דרוש מידע מה האיכות של רהיטי ר.א. אחרי כמה שנים

  • הוסף לסימניות
  • #41
אצל מי כן מומלץ???
בס"ד

לי יש ארון + מיטת רביעיה בחדר ילדים כ-7 שנים
של רהיטי הנגר
המצב של החדר מצוין, לא הייתי אומרת חדש אבל האיכות מעולה.

אני בשלבי בירורים לקניית ארון לחדר נוסף ושמעתי שר.א. זה לא הכי.. עכשיו מגיע האשכול כאן ומאמת לי את העניין...
נראה לי שאקנה ארון נוסף של רהיטי הנגר, מה שבטוח בטוח
אני לא יודעת אם יש להשיג בהרבה מקומות, אני קניתי אצל שולחן מלכים, מרוצה עד הגג
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
גם אני קניתי בשולחן מלכים בב"ב 2 חדרי ילדים דבר ראשון יש שם מעצבת שמייעצת איך לחלק את הארון כולל לחשוב על העתיד שהילדים יגדלו , היא ישבה אייתנו 3 שעות ללא תוספת תשלום ,בנוסף היא מבינה מאוד בצבעים שהולכים עכשיו היא עושה שילובים מאוד יפים . יצא חדרים מושלמים , כשהנגר הגיע להתקין הוא היה צריך להגיע למקומות גבוהים הוא עלה על המגירות ללא שום פחד שיקרה להם משהו שזה גם מעיד על חוזקם
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
גם אני קניתי בשולחן מלכים בב"ב 2 חדרי ילדים דבר ראשון יש שם מעצבת שמייעצת איך לחלק את הארון כולל לחשוב על העתיד שהילדים יגדלו , היא ישבה אייתנו 3 שעות ללא תוספת תשלום ,בנוסף היא מבינה מאוד בצבעים שהולכים עכשיו היא עושה שילובים מאוד יפים . יצא חדרים מושלמים , כשהנגר הגיע להתקין הוא היה צריך להגיע למקומות גבוהים הוא עלה על המגירות ללא שום פחד שיקרה להם משהו שזה גם מעיד על חוזקם
כמובן מרהיטי הנגר
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אני בדיוק מבררת על מיטת קומתיים, ביררתי על ר. א. ורהיטי הנגר.
בר. א. המחיר נמוך משמעותית אבל אני מבינה שהאיכות לא משהו.
יש למישהו ניסיון עם מיטת קומתיים של רהיטי הנגר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
כשהנגר הגיע להתקין הוא היה צריך להגיע למקומות גבוהים הוא עלה על המגירות ללא שום פחד שיקרה להם משהו שזה גם מעיד על חוזקם

לא מחייב:p
יכול להיות שהוא עשה חשבון שמפעם אחת שהוא יעלה לא יקרה כלום...
סתם, בצחוק..

עכשיו ברצינות, אני מהארון הזה מרוצה מאד, אבל המסילות של המגירות קצת עשו בעיות, באשמת הילדים שלי שחיפשו סולם כדי להגיע לגובה, כמובן מאז שהם קלטו שהמסילות יכולות להישבר הם הפסיקו לטפס (לפחות כשאני רואה) , על אף שהנזק כבר קיים. (מקווה שאפשר לתקן)
חוץ מזה הכל מצוין ב"ה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
גם לי יש רהיטים של הנגר וגם של ר.א.
הנגר - איכותי וחזק, המסילות של המגירות נשחקות עם הזמן וצריך להחליף.
ר.א - גימורים מהממים, בשימוש בחדר פרטי של ילדה, נשמר כבר 4 שנים במצב טוב מאד.

שירות לקוחות תלוי במקום בו קנית
יש לי בעיה עם הנגר שסיפקו לי מיטה לא במפרט שביקשתי והחנות מתנערת מאחריות (לא עונים)
ר.א מחליפים מדפים אם נדפק וכו' כעת אני מחכה לשירות אחרי מתקינים לא מקצועיים שלהם שדפקו אצלי כמה דברים בעת ההתקנה.
 
  • תודה
Reactions: ddd
  • הוסף לסימניות
  • #49
הם מעודפים מנגרייה או שזה חברה רגילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
אין הבדל . צריך לבדוק בעיקר שירות של חנות כי הם עומדים מול החברה ברגע של פשלה וכמובן שיש פערים בין חנויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני קניתי ארון הזזה של ר.א ואני ממש מרוצה היחס שלהם נדיר! התלוננתי על קילוף למטה והם באו להחליף את כל הדיקט וכן מדפים.
מיטה קניתי מהם והיא סבבה לגמרי.
כעת אי רוצה לקנות שוב של ר. א והם עפו על עצמם במחירים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא לתת לזה לקרות!
אשמח לשמוע על חנות מומלצת לרכישת אורונות הזזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני קניתי ארון הזזה של ר.א ואני ממש מרוצה היחס שלהם נדיר! התלוננתי על קילוף למטה והם באו להחליף את כל הדיקט וכן מדפים.
מיטה קניתי מהם והיא סבבה לגמרי.
כעת אי רוצה לקנות שוב של ר. א והם עפו על עצמם במחירים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
לא לתת לזה לקרות!
אשמח לשמוע על חנות מומלצת לרכישת אורונות הזזה.
גם אני מאוד אשמח לשמוע, כי חשבתי לקנות ארון הזזה בר.א. ועכשיו אחרי ה"המלצות" אני לא בטוחה.
אבל איפה כן איכותי???
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
גם אני מאוד אשמח לשמוע, כי חשבתי לקנות ארון הזזה בר.א. ועכשיו אחרי ה"המלצות" אני לא בטוחה.
אבל איפה כן איכותי???
ארון הזזה באופן כללי פחות מומלץ בגלל תקלות של המסילות
יש לי ארון רגיל של ר.א כבר שנתיים והוא נראה כמו חדש שהשניה קנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
יש לי ארון הזזה של ר.א שנתיים בינתיים מצוין
יש לי עוד ארון שלהם עם טריקה שקטה והוא לא משהו, הקפיצים כבר נשברו כמה פעמים
הם דווקא באו לסדר מיד (יש להם שירות מצוין) אבל זה נשבר שוב .
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
יש לי חדר שינה של ר.א - מיטות, שידה, ארון רגיל וקומודה.
כבר 6 שנים ונראה כמו חדש (חוץ מה"עור" בגב המיטות שקצת הצהיב. היה לבן במקור)
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
יש לי כ4 שנים
הארון מתפרק מהגב (הדיקט)
כנ"ל המגירה של הנעלים במסגרת כבר שנה כך
והפרומיקה במיטות נפרדת איפה שנתקעים עם הרגל
נראה לי שאפשר לומר שהציפיות מר'א' גורמות לאנשים להתחרפן מהבעיות
כך שהם לא כ"כ גרועים אבל גם לא טובים כמו השיווק שלהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
יש לי כ4 שנים
הארון מתפרק מהגב (הדיקט)
כנ"ל המגירה של הנעלים במסגרת כבר שנה כך
והפרומיקה במיטות נפרדת איפה שנתקעים עם הרגל
נראה לי שאפשר לומר שהציפיות מר'א' גורמות לאנשים להתחרפן מהבעיות
כך שהם לא כ"כ גרועים אבל גם לא טובים כמו השיווק שלהם
גם אצלי הדיקט מאחורה לא מחובר טוב אבל זה קרה בגלל שלא נזהרתי ודחפתי בכוח משהו גדול לארון אז חלק מההדוקים של הדיקט מאחורה השתחררו.

אבל זה בעיה שלי. לא שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
גם אצלי הדיקט מאחורה לא מחובר טוב אבל זה קרה בגלל שלא נזהרתי ודחפתי בכוח משהו גדול לארון אז חלק מההדוקים של הדיקט מאחורה השתחררו.

אבל זה בעיה שלי. לא שלהם.
ממש לא
לא נראה לי שדחפת עם טרקטור וגם לא עם לום
אני לא זוכר אף ארון אחר שזה קרה
נשאל את הציבור
וזה?
כנ"ל המגירה של הנעלים במסגרת כבר שנה כך
והפרומיקה במיטות נפרדת איפה שנתקעים עם הרגל
וזה?
(חוץ מה"עור" בגב המיטות שקצת הצהיב. היה לבן במקור)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה