דרוש מידע מה הטיפים להתנהגות עם השותה והשיכור בפורים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #22
ונהפוכו...
חכם נזהר מלבלוס הררי סופגניות גם לא בטצדקי של מצוות היום
כי במרחק של שבועות שהולכים לטיפול דיאטטי להורדת הסוכר, השומן, ושאר מר"ב,
והמטפל רוצה לדעת איפה הכל התחיל
כמעט תמיד זה בחנוכה...
השוואה בין עודף משקל לאלכוהול לא מראה על בגרות יתרה
ויכולתם לקחת את זה ל - אזני המן/מצות/עוגות גבינה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כמו שכולם כתבו למעלה - לשתות הרבה הרבה מים
אבל עוד נקודה שראיתי אצל כמה וכמה שיכורים -
לא לתת לשיכור להיכנס לישון כשהוא תחת השפעת אלכוהול
זה מתכון להנגאובר!
לפני השינה להפיג את האלכוהול ע"י הליכה מרובה או מלפפון חמוץ (בגבול, זה לפעמים גורם להקאות...)
גם מקלחת טובה והחלפת בגדים תורמים לזה.
בזמן השינה מערכות העיכול אינם פועלות בתפוקה מלאה, והיין שנשאר בקיבה גורם לתופעות לא נעימות, כמו מיגרנות חזקות ובחילות וכד'
לכן מומלץ להגיע לשינה כשאין השפעה חזקה של אלכוהול
ואם יש אפשרות להעיר/להתעוררר באמצע הלילה לתחנות שתיה ושירותים - מה טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
הטיפ הכי טוב להזכיר לו ש..
חכם לא נכנס למקום שטיפש לא יודע איך לצאת ממנו
ולא להגיד לי 'מצוות היום' כי במרחק של שנים שהולכים לטיפול והמטפל רוצה לדעת איפה הכל התחיל כמעט תמיד זה בפורים..
הגזמה מיותרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
סיפור אחד?
אפשר לברר אצל מי שזה מקצועו כמה סיפורים יש.
ואצלנו אין שיכורים ברחובות אולי בבתים כך שלא באלי לא רלוונטי
אז הנה כמה סיפורים,
ישיבת וולפסון, לפחות 600 שיכורים.
ישיבת פוניבז' לפחות 1000 שיכורים.
ישיבת חברון עוד 800 שיכורים.
ישיבת....
ומשום מה, אני לא מכיר שם שום מכורים לאלכוהול.
אני כן מכיר מכורים, שבכלל לא שמעו על פורים.
אז כן, הפחידו אותנו עם סיגריות שמתחילות בפורים, וזה המון פעמים נכון.
אבל אלכוהול, זה יכול להתפרץ אז, למי שיש לו בעיות, כמו בכל הזדמנות אחרת, וזה אומר שהוא מראש צריך טיפול.
בן אדם נורמאלי, עשוי להתחיל לעשן בפורים, לא עשוי להפוך לאלכוהוליסט....
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
ישיבת וולפסון, לפחות 600 שיכורים.
ישיבת פוניבז' לפחות 1000 שיכורים.
ישיבת חברון עוד 800 שיכורים.
"כולל" מיר לפחות 1500 שיכורים
"כולל" סורוצקין כנ"ל
"כולל"...
ומשום מה, אני לא מכיר שם שום מכורים לאלכוהול.
בן אדם נורמאלי, עשוי להתחיל לעשן בפורים, לא עשוי להפוך לאלכוהוליסט....
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אז הנה כמה סיפורים,
ישיבת וולפסון, לפחות 600 שיכורים.
ישיבת פוניבז' לפחות 1000 שיכורים.
ישיבת חברון עוד 800 שיכורים.
ישיבת....
ומשום מה, אני לא מכיר שם שום מכורים לאלכוהול.
אני כן מכיר מכורים, שבכלל לא שמעו על פורים.
אז כן, הפחידו אותנו עם סיגריות שמתחילות בפורים, וזה המון פעמים נכון.
אבל אלכוהול, זה יכול להתפרץ אז, למי שיש לו בעיות, כמו בכל הזדמנות אחרת, וזה אומר שהוא מראש צריך טיפול.
בן אדם נורמאלי, עשוי להתחיל לעשן בפורים, לא עשוי להפוך לאלכוהוליסט....
כל כך הרבה בורות במשבצת אחת שגורם לי לחשוב אם בכלל לענות.
רק לספר לכם שמי שזקוק לטיפול עושה את זה בשקט דממה בחדרי חדרים..
וגם אם ממליון שיכורים אחד צריך טיפול אחרי 20 שנה וזה הבן שלך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כל כך הרבה בורות במשבצת אחת שגורם לי לחשוב אם בכלל לענות.
רק לספר לכם שמי שזקוק לטיפול עושה את זה בשקט דממה בחדרי חדרים..
וגם אם ממליון שיכורים אחד צריך טיפול אחרי 20 שנה וזה הבן שלך..
ואם אחד ממליון שעוברים את הכביש בירוק מתים וזה הבן של...
יש מקרים.
וזה אנשים עם בעייה שהתפרמצה בפורים, או בשלום זכר, או בברית, או בחתונה,
אז נמחק את פורים, את האלכוהול, את הכבישים והמכוניות?
אז נהיה נורמליים, עם קצת שימת לב וזהירות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #32
בכל מקרה, אין בין הטיפים להתנהגות עם שיכורים
1, אמירה, זה עלול לדפוק אותך לכל החיים, תפסיק הרגע
2, תיזהר אם אתה מתמכר לא ללכת לטיפול 1234.. בבני ברק, הם נוראיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אז נמחק את פורים, את האלכוהול, את הכבישים והמכוניות?
אתם קיצונים שקצינים את הדיון
אמר הרב אקשטין ושמעתי באוזני "לא תראו לעולם תמונה של ראש ישיבה או אדמו"ר בגילפין..כן כן בפורים "
ולא צריך להקמין כלום, לשתות לחיים בשמחה מכל סוג זב נהדר וכך נהגו אלפי שנים יהודים מכובדים,
שכרות זה שלילי וזהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אתם קיצונים שקצינים את הדיון
אמר הרב אקשטין ושמעתי באוזני "לא תראו לעולם תמונה של ראש ישיבה או אדמו"ר בגילפין..כן כן בפורים "
ולא צריך להקמין כלום, לשתות לחיים בשמחה מכל סוג זב נהדר וכך נהגו אלפי שנים יהודים מכובדים,
שכרות זה שלילי וזהו.
כי לא מראים לכם את התמונות האלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
מצוין זה מה שרציתי לראות כתוב!!
אבל בסוכה, עם 4 המינים ביד או השענות כן מראים!!
ברור.
מתי ראית תמונה של אדמור יושן, או אפילו עם פיג'מה?
אז נכון, ככל שאדם מכובד יותר הוא משתכר בפורום מכובד יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
יש הסרטות של אדמו"ר ידוע בבני ברק שמשתכר כל שנה עד כדי שצריך להחזיק אותו שלא ייפול באמצע הטיש
והוא לא היחיד, מוסר השכל מכל הוויכוח הזה, אם אתם משתכרים אז לא ליד האישה, סבתא, או כל ישות נלחצת אחרת, אלא אם כן תאמתם עמדות מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
והוא לא היחיד, מוסר השכל מכל הוויכוח הזה, אם אתם משתכרים אז לא ליד האישה, סבתא, או כל ישות נלחצת אחרת, אלא אם כן תאמתם עמדות מראש.
אמי תחי' אמרה לי היום שהיא בטוחה שאם הייתי שותה לידה לא הייתי מצליח להשתכר, מה לעשות שגיסי מזמין אותי כל שנה ולא מוכן לוותר (למרות השכרות)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה