דרוש מידע מה הדרך הכי בטוחה לשלוח צ'ק מעיר לעיר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הכי מהיר
וכמה עולה ?

נשמע מפחיד לשלוח בדואר..
חשש שלא יגיע או שיפתחו

מבני ברק לביתר.

אשמח למידע ואם עשיתם את זה
ובאיזה צורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש אפשרות של שליחים של אנש
או לכתוב שם למוטב ולשלוח צילום
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #6
מבני ברק לא מכירה- אבל בטוחה שיש ,
תחכי למשהו שימליץ על משהו הגון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
היום אפשר לשלוח תמונה של הצק וזה מספיק לכל הדעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
@אלישבע גוהר ולא רק...
הדרך הכי בטוחה עבורכם היא
לא לתת כזה צ'ק בחיים!!! לא נותנים צ'ק פתוח... אתם אף פעם לא יכולים לדעת להיכן הוא יגיע!!! צ'ק הוא שטר חוב לכל דבר האם הייתם רושמים שטר חוב בלי לרשום למי חייבים?! ודאי שלא!!! - אז צ'ק זה בדיוק אותו דבר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
@אלישבע גוהר ולא רק...
הדרך הכי בטוחה עבורכם היא
לא לתת כזה צ'ק בחיים!!! לא נותנים צ'ק פתוח... אתם אף פעם לא יכולים לדעת להיכן הוא יגיע!!! צ'ק הוא שטר חוב לכל דבר האם הייתם רושמים שטר חוב בלי לרשום למי חייבים?! ודאי שלא!!! - אז צ'ק זה בדיוק אותו דבר!
אולי תסבירי מה הבעיה לתת שיק עם סכום ללא מוטב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אולי תסבירי מה הבעיה לתת שיק עם סכום ללא מוטב?
בשמחה... אני יסביר...
ההסתכלות של רוב האנשים על צ'ק היא לא נכונה, צריך להבין צ'ק = שטר חוב לכל דבר!!!
אם צ'ק שכזה התגלגל לידיים לא הכי טובות - אנחנו הופכים להיות בעלי חוב לכל דבר ועניין לאותו אחד! ולא יועילו שום תירוצים של אבד/נגנב/ או כל תירוץ אחר
כמובן כמו כל דבר בחיים לא צריך להיות פרנואיד אבל כן צריך להבין את המשמעות של זה
אם עדיין לא הובנתי אני יפרט יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בשמחה... אני יסביר...
ההסתכלות של רוב האנשים על צ'ק היא לא נכונה, צריך להבין צ'ק = שטר חוב לכל דבר!!!
אם צ'ק שכזה התגלגל לידיים לא הכי טובות - אנחנו הופכים להיות בעלי חוב לכל דבר ועניין לאותו אחד! ולא יועילו שום תירוצים של אבד/נגנב/ או כל תירוץ אחר
כמובן כמו כל דבר בחיים לא צריך להיות פרנואיד אבל כן צריך להבין את המשמעות של זה
אם עדיין לא הובנתי אני יפרט יותר...
מה משנה מי יהיה הבעל חוב שלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה משנה מי יהיה הבעל חוב שלי?
לאו דווקה במקרה הזה כן...
אבל לא יצוייר שהצ'ק נעלם מה סביר להניח שיקרה?! בעל הצ'ק יבטל אותו... וישלם במזומן למי שהיה אמור לקבל את הצ'ק.
נכון?! - מעולה..
אבל הצ'ק המשיך לטייל...
והוא הגיע לידיים לא נאמנות שהעבירו אותו לאנשים שלא הייתי רוצה שידפקו אצלי בבית ויבקשו כסף...

אגב, מבחינת החוק אין משמעות גדולה לצ'ק מבוטל, עקרונית לבטל צ'ק זה לא פתרון גמור, כי אם ככה אף בעל עסק לא היה מוכן לקבל צ'קים..

ושוב, כמובן שאני קצת מגזים בתיאור הבעיתיות - אבל העיקרון אני חושב שברור... ואם לאחד/ת מחברי הפורום הנכבד זה יעלה ולו במעט את המודעות למה זה צ'ק - שווה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לאו דווקה במקרה הזה כן...
אבל לא יצוייר שהצ'ק נעלם מה סביר להניח שיקרה?! בעל הצ'ק יבטל אותו... וישלם במזומן למי שהיה אמור לקבל את הצ'ק.
נכון?! - מעולה..
אבל הצ'ק המשיך לטייל...
והוא הגיע לידיים לא נאמנות שהעבירו אותו לאנשים שלא הייתי רוצה שידפקו אצלי בבית ויבקשו כסף...

אגב, מבחינת החוק אין משמעות גדולה לצ'ק מבוטל, עקרונית לבטל צ'ק זה לא פתרון גמור, כי אם ככה אף בעל עסק לא היה מוכן לקבל צ'קים..

ושוב, כמובן שאני קצת מגזים בתיאור הבעיתיות - אבל העיקרון אני חושב שברור... ואם לאחד/ת מחברי הפורום הנכבד זה יעלה ולו במעט את המודעות למה זה צ'ק - שווה!!!
לא. אם השיק נעלם אני לא ישלם לו כלום.
בעיה שלו! אם נאבד לו מזומן אני גם צריך להשלים לו?
ואם זה שיק ללא מוטב ודאי שאני לא ישלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא. אם השיק נעלם אני לא ישלם לו כלום.
בעיה שלו! אם נאבד לו מזומן אני גם צריך להשלים לו?
ואם זה שיק ללא מוטב ודאי שאני לא ישלם.
עכשיו נדבר רגע על המצוי ולא הרצוי... על מה קורה בפועל ולא מה צריך להיות...
אם בעל העביר לך את המוצר בשלמותו - הוא יכול פשוט לא לתת לך את המוצר או מה שאמור להשלים לך. ואז אתה נגרר לסיבוכים מיותרים וכאבי ראש כדי לקבל את מה שמגיע לך.
וגם אם הוא העביר כבר את הכל אם שלחת לו צ'ק והוא לא הגיע ליעדו - אתה בבעיה ולא הוא...
וגם אם נתת לו ביד ונעלם לו וכבר קיבלת את המוצר - סמוך על בעל העסק שלא יישב סתם בשקט, במקרה הטוב זה יסתיים בטרדות וכאבי ראש שלך..

וכל זה במקום הצעד הפשוט - לרשום למוטב בלבד?!

אגב, כל זה בלי להתייחס לזיופים ו"תיקונים" שעלולים לצוץ בצ'ק... אבל כשיש מוטב בלבד הורדת את אחוז הסיכון בעשרות אחוזים אם לא מאה אחוז...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
כדאי לדעת שגם בצ'ק פתוח יש אפשרות לכתוב למטה במילים שזה מוגבל עד סכום מסויים.
אז גם אם לא פתרון מושלם לפחות חלקי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
רק חבר נאמן או קרוב משפחה נאמן יביא אותו ליעד ברוגע עם שיחה מהמקבל שקיבל

מניסיון
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בעסק שלי, אני מבקש שישלחו לי תמונה של השיק.
ואני מפקיד דרך האפליקציה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה