מידע שימושי מה הסיבה שאתם ממליצים דווקא על קחטן?

  • פותח הנושא SPOT
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
אל תקנו קחטן לילדים . אני מתחרטת מאוד
הילדים מקבלים מכות בראש , וזה ברזל =כואב מאוד!

לנוער , למבוגרים - ממליצה מכל הסיבות הנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י bracha;1631271:
אני לא ניסיתי את קחטן ואין לי איך לעזור לך ספציפית בזה.

אבל ככלל, בפרוג לא ממליצים לך מוכרים שעושים רווח כזה או אחר ממכירת המוצר. (יש מוצרים שהם אמנם מוכרים לך בפחות אבל עושים רווח יותר גדול).
כאן, ממליצים לך אנשים שהשתמשו בפועל - ונהנו או לא נהנו.
והם לא מרוויחים מזה כלום, הם פשוט ניסו ויודעים באמת, שווה או לא שווה.
אני כן סומכת יותר על פרוג מאשר על המוכר.

לכן עד עכשיו לא קניתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י הניס;1631287:
מיטות מעץ זה פשוט מיושן מהדור שאנחנו היינו ילדים קטנים ועוד לפני ....
אם הולכים על עץ זה רק אצל נגר פרטי מעצבת וכו'
נמאס מהדוגמאות המיושנות ,
הרבה יותר יפה קל ונוח זה מיטות ברזל
והיום יש פשוט דגמים מהמהמים של שילוב עץ
(לא מיקר בהרבה )

מענין
דוקא בתצוגה ממש לא התרשמתי מהיי ריזר- רואים את המזרונים גם אם מוסיפים
עץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אני חושבת לטווח ארוך, כיום ילדים (בנים) בני 9-10, בעוד כמה שנים בע"ה כשיגדלו ויהיו בחורים, הם יכולים לישון בנוחות על מיטות עץ?
ואם עץ, אז רפאל זו החברה המובילה באיכות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יש לי 2 מיטות קחטן לחדרי ילדים, אחת כבר למעלה מעשר שנים (אז התלבטתי מאוד בין מיטת עץ למיטת קחטן) והשנייה חדשה (הפעם לא הייתה התלבטות כלל וכלל).
האיכות מצוינת, המזרונים נשלפים, העובדה שזה מותאם גם למבוגרים מצוינת לילדים הגדלים וגם לארוח של זוגות מפעם לפעם. גררנו את המיטה כבר כמה פעמים מהחדר לסוכה והיא מחזיקה מעמד יפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני העדפתי מיטת ברזל על פני עץ בגלל החוזק והעמידות, ברזל חזק יותר בפני קפיצות ילדים מעץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
קומפורט הברזל יותר דק מבפנים ולכן פחות איכותי מקחטן, שלס ומנדלבוים.
לי אישית היתה מיטה של שלס- מעולה, קניתי עכשיו רביעיה של קחטן,
מאד נוחה גם לשינת מבוגרים.
באם יש אפשרות לחדר אחד מעץ לילדים ובחדר אחר קחטן שיהיה אפשרות ארוח.
גם בחורים מעדיפים היי רייזר מאשר מיטת עץ.

לגבי המזרונים- המיטה של קחטן עם מזרונים מדהימים מספוג כחול ונוחים להפליא!!!
וקניתי סדינים בצבע של המיטה- לא מורידה כל יום...
בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הי
בדיוק עכשיו מחפשת מיטות היירייזר מצופות עץ לחדר אורחים..
רציתי לברר באיזה חנות מומלץ לקנות? ואיזה חברה של מיטות? ומה סביבות המחירים?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
קניתי קחטן בשפיצר בהנחה משמעותית לפרוגיים, מיטה מקסימה רחבה ונוחה, ממליצה בחום.
בכל אופן במיטות עץ צריך פורמייקה חזקה במיוחד שלא תידפק וישארו צלקות מכוערות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מיטות מעץ זה פשוט מיושן מהדור שאנחנו היינו ילדים קטנים ועוד לפני ....
אם הולכים על עץ זה רק אצל נגר פרטי מעצבת וכו'
נמאס מהדוגמאות המיושנות ,
הרבה יותר יפה קל ונוח זה מיטות ברזל
והיום יש פשוט דגמים מהמהמים של שילוב עץ
(לא מיקר בהרבה )
ממש לא נכון
יש לי גם קחטן וגם עץ .קחטן בחדר אורחים (ילדים) וגם מיטת נוער מעץ יפהיפה דגם חדיש במיוחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
האם יש מישהו שמכיר את מיטות הקומפורט החדשות שמשווקות? הם טוענים שיש להם תחתית של רשת איכותית. איך זה? האם זה נכון שקשה להרים את המיטה התחתית ולייצב אותה למעלה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
קניתי מיטת קומפורט לפני שנה.
מרוצה מאד
הפטנט החדש מקל מאד על הפתיחה,
והרשת נותנת יציבות למזרן.

לאחר ברורים רבים
אצל "מותגים" ברח' עזרא בב"ב -היצרנים.
המחיר היה הזול ביותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
האם יש מישהו שמכיר את מיטות הקומפורט החדשות שמשווקות? הם טוענים שיש להם תחתית של רשת איכותית. איך זה? האם זה נכון שקשה להרים את המיטה התחתית ולייצב אותה למעלה?
מניסיון של כמה במשפחה, מיטות לא איכותיות בעליל.
אחת מהן - תוך שנתיים נדבר כל הברזל של המיטה עם המנגנון ומההתחלה היא מתנדנדת ממש.
והשניה מתקלפת וגם לא יציבה בעליל.
ומדבור על שימוש של בנות בוגרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אני צריכה דחוף מיטת משולשת לנערות שלי. לסיכום מה אתם ממליצים ואיפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מקפיצה
שווה לקנות דרך האתר של קחטן או ללכת לחנות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
מקפיצה
איפה הכי משתלם לקנות מיטות של קחטן בבני ברק? והאם כדאי לקנות דרת האתר של קחטן?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה