות והכל נדבק ונראה כמו חדש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אצל ההורים שלי 15 שנה ארונות נראים חדשים!!!
אצלי 10 שנים גם נראה חדש.
המיטות של חדר הילדים התחילו להתנדנד בערך אחרי 10 שנים, תקנו אותם ומאז זה ככה ככה.
פעם והיום זה לא אותו הדבר
13 שנה חדר שינה כמו חדש
חדר ילדים 4 שנים המצב גרוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
חדר ילדים
סנדוויץ
3+ שנים
מצב טוב מאד
שירות טוב מאד
(אך לא שרות מעבר לכלל המצדיק את המחיר..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
ממליצה לשמור מרחק, מניסיון.
(ארון במרפסת שירות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
כשהייתי במפעל של ר.א בקריות המוכרת אמרה לי שMDF יותר טוב מהסנדויץ כי הסנדויץ שלהם זה סיני והוא פחות טוב(וזה היה נשמע לי מוזר)והתחלתי להתעניין והתברר לי ששכן שלי הוא מתקין שנים של ר.א באזור קרית ספר,והא אמר לי שלסנדויץ הוא בא יותר לתיקונים של דלתות מאשר הMDF
אבל הוא הוסיף ואמר לי שרק לרהיטי הקרייה בקרית ספר יש הסכם עם ר.א שהוא עושה להם גם סנדויץ יקר יותר שזה נקרא בערך בריז או משהו בערך שעושים מזה בדרך כלל ארונות מטבח, קראתי על זה באינטרנט וזה באמת נכון
ושילמתי קצת יותר והזמנתי דרך רהיטי הקרייה אפילו שאני גר בצפון(כבר היה לי את הסקיצה של הארון כשהייתי במפעל שלר.א
בהצלחה
סליחה ממש אבל זה..
שטויות והבלים.......
למי שקצת מבין בעץ....
אף מפעל היום לא עובד עם סנדוויץ' בירצ' (או בירטש)
אצל ר.א כמדומני ניתן לבקש אולי הדפנות יהיו בירץ' וזה בתוספת ואם כן זה אפשרי בכל חנות
את רוצה לעשות פרסומת? אין בעיה. בכבוד! אבל לא להטעות אנשים......
סנדוויץ' בירץ' הוא באמת מצויין מאוד
הסנדוויץ הרגיל שמסתובב היום בשוק הוא פשוט מאוד!!! הוא סיני
שימו לב גם הסנדוויץ האדום של היום הוא פשוט מאוד והוא סיני והוא לא מתקרב לסנדוויץ האדום של ההורים שלנו שהיה מיוצר בארץ עד לפני מעט יותר מעשר שנים (יש מעט סנדוויץ אדום שמגיע מברצלונה שהוא כן חזק)
ארון בירץ' מחזיק המון שנים והוא בדרך כלל מיוצר אצל נגר
שימו לב שיש נגרים שאומרים בירץ' אבל דוחפים משהו אחר כי הם סומכים על זה שאנשים לא יודעים להבדיל....
וכשכן בוחרים מפעל ולא נגר כדאי לחפש חנות אמינה שתדריך אתכם מה כדאי לאיזה מוצר יש דברים שעדיף מהמפעל פלוני ויש דברים שדווקא מאלמוני
וכן זה לפעמים גם דברים שמשתנים
מוכר אמין וישר דרך יכוון אתכם למה נכון לכם במוצר הספציפי לפי שימוש ספציפי. מעבר דירה, רטיבויות, ספונג'ה וכו
בהצלחה!
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה