דרוש מידע מה הטיפים להתנהגות עם השותה והשיכור בפורים?

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #41
הטיפ הכי טוב להזכיר לו ש..
חכם לא נכנס למקום שטיפש לא יודע איך לצאת ממנו
ולא להגיד לי 'מצוות היום' כי במרחק של שנים שהולכים לטיפול והמטפל רוצה לדעת איפה הכל התחיל כמעט תמיד זה בפורים..
מאיפה ההמצאות האלהשהכל מתחיל בפורים
אני ממליץ מאד לחתנים שנה ראשונה לא להשתכר
ושנה שנייה בהדרגה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מאיפה ההמצאות האלהשהכל מתחיל בפורים
אני ממליץ מאד לחתנים שנה ראשונה לא להשתכר
ושנה שנייה בהדרגה...
''ההמצאות'' ממי שמטפל בהם ומנסה להציל אותם ואת משפחתם , את השמות כתבתי כבר
ואם זה כל כך טוב למה בשנה ראשונה לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אתם קיצונים שקצינים את הדיון
אמר הרב אקשטין ושמעתי באוזני "לא תראו לעולם תמונה של ראש ישיבה או אדמו"ר בגילפין..כן כן בפורים "
ולא צריך להקמין כלום, לשתות לחיים בשמחה מכל סוג זב נהדר וכך נהגו אלפי שנים יהודים מכובדים,
שכרות זה שלילי וזהו.
הבל
אני במקרה מכיר הרבה הסרטות של האדמור מתולדות אהרן שהוא בעד דלא ידע ממש
ואני מאד מתפעל מכך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
  • הוסף לסימניות
  • #45
''ההמצאות'' ממי שמטפל בהם ומנסה להציל אותם ואת משפחתם , את השמות כתבתי כבר
ואם זה כל כך טוב למה בשנה ראשונה לא?
שנה ראשנה חתן וכלה חדשים עדיין לא מכירים אחד את השני לגמרי
זה לא הזמן
תכיר איך נוהגים שם לאט לאט ותכנס לענין
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
שנה ראשנה חתן וכלה חדשים עדיין לא מכירים אחד את השני לגמרי
זה לא הזמן
תכיר איך נוהגים שם לאט לאט ותכנס לענין
אתם מורידים את הדיון לרמה נמוכה
אז תשתכרו ותהנו
הבל
אני במקרה מכיר הרבה הסרטות של האדמור מתולדות אהרן שהוא בעד דלא ידע ממש
ואני מאד מתפעל מכך...
מתולדות אהרון יכול להיות
נמתין לעיתונים סופש ונחפש תמונות של גדולים מבושמים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אתם מורידים את הדיון לרמה נמוכה
אז תשתכרו ותהנו

מתולדות אהרון יכול להיות
נמתין לעיתונים סופש ונחפש תמונות של גדולים מבושמים..
א. ממרומי הבנתך אם תוכל להסביר מה לא מובן ונכון במה שכתבתי.
ב. טענתך מגדולי ישראל ואדמורי''ם - איננה טענה כיון שכללית אנשים מבוגרים פחות משתכרים בכל המגזרים גם כאלו שלא מכבדים את עצמם ונפל פיתא בבירא.
ג, לא נתפרש מאי שנא תו''א
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
''ההמצאות'' ממי שמטפל בהם ומנסה להציל אותם ואת משפחתם , את השמות כתבתי כבר
ואם זה כל כך טוב למה בשנה ראשונה לא?
הבעיה של מטפלים שמכיון שמגיעים אליהם כל הבעייתיים הם חושבים שכולם כך,
זו תופעה מצויה,
תכלס אצל חרדים יש יותר אחוזים של מכורים לאלכוהול מגויים בחו''ל? לא נראה לי,
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לא מראה על בגרות יתרה

כל כך הרבה בורות במשבצת אחת שגורם לי לחשוב אם בכלל לענות.

אתם קיצונים שקצינים את הדיון

אתם מורידים את הדיון לרמה נמוכה
כל הפוסל......

אני מקוה שאין לכם קשר לעולם הטיפול עם כזו הכלה, סובלנות, ענייניות וכבוד של דיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
תלוי מה אתם עושים כשאתם שיכורים
נהיים אלימים?
נרדמים באמצע הכביש?
מסכנים אחרים?
תשתו סודה, לא יין
בעלי פינה הפורים בן אדם מאמצע הכביש חודש אחרי חתונה לבית חולים,
אשתו אמרה לי בשבת ( אנחנו מכירים) שהיא בהיסטריה שלא ישתכר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
תלוי מה אתם עושים כשאתם שיכורים
נהיים אלימים?
נרדמים באמצע הכביש?
מסכנים אחרים?
תשתו סודה, לא יין
בעלי פינה הפורים בן אדם מאמצע הכביש חודש אחרי חתונה לבית חולים,
אשתו אמרה לי בשבת ( אנחנו מכירים) שהיא בהיסטריה שלא ישתכר....
על אנשים כאלה אמרנו ששנה ראשונה (לפחות) שלא יגעו ביין.
חוץ מזה, מי שאשתו לא רוצה, בצורה היסטרית, לדעתי האישית הוא פושע.
(כמובן שלא יילך לטיפול זוגי אצל הנ''ל מבני ברק כי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
על אנשים כאלה אמרנו ששנה ראשונה (לפחות) שלא יגעו ביין.
חוץ מזה, מי שאשתו לא רוצה, בצורה היסטרית, לדעתי האישית הוא פושע.
(כמובן שלא יילך לטיפול זוגי אצל הנ''ל מבני ברק כי...)
גם לא 80 שנה אחרי הנישואין
יש לי דוד בן 50 שכשהוא שותה הוא מסיים את החשבונות שלו עם כולם
והוא אחד שיודע חשבון...
בקיצור אל תעמדו לידו בפורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
גם לא 80 שנה אחרי הנישואין
יש לי דוד בן 50 שכשהוא שותה הוא מסיים את החשבונות שלו עם כולם
והוא אחד שיודע חשבון...
בקיצור אל תעמדו לידו בפורים
עד דלא ידע בין ארור לברוך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אני נותנת לבעלי להשתכר, לא יהיה לו פורים בלי זה
ואל תחשבו שהוא יושב בשקט ושר שירים, הוא עומד ודורש מכולם את התשומת לב
אבל זאת ההנאה שלו ואני מפרגנת ותכלס הוא עושה שמח- אם לא הוא- היה דיכאון ושקט ככה יש משהו שמצחיק את כולם ועושה מעניין
הוא עומד ודורש ומספר ושואל וגם אם הוא עושה קצת פדיחות- אני זוכרת שזה פורים וזה הכיף שלו והכל בפרופורציה..
ותכלס הוא עושה שמח לכולם, אז הוא נרדם שעתיים אצל ההורים, זרמו.. החולצה לא מבריקה- הוא שיכור ופורים היום, הכל טוב..
תשתדלו לתמוך ולפרגן כי אם אח"כ הבעל מתעורר ומספרים לו רק כמה הוא עשה פדיחות ואיך הוא דיבר לא לעניין - אז הוא ישאר מהפורים לא רק עם הרגשה לא טובה פיזית- כי הכאבי ראש והצרבות וכו מהשתיה אלא גם עם הרגשה דפוקה ובשביל מה נתתם לו להשתכר..

אני חושבת שזה יפה לתת לבעל להשתכר אם הוא רוצה ולא יפה לחסום אותו כי הוא ירגיש דפוק עם עצמו ולא יהנה כל הפורים...
(אח שלי התחתן 3 ימים לפני פורים ובשבע ברכות שלו- בפורים הוא הרגיש ממש נטע זר, כל החברים שלו השתכרו והגיסים קצת והוא אפילו לא שתה קצת (לא שתמיד הוא שיכור אבל כן שתוי ושר שירים..) כמובן שהוא לא היה צריך להשתכר אז- למרות שהגיעו לבקר אותנו בשבע ברכות הזה זוג שהתחתן -יום אחריו והחתן היה שיכור כולו, לא יודעת מה אישתו עשתה ואיך היא רצה אחריו ברחובות- אבל הם נשואים "באושר ובעושר עד היום הזה".. ברור שזה מוגזם אבל ברעיון..)
כמובן שגם להיפך- אם האשה מאוד לא רוצה שהבעל ישתכר וממש מפחדת מזה- יהיה יפה מצידו לפרגן לה ולא לשתות אפילו שזה קשה לו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
תשתדלו לתמוך ולפרגן כי אם אח"כ הבעל מתעורר ומספרים לו רק כמה הוא עשה פדיחות ואיך הוא דיבר לא לעניין - אז הוא ישאר מהפורים לא רק עם הרגשה לא טובה פיזית- כי הכאבי ראש והצרבות וכו מהשתיה אלא גם עם הרגשה דפוקה ובשביל מה נתתם לו להשתכר..
תשובה לעניין
(y)
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
אני נותנת לבעלי להשתכר, לא יהיה לו פורים בלי זה
ואל תחשבו שהוא יושב בשקט ושר שירים, הוא עומד ודורש מכולם את התשומת לב
אבל זאת ההנאה שלו ואני מפרגנת ותכלס הוא עושה שמח- אם לא הוא- היה דיכאון ושקט ככה יש משהו שמצחיק את כולם ועושה מעניין
הוא עומד ודורש ומספר ושואל וגם אם הוא עושה קצת פדיחות- אני זוכרת שזה פורים וזה הכיף שלו והכל בפרופורציה..
ותכלס הוא עושה שמח לכולם, אז הוא נרדם שעתיים אצל ההורים, זרמו.. החולצה לא מבריקה- הוא שיכור ופורים היום, הכל טוב..
תשתדלו לתמוך ולפרגן כי אם אח"כ הבעל מתעורר ומספרים לו רק כמה הוא עשה פדיחות ואיך הוא דיבר לא לעניין - אז הוא ישאר מהפורים לא רק עם הרגשה לא טובה פיזית- כי הכאבי ראש והצרבות וכו מהשתיה אלא גם עם הרגשה דפוקה ובשביל מה נתתם לו להשתכר..

אני חושבת שזה יפה לתת לבעל להשתכר אם הוא רוצה ולא יפה לחסום אותו כי הוא ירגיש דפוק עם עצמו ולא יהנה כל הפורים...
(אח שלי התחתן 3 ימים לפני פורים ובשבע ברכות שלו- בפורים הוא הרגיש ממש נטע זר, כל החברים שלו השתכרו והגיסים קצת והוא אפילו לא שתה קצת (לא שתמיד הוא שיכור אבל כן שתוי ושר שירים..) כמובן שהוא לא היה צריך להשתכר אז- למרות שהגיעו לבקר אותנו בשבע ברכות הזה זוג שהתחתן -יום אחריו והחתן היה שיכור כולו, לא יודעת מה אישתו עשתה ואיך היא רצה אחריו ברחובות- אבל הם נשואים "באושר ובעושר עד היום הזה".. ברור שזה מוגזם אבל ברעיון..)
כמובן שגם להיפך- אם האשה מאוד לא רוצה שהבעל ישתכר וממש מפחדת מזה- יהיה יפה מצידו לפרגן לה ולא לשתות אפילו שזה קשה לו..
התשובה הכי טובה, עניינית, ויהודית, עד כה.
הלוואי שכל הנשים יתנו יקר לבעליהן ככה
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
מה אני יעשה שבמשפחה מאוד רצו שאשתכר....
אבל אני לא רציתי....
ניסו לשכנע אותי לשתות, וחיכו לרגע... (בסוף נכנעתי ל3 כוסות יין.) מסכנים..
(מאוד נהנו שנה שעברה כשהשתכרתי, אבל לדעתי אכן התפדחתי)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה