מידע שימושי מה הסיבה שאתם ממליצים דווקא על קחטן?

  • פותח הנושא SPOT
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
מברור שעשיתי בחנויות למיטות נוער
המוכרים הציעו דוקא את סוג המיטות מעץ
בטענה שהם מספיק חזקות, והרבה יותר יפות מהקחטן שבו רואים את המזרונים וכו'
ואם כבר מוסיפים פלטות יפות וכו' זה כבר אותו מחיר
אמרתי לבעלי: אבל בפרוג מאד ממליצים על קחטן אז איך אפשר לקנות משהו אחר?:p
מדובר עבור ילדים קטנים שאין צורך שיהיה אותו גובה
אודה מאדדד לכל תשובה אני ממש רוצה לקנות ולא יודעת מה עדיף.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני לא ניסיתי את קחטן ואין לי איך לעזור לך ספציפית בזה.

אבל ככלל, בפרוג לא ממליצים לך מוכרים שעושים רווח כזה או אחר ממכירת המוצר. (יש מוצרים שהם אמנם מוכרים לך בפחות אבל עושים רווח יותר גדול).
כאן, ממליצים לך אנשים שהשתמשו בפועל - ונהנו או לא נהנו.
והם לא מרוויחים מזה כלום, הם פשוט ניסו ויודעים באמת, שווה או לא שווה.
אני כן סומכת יותר על פרוג מאשר על המוכר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
את קחטן הייתי קונה בשביל חדר שאמורים לארח בו מבוגרים.
לילדים יותר נח ויותר יפה מיטת נוער מעץ, תואמת לארון ולמכתביה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מיטות מעץ זה פשוט מיושן מהדור שאנחנו היינו ילדים קטנים ועוד לפני ....
אם הולכים על עץ זה רק אצל נגר פרטי מעצבת וכו'
נמאס מהדוגמאות המיושנות ,
הרבה יותר יפה קל ונוח זה מיטות ברזל
והיום יש פשוט דגמים מהמהמים של שילוב עץ
(לא מיקר בהרבה )
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם את לא צריכה מיטת על-קל, אל תקני קחטן. הרעיון של קחטן זו מיטת ספפה שקצת יותר מעוצבת מהסטנדרט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני לקחתי קחטן - בגלל התלהבות כאן וגם משכנה...
ובגלל שזה מיטה יותר קלה להזזה (יש לי שם סוכה)
וגם בשטיפה...
לקחת מיטה עם ראש דובי
וכל השאר הן תובנות שלמדתי אחרי....
והרי הן לפניך:
-היירייזר לא משמעותי > זה לא באותו גובה בדיוק
-לארח מבוגרים זה לא משמעותי > מזרנים רגילים ודיקט
כך שזה אופציה לילדים או לאורחים מבוגרים שאוהבים מזרן קשה
-כל המזרנים בחוץ - נראים לעין כלומר כל בוקר כל הסדינים צריכים להוריד
וכל לילה לשים מחדש - כדי שיראו שהמזרנים בצבע בורדו כי החדר בהתאם
- בעץ - אפשר לעשות ראש מיטה לרוחב - נגיד יש לי חלון מעל המיטה ואם משהו עלה בטעות עם נעליים הקיר מקושט ואם היה שם עץ הכל היה מבריק עם סמרטוט ולא ע"י קירצוף עם ספוג הפלא
- הרביעייה מאד גבוהה,
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קחטן לא יותר טובים מכל חברה אחרת שמייצרת מיטות היי- רייזר, הם פשוט יודעים ליחצן את עצמם טוב יותר...
היתרון הגדול של מיטות הי רייזר על מיטות עץ, זה הגובה השווה והמחיר שהוא יותר זול. אבל מיטות היי רייזר משולבות עץ זה כבר ממש אותם מחירים כמו העץ (הבדלים של משהו כמו 300 ש''ח), ובמיטת עץ יש מעלות שאין במיטת היי רייזר. חוץ מזה שבדר''כ מיטות עץ הן הרבה יותר יפות (לא יודעת מאיפה לקחה המגיבה כאן שהעיצובים של מיטות עץ הם מיושנים... אני קניתי לאחרונה מיטת נוער מדהימה וחדשנית מעץ, איכותית וממש לא מנגר פרטי או מעצבת, ההפרש במחיר בינה לבין קחטן היה 200 ש''ח), יש גם ארגז מצעים שאין להיי רייזר.
שיהיה בהצלחה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
את מתכוונת מה ההבדל בין היירייזר למיטת עץ? או דווקא של קחטן? אני חושבת שצריך בבית מיטת הייריזר נוחה לשינה, גם לילדים נעים יותר לישון על מזרן נוח מאשר על קרש מרופד.
ואם מגיעים אורחים, על היירייזר איכותי אפשר להשכיב אותם בלי נקיפות מצפון, על מיטת עץ זה אחרת. בפרט אם רוצים 4 מיטות שזה על חשבון העובי של המזרן.
עוד משהו שמפריע לי- מיטת עץ כבדה, היא הרבה פחות גמישה. קשה לסגור או לפתוח אותה, בפרט כשאני עושה את זה כל בוקר וערב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה תלוי איזו היירייזר יש לך, לי יש מיטה נוחה מאוד עם מזרנים טובים (מי ישן היום על מזרני קפיצים?)
אני קונה סדינים בצבע של המיטה ולא מורידה אותם כל ערב, ובראש של המיטה אפשר לשלב עץ איפה שרק רוצים. יש לי 3 דפנות מעץ מעוצבות ויפות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
עולה על הגל -
כבר תקופה אני רוצה לקנות מיטה ולא יוצאת ברור.
יש כמה חברות שמיצרות מוצר דומה.
יש הבדלים די משמעותיים במחיר.

קחטן
שלס
קומפורט
מנדלבוים

מומלץ לשלם יותר על הקחטן?
ההפרש במחיר נובע רק בגלל העיצוב, או שהמיטה גם יותר נוחה / חזקה וכו'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הנוחות נובעת מהמזרנים בלבד, וממש לא מהבסיס שלהם
כך שזה לא משנה אם זו מיטת עץ או היירייזר.
לי אישית יש מיטת עץ, מעולה לאורחים. היא נראית מושלם עם החדר.

מנסיון עם קחטן, המיטה הנפתחת נוסעת תוך כדי שינה
והמזרנים שנמכרים יחד איתה - לא איכותיים בעליל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה לא כ"כ קשור על מה מתלהבים כאן ועל מה המוכר מלהיב.
זה שאלה של מה הצרכים שלכם
מה שניתן להוציא מפרוג, זה הפלוסים והמינוסים ולפי זה לראות מה הכי מתאים... עדיין זה הבית שלך ולא של פרוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מזרונים נשלפים זהו פלוס גדול מאוד במיטת ילדים,
המיטה קלה מאוד לפתיחה וסגירה, הילדים לא זקוקים לעזרת ההורים כלל מגיל קטן מאוד.
 
  • תודה
Reactions: ch3
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י אחת אחת 11;1631307:
זה תלוי איזו היירייזר יש לך, לי יש מיטה נוחה מאוד עם מזרנים טובים (מי ישן היום על מזרני קפיצים?)
אני קונה סדינים בצבע של המיטה ולא מורידה אותם כל ערב, ובראש של המיטה אפשר לשלב עץ איפה שרק רוצים. יש לי 3 דפנות מעץ מעוצבות ויפות.

מזרנים טובים - הוספתי עליהם עוד - לנוחות מעולה לילדים
אבל לא של מבוגרים שרגילים למזרן של חדר שינה מפנק - ללא קפיצים

3 דפנות מענין, אפחד לא הציע לי
איפה קנית ? של קחטן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
את האמת שאני לא זוכרת של מי היא ולא אצל מי קניתי, חבל, דווקא נהניתי מאוד מהשרות שלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני קניתי במותגים בבני ברק
שרות מדהים מחירים זולים
ממליצה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אוסיף הערה שלא קשורה ישירות לשאלתך, אבל מכילה אזהרה חשובה:
בשבועות התארחתי אצל הורי. הם רכשו לאחרונה היי רייזר שהגב הדקורטיבי שלה, העשוי בצורת קשת, הוא גם מגן מפני נפילות - ניתן להסירו ולהציבו בקדמת המיטה העליונה כדי שיתפקד כמגן.

בתי נרדמה במיטה העליונה. באמצע הלילה התעוררתי לקול בכיה. כל הגוף שלה החליק מחוץ למיטה, רק הראש היה כלוא בתוך המיטה, מתחת לקשת. מפחדת לחשוב מה היה קורה לו לא הייתי מתעוררת, או מתעוררת מאוחר מדי.

ממדיה של בתי אינם זעירים, המבנה שלה גבוה ומוצק. אבל המגן לא הגן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני קניתי מיטה של קומפורט, והמיטה הנפתחת קצת מתנדנדת,
וגם הגודל של הדיקט לא תואם למסגרת העץ וחורק בפנים...
כמו כן הברגים שמאחורי גב העץ הרסו לי את הקיר מאחורי המיטה, לא יודעת איך זה בחברות אחרות.
בקיצור, אני לא מדי ממליצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גם לי יש מגן קשת, אבל הוא מתחיל בקו המיטה, אי אפשר להעביר שם רגל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י אחת אחת 11;1631343:
גם לי יש מגן קשת, אבל הוא מתחיל בקו המיטה, אי אפשר להעביר שם רגל.

גם המגן הנ"ל מתחיל בקו המיטה, אך במקטע המעוגל הוא כמובן מתרומם ומתעגל. דרך המרווח הזה היא נפלה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה