דרוש מידע מה הקריטריונים שיובילו למעצרי באמצע הלילה

  • הוסף לסימניות
  • #24
הרב יצחק יוסף גם העלה את המודעות לזה:

הגאון רבי יצחק יוסף אמש | "יש לי נכד שקיבל צו גיוס, הוא קרע את זה, שם את זה באסלה כמו שאמרתי לו, אמרתי לו שלא ייצא מהישיבה, שלא יגיע הביתה שלא יעצרו אותו"

אולי הישיבות צריכות לעשות מרד ולא לדווח על הבחורים שהולכים לביתם כדי שלא ייעצרו?
הנ"ל קישר את זה להודעת הראשל"צ
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
כנראה שלא מדובר בהלשנה שיטתית (כמו שאפשר להבין כאן)
אז למי דברי הראשל"צ התכוון?
מההודעה המצוטטת זה נראה של הראשל"צ אמר זאת,
אלא פרשנות של כותב ההודעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הרב יצחק יוסף גם העלה את המודעות לזה:

הגאון רבי יצחק יוסף אמש | "יש לי נכד שקיבל צו גיוס, הוא קרע את זה, שם את זה באסלה כמו שאמרתי לו, אמרתי לו שלא ייצא מהישיבה, שלא יגיע הביתה שלא יעצרו אותו"

אולי הישיבות צריכות לעשות מרד ולא לדווח על הבחורים שהולכים לביתם כדי שלא ייעצרו?
הרב יצחק יוסף העלא את המודעות?
מה זה קשור לדיווח על בחורים חסרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני מנסה לנתח את המעצרים של העריקים,
ובעיקר איך הצבא יודע שהבחור נסע לבית והוא לא בישיבה, הוא עוקב אחרי הפלאפון שלו וברגע שהוא יוצא מהישיבה עוצרים אותו?
ראיתי בישיבת מיר שכתוב כל מי שנעדר מהישיבה אפי' לזמן קצר חייב לדווח למשרד, האם יכול להיות שברגע שבחור חולה ונוסע לבית, והישיבה מדווחת שהוא חסר בכדי שאם יהיה ביקורת שהמוסד לא ייפסל,

והצבא עוקב אחרי זה וכך מצליח להגיע לבחורים שהגיעו הביתה??
שמעתי בראיון שעשו עם אבא של הבחור שהם היו ליד הישיבה, חיכו לבחור שיצא מהישיבה, ואז הם ראו את הבחור הנ"ל יוצא ונכנס לאוטו של ההורים, (הוא לאהרגיש טוב באותו יום) ועקבו אחריו עד הבית. (מבני ברק עד באר שבע)
נקודות נוספות שנאמרו בראיון: האבא אמר בראיון שהוא נכה צהל. ועובד עד היום עם חיילים הלומי קרב. והוא זיהה שהמשטרה הצבאית היא של איזור המרכז ולא של איזור הדרום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
שמעתי בראיון שעשו עם אבא של הבחור שהם היו ליד הישיבה, חיכו לבחור שיצא מהישיבה, ועקבו אחריו עד הבית. (מבני ברק עד באר שבע)
האבא אמר בראיון שהוא נכה צהל. ועובד עד היום עם חיילים הלומי קרב. והוא זיהה שהמשטרה הצבאית היא של איזור המרכז ולא של איזור הדרום.
זה כבר לא הלשנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
שמעתי בראיון שעשו עם אבא של הבחור שהם היו ליד הישיבה, חיכו לבחור שיצא מהישיבה, ואז הם ראו את הבחור הנ"ל יוצא ונכנס לאוטו של ההורים, (הוא לאהרגיש טוב באותו יום) ועקבו אחריו עד הבית. (מבני ברק עד באר שבע)
נקודות נוספות שנאמרו בראיון: האבא אמר בראיון שהוא נכה צהל. ועובד עד היום עם חיילים הלומי קרב. והוא זיהה שהמשטרה הצבאית היא של איזור המרכז ולא של איזור הדרום.
השאלה היא איך הם ידעו שהוא יוצא מהישיבה לבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
השאלה היא איך הם ידעו שהוא יוצא מהישיבה לבית?
הם חיכו לבחור כלשהו שיצא מהישיבה,
לאוו דווקא לבחור מסויים,

זה נראה שזרקת את החיצים ורק אח"כ אתה מסמן את העיגול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הם חיכו לבחור כלשהו שיצא מהישיבה,
לאוו דווקא לבחור מסויים,

זה נראה שזרקת את החיצים ורק אח"כ אתה מסמן את העיגול.
זה ההסבר הכי הגיוני שמצאתי,
ואם יש בחור שבישיבה שלו נעצר מישהו, שיבדוק האם הוא דיווח במשרד שהוא חסר ואם רשמו את זה ב'דתות' ואז נוכן להתקדם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
והישיבה מדווחת שהוא חסר בכדי שאם יהיה ביקורת שהמוסד לא ייפסל
מעולם לא שמעתי שהישיבה מדווחת למישהו שהבחור חסר.
מלבד, אולי, להורים שלו
ואולי גם למקק ולראש קיבוץ, אם זה קורה יותר מידי פעמים,
ואולי אולי אחר כך גם למשגיח.
אבל גם זה לא בכל הישיבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
זה ההסבר הכי הגיוני שמצאתי,
ואם יש בחור שבישיבה שלו נעצר מישהו, שיבדוק האם הוא דיווח במשרד שהוא חסר ואם רשמו את זה ב'דתות' ואז נוכן להתקדם.
אתה עדיין מתעקש,
בכל אופן זה כמות קטנה מידי בשביל לבדוק דפוס פעולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
זה ההסבר הכי הגיוני שמצאתי,
ואם יש בחור שבישיבה שלו נעצר מישהו, שיבדוק האם הוא דיווח במשרד שהוא חסר ואם רשמו את זה ב'דתות' ואז נוכן להתקדם.
בחור עריק לא מקבל דתות, אין על מה לדווח
 
  • הוסף לסימניות
  • #39

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה