התייעצות מה כדאי להביא מישראל לניו יורק

  • הוסף לסימניות
  • #22
לא יודעת לגבי מטרנה,
זכור לי על סימילאק ששם עולה 50$ לפחית,
כדאי לברר
ולעשות ש"ב שלא תתקעו במכס...
כנראה תלוי איזה סוג...
בין 36-50 $
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
קצת יומרני להביא סופגניות למדינה שיש בה בכל מקום סניף של Dunkin' Donut
ל - בוסטון קרם שלהם אף סופגניה ישראלית לא מתקרבת
זה נכון
אבל, הציבור החרדי שאני מכירה בארה"ב, ואני מכירה הרבה, כי כל המשפחה שלי שם, לא אוכלים מדונקין.
בוסטון קרים יש גם במאפים במאפיות אחרות, חרדיות. והוא באמת משהו מיוחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני נוסע מחר בעז"ה לניו יורק, ואני יכול להעביר משקל גדול, יש משהו שכדאי להעביר מהארץ לניו יורק?
אשמח לשמוע את חות דעתכם בנושא.
סוכריות גומי, כן כן הג'לים הצבעוניים נאילה
אין אותם בחול כשר
פיצוחים (קבוקים קשיו וכו) כנ"ל
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מטרנה מהדרין ממש מעט חנויות מוכרים כאן בניו יורק וגם תמיד חסר להם. השאלה כמה ריווחי זה כי הם בעצמם צריכים להרויח. אני לא חושבת שזה שווה את המקום שתופס ואת המשקל. בכל אופן אם תביא מטרנה אקסטרא קר אני אקנה ממך.
קרמבו אין הרבה כאן אבל הסופרים הקטנים היהודים מביאים קרמבו.
ישלי כמה רעיונות השאלה כמה משקל ישלך וכמה מקום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מזוזות
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
טוב אני הייתי בניו יורק לפני חודש והסתכלתי כל הזמן על המחירים של המטרנה (הייתי עם ילדים קטנים) המחיר במכולות ההכי זולים 39.9 $ לפני מע"מ (כמו שמופיע באמריקה) ובבתי מרקחת (כן מוכרים את מטרנה בבית מרקחת) המחיר מגיע 55 $
ממליץ בחום לקחת ולמכור אפילו למכולת ב 30 $ זה עדיין רווחי מאוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
היי
זה רמי מהמכס בנתב"ג
קולגות מניו יורק שאלו אותי כמה פעמים על המטרנה
באמת שלא הבנתי מה הקטע של המטרנה
תודה על המידע
רשע
אתה ואני וכמו כולם מנסים להתפרנס וסתם לנסות להביא פחד על אנשים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
סוכריות גומי, כן כן הג'לים הצבעוניים נאילה
אין אותם בחול כשר
פיצוחים (קבוקים קשיו וכו) כנ"ל
בטח שיש
חורף שעבר הייתי בארה"ב, ראיתי אותם בכל המקומות. הם רק לא באים במשקל כמו בפיצוחיות אצלינו אלא בקופסאות שקולות מראש, בד"כ
ולהיפך, אחד האחים שלי ביקש שנביא לו משם כמה צורות שאין כאן :)

כנ"ל לגבי הפיצוחים. בטח שיש. יש חנויות מפוצצות בהם בכל האזורים החרדיים. רק שוב, לרוב כבר ארוז בקופסא.
כל השבת אכלנו קשיו, שקדים, פיסטוק, קבוקים, ג'לים בצורות שונים ושוקולדים....המאחרים הוציאו כמו ענקית והניחו על השולחן ונשאר שם....עד שלא נשאר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בטח שיש
חורף שעבר הייתי בארה"ב, ראיתי אותם בכל המקומות. הם רק לא באים במשקל כמו בפיצוחיות אצלינו אלא בקופסאות שקולות מראש, בד"כ
ולהיפך, אחד האחים שלי ביקש שנביא לו משם כמה צורות שאין כאן :)

כנ"ל לגבי הפיצוחים. בטח שיש. יש חנויות מפוצצות בהם בכל האזורים החרדיים. רק שוב, לרוב כבר ארוז בקופסא.
כל השבת אכלנו קשיו, שקדים, פיסטוק, קבוקים, ג'לים בצורות שונים ושוקולדים....המאחרים הוציאו כמו ענקית והניחו על השולחן ונשאר שם....עד שלא נשאר....
בבינגו יש גם במשקל, אבל רק בכשרות בעלזא.
אגב, הטעם של הקשיו הארוז של בינגו, לא דומה בככל לארץ.

מטרנה זה הכי שווה
מותר להכניס שם רשמי מבחינת המכס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
קנה סיגריות בדיוטפרי כי שם כל חפיסה עולה 20 דולר!!!
אל לך לטרוח למכור אותן
שב לך בנחת עם שייק מנגו ומלברו, עם ותן חלקנו ותהנה משני עולמות
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה