כללי מה זה נראה לכם? פרויקט גמר...

  • הוסף לסימניות
  • #1
כמעט שנתיים חלפו להם ביעף והנה אנחנו ניצבים על סף סיום הקורס-עיצוב גרפי...
כעת אנחנו מתחילים לעבוד על פרויקט הגמר, אשמח מאד לחוות דעתכם מה ה"לוגו" הזה משדר לכם? כמו מה זה נראה?
תודה רבה מראש :)
 

קבצים מצורפים

  • שיעורי בית (8)-כ'ט תשרי-לוגו לפרויקט גמר 2-01.png
    KB 75.1 · צפיות: 31
  • הוסף לסימניות
  • #2
משהו כמו מעדן חלב, לבן..כאילו ה'נ' אמורה להיות כפית
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
גם לי זה היה נראה סוג של מאכל אולי מעדניה או משהו כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הטקסט נראה מחולק - נ-או-ה.
הה' כאילו נפרדת
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש עוד מישהו שזה נראה לו קשור לאוכל??? אם כן בבקשה תסבירו למה?!
מבחינת עיצוב ריווחים טיפוגרפיה וכד' בהחלט יש עוד עבודה, תודה על ההערות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נראה כיוון של אוכל
יכול להיות גם עיצוב מתנות מתוקות וכו'.

הפונט הוא אישי.
הצבע - מעורר תיאבון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דווקא לי נראה משהו באסטתיקה ויופי ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
האפקט של הזכוכית בתוך האותיות הוא מכוון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י rachelis;1107980:
דווקא לי נראה משהו באסטתיקה ויופי ...
גם לי, ואם כן הייתי מצפה שהפונט יהיה יותר זורם. בנוסף, הריחוף והאפקט שם נותן תחושה לא יציבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
קרם תחליב או משהו באזור
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
היה נראה לי איזה בית קפה
או קרמים ומוצרי טיפוח וכאלה
רק האדום קצת לא קשור
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
פאות / שיער
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לוגו נטראלי כמעט לחלוטין.
אפשר להדביק אותו על כ"כ הרבה תחומים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י park;1108311:
לוגו נטראלי כמעט לחלוטין.
אפשר להדביק אותו על כ"כ הרבה תחומים.

לא נכון!!!

אין דבר כזה לוגו נטראלי לוגו זה שפה עיצובית וכו'...השאר היסטוריה

יאללה שתף אותנו מזה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
הקודם היה סוג של ניסוי כלים מה אומר העיצוב/צבע לצופים...
כעת זה יותר קרוב לדבר האמיתי, אז באמת, כמו מה זה נראה לכם???
תודה רבה :)
 

קבצים מצורפים

  • שיעורי בית (8)-כ'ט תשרי-לוגו לפרויקט גמר 4-01.png
    KB 210.1 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #20
פאנית...כך זה נראה(אם כי אני מתארת לעצמי שהגברת איננה פאנית...(-:
אגב זה ממש יפה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שבוע טוב!!
רוצה לשתף אתכם בפרויקט מיוחד שאני זוכה לקחת בו חלק
האמת שכבר הרבה זמן אני רוצה לשתף פה בפרוג (תכלס מכאן זה הכל התחיל!)
אבל לא מצאתי זמן לזה אבל עכשיו הייתי חייבת פעם שלישית זה כבר חזקה.
אז הכל התחיל שראיתי פה בפרוג פרסומת שמחפשים מעצבת למיזם חדש לעיתון שמיועד לבחורות עם תוכן מגניב ורלוונטי בדיוק בשבילם
ברגע הראשון נדלקתי זה דבר ראשון זה ליצור משהו חדש וגם זה קהל יעד מושלם ועם חסר רציני בתחום
ידעתי שאני על זה! רציתי להיות חלק מזה
שלחתי להם ישר מייל ומאז הכל היסטוריה
התחלנו לעבוד על זה רציני והיה המון על מה אבל היה מלא תקווה ומלא חיות .פשוט פרויקט מהחלומות!
החומר של המגזין הראשון כבר היה מוכן ואני התחלתי לעבוד על מיתוג, קונספט עיצוב כתבות ואז עברנו לעימוד.
בגלל שזה חומרים לבחורות דבר ראשון ידעתי שזה צריך להיות צעיר מקצועי וכיפיי עם צבעים חמים ומזמינים.
העימוד דרש השקעה לא קטנה שיהיה חדיש ומעניין.
העמוד שער זה הכיף שלי שיהיה מצחיק וקשור לכל חודש..
העיתון הראשון יצא לדרך וגם בחלומות הוורודים לא ידענו כמה ביקוש יהיה לזה
1.jpg
והמשכנו במרץ לחודש השני
בחודש השני החלטנו שחייבים קו עיצובי לאורך כל העיתון טורים קבועים של כותבות קבועות
ברגע שאת יודעת שעיצוב הוא לא חד פעמי זה מאתגר מליחץ ומרגש הרבה יותר.
פה גם התחלנו קריאה דיגיטלית מושקעת ולא רק PDF וגם הגהה רצינית של בעלת מקצוע
והנה העיתון השני שלנו של חודש כסלו
10.jpg


והנה היום אנחנו אוחזות בעיתון השלישי
ששבר שיאים חדשים!!
והגיע לכל רחבי הארץ (רציני!! אני גם לא האמנתי) עם יותר מאלף רשמות
עיתון או לא עיתון?
11.jpg
3.jpg4.jpg5.jpg13.jpg14.jpg12.jpg

לא חלמתי שאני אוציא עיתון אבל זה קרה ועכשיו נשאר רק להתפלל שזה יגדל ויצליח.
תודה לכם שהייתם שותפים עד פה
מצרפת לכם את הקישור להצטרפות לעיתון

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה